Maniek53
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Maniek53
Informacje
-
Imię
Mariusz
-
Miasto
Lubin
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
2.0
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Osiągnięcia Maniek53
0
Reputacja
-
Witam moge sie jakos z toba skontaktowac Attis3. uote name="Attis3" post="1670769" timestamp="1289083369"] http://s4.postimage.org/SRKnJ.jpg Panowie przepraszam za rysunek - nie mam zdolności plastycznych. Po wielu godzinach studiowania tego silnika w garażu doszliśmy ze znajomym mechaniorem do następującego wniosku: "powodem gubienia oleju przez silnik 2.0 ALT jest wada konstrukcyjna odmy olejowej, która zamiast zwracać olej do silnika, większą jego część wali w dolot." Zostało to sprawdzone poprzez założenie między trójnikiem a dolotem pojemnika w stylu "catch oil". Wynik badania: 95% ubytku w pojemniku. 5% prawdopodobnie w dość długich wężach z powodu braku miejsca. Właśnie dlatego postanowiłem poświęcić jedną odmę i 1 trójnik a także część środkową dolotu na pewien eksperyment. Odciąłem część wylotową trójnika w miejscu czerwonej kreski na rysunku i zaczopowałem starannie jego wylot. Następnie do dolotu podłączyłem wąż, którego drugi koniec wylądował w gruszce odmy. W ten sposób silnik nie wypluwa oleju prosto w dolot a jest zmuszony zwrócić go do odmy. Nie wiem co o tym myślicie. Opowiedzcie się proszę!! Zrobiłem 2000 km - stan na bagnecie max. Wcześniej 0,5 L na 1000 km.
-
Czy mozesz mi wyslac rysunek jak ta odme przerobic zeby silnik nie bral oleju