Skocz do zawartości

andy 14

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O andy 14

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Stalowa Wola

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia andy 14

0

Reputacja

  1. andy 14

    Brak mocy

    Witam.Pozwólcie, że dołączę się do tematu bo mam ten sam problem 1.9 TDI BRB. Częściowo utracił moc. Przed tym na 2 biegu bez gazu jechał aż za szybko (ok 20-30 km/h), a teraz prawie się zatrzymuje. Odpala ładnie i na gorącym i po nocy, nie dymi, nie kopci. Czasem podczas jazdy na stałych obrotach ok. 2000 potrafi się zakrztusić przez ułamek sekundy. Raz czuję przypływ mocy przy 2200 obr. a raz nie. Ogólnie auto jest dużo słabsze niż było. Zrobiłem komplet logów i koledzy na forach orzekli, że są Ok choć widać na nich spadek mocy. VCDS nie pokazuje żadnych błędów. Kąt synchronizacji miałem zły bo aż -4,9, ale po zmianie na 0,0 nie zaobserwowałem żadnej różnicy. Czasem podczas przyspieszania słyszę spod maski taki dziwny dźwięk (Szy Szy). Wyczaiłem, że jest to odgłos silnika przepustnicy. Czy strata mocy może być spowodowana uszkodzeniem tej przepustnicy? Jak ewentualnie to sprawdzić? Pozdrawiam. Sprawdź czy dolot szczelny- nie dziurawy a nie szukaj przepustnicy gdzie jej niema, podzuc linka mi do logow kompletu statycznych i dynamicznych. Witam. Dolot sprawdziłem i jest szczelny. Poniżej komplet logów Statyczne: http://vaglog.pl/log_262216.html (grupa: 001-003-004) http://vaglog.pl/log_262273.html (grupa: 007-013) http://vaglog.pl/log_262274.html (grupa: 018-023) Basic setting: http://vaglog.pl/log_262277.html (grupa: 003) http://vaglog.pl/log_262275.html (grupa: 011) Dynamiczne: http://vaglog.pl/log_262218.html (grupa: 001-004) http://vaglog.pl/log_262219.html (grupa: 003-011) http://vaglog.pl/log_262213.html (grupa: 008-010) Logi statyczne z grup 001-003-004 wykonano bez gaszenia silnika po próbach dynamicznych. Po restarcie silnika wyglądają tak: http://vaglog.pl/log_262276.html ( grupa: 001-003-004) Pozdrawiam.
  2. andy 14

    Brak mocy

    Witam. Pozwólcie, że dołączę się do tematu bo mam ten sam problem 1.9 TDI BRB. Częściowo utracił moc. Przed tym na 2 biegu bez gazu jechał aż za szybko (ok 20-30 km/h), a teraz prawie się zatrzymuje. Odpala ładnie i na gorącym i po nocy, nie dymi, nie kopci. Czasem podczas jazdy na stałych obrotach ok. 2000 potrafi się zakrztusić przez ułamek sekundy. Raz czuję przypływ mocy przy 2200 obr. a raz nie. Ogólnie auto jest dużo słabsze niż było. Zrobiłem komplet logów i koledzy na forach orzekli, że są Ok choć widać na nich spadek mocy. VCDS nie pokazuje żadnych błędów. Kąt synchronizacji miałem zły bo aż -4,9, ale po zmianie na 0,0 nie zaobserwowałem żadnej różnicy. Czasem podczas przyspieszania słyszę spod maski taki dziwny dźwięk (Szy Szy). Wyczaiłem, że jest to odgłos silnika przepustnicy. Czy strata mocy może być spowodowana uszkodzeniem tej przepustnicy? Jak ewentualnie to sprawdzić? Pozdrawiam.
  3. Zmiana kąta synchronizacji na 0,0 nic nie daje. Nie ma kompletnie żadnej reakcji. Silnik odpala na tyk za każdym razem, spalanie na biegu jałowym jak było 0,6 l/h tak jest dalej, ale spalanie na trasie jest o 1l większe. Ten dziwny odgłos dochodzący czasami podczas przyspieszania to odgłos silniczka przepustnicy. Czy to może być przyczyną częściowej utraty mocy? Przed usterką na 2 biegu i bez dodawania gazu auto jechało ok. 30 km/h, a teraz prawie się dławi, a obroty na biegu jałowym są takie jak dawniej (882).
  4. Auto kupione w Belgii rok temu. chyba nie chpowane. Rozrząd wymieniony u raczej dobrego mechanika w St. Woli i po wymianie było dobrze. Żadne ustawienia nie były zmieniane. To mój pierwszy TDI więc nie bardzo się na nich znam i w sprawie chiptuningu mogę się mylić. Po czym poznać, że był chpowany? Auto kupione w Belgii rok temu. chyba nie chpowane. Rozrząd wymieniony u raczej dobrego mechanika w St. Woli i po wymianie było dobrze. Żadne ustawienia nie były zmieniane. To mój pierwszy TDI więc nie bardzo się na nich znam i w sprawie chiptuningu mogę się mylić. Po czym poznać, że był chpowany? Zmieniłem dziś kąt synchro. na 0,0 i nie mam żadnych zmian poza tym, że autko pali o 1l więcej niż przed zmianą. Możliwe to jest żeby przy tak dużej zmianie kąta nic nie reagował? A może mam jednak coś uszkodzone? Ten dziwmy dźwięk dochodzący czasami spod maski o którym pisałem pochodzi od silnika klapy w kolektorze ssącym -V157. słyszałem go nawet po wyłączeniu zapłonu. Proszę o pomoc, co to może się dziać?
  5. Po wymianie rozrządu przez 2 tyś km było wszystko dobrze. Potem samochód zrobił się przymulony, choć czasem czuję jak po przekroczeniu 2200 obr. dostaje więcej mocy, ale to nie to co było wcześniej.
  6. Witam wszystkich i proszę o analizę logów Audi A4 B7 2007r silnik 1.9 TDI BRB (116KM) bez DPF-a. Od jakiegoś czasu stracił na mocy. Przedtem był bardziej dynamiczny, a powyżej 2200rpm dostawał power-a i rwał asfalt z drogi, a teraz jakoś ciężko się zbiera. Auto zapala od pierwszego razu bez względu na to czy jest zimny czy gorący, nie kopci, nie dymi, czasami przy dłuższej jeździe na obrotach ok. 2000 szarpnie przez ułamek sekundy raz lub dwa, a czasami podczas przyspieszania słychać taki dziwny odgłos coś jak „kszy kszy”. Spalanie ma może ciut większe. VCDS nie wyświetla żadnych błędów, Filtr powietrza i filtr paliwa są nowe. Proszę o jakieś sugestie. Poniżej zamieszczam komplet logów. Logi dynamiczne wykonane na 3 biegu. Statyczne: http://vaglog.pl/log_262216.html (grupa: 001-003-004) http://vaglog.pl/log_262273.html (grupa: 007-013) http://vaglog.pl/log_262274.html (grupa: 018-023) Basic setting: http://vaglog.pl/log_262277.html (grupa: 003) http://vaglog.pl/log_262275.html (grupa: 011) Dynamiczne: http://vaglog.pl/log_262218.html (grupa: 001-004) http://vaglog.pl/log_262219.html (grupa: 003-011) http://vaglog.pl/log_262213.html (grupa: 008-010) Logi statyczne z grup 001-003-004 wykonano bez gaszenia silnika po próbach dynamicznych. Po restarcie silnika wyglądają tak: http://vaglog.pl/log_262276.html ( grupa: 001-003-004) Z góry dziękuję i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...