Skocz do zawartości

krynekk86

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O krynekk86

Informacje

  • Imię
    Krystian
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    Audi
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

349 wyświetleń profilu
  1. krynekk86

    Cykanie

    A więc tak u mnie w aeb sprawdziłem cisnienie oleju( delikatne wachania wskazowki manometru były) zmienilem pompe oleju( niedroga) i cisnienie się ustabilizowało oraz min wzrosło(książkowe). Poźniej zmieniłem napinacz łańcucha(też niedrogi), stary miał słizgi wyrobione natomiast łańcuszek ok( niewyciągnięty wałki prawidłowo na znakach). Niektórzy mowią o oleju że mobil nienadaje się do aeb. Być może sprawdze niedługo i odpisze. Słysze czasem szczegolnie na zimnym przy ujemnych temp na odpaleniu dalej podobne tryknięcie. Slyszałem też że luz na upuście gorącej części turbo może powodować takie tyrkotanie( weryfikowałem rzeczywiście nieduży ale jest). Wg mnie należy skontrolować i wyregulować sztange od części gorącej(przy danym ciśnieniu). Mogą to być też popychacze na zimnym w moim przypadku a z racji że jest ich troche bedą koszty na ktore mnie nie stać. Są to moje kroki w uciszaniu tego motoru i jeżeli sami działacie przy wozach napewno wypadało by sprawdzić te rzeczy. Zresztą 20 wentli ma prawo klepnąć po 20 latach. Pozdrawiam
  2. krynekk86

    Cykanie

    Witam sprawdził bym stan łańcucha i napinacza w pokrywie zaworów. W tylnej części jest właśnie łancuch z napinaczem hydraulicznym. I wypadało by zmierzyć ciśnienie oleju.
  3. krynekk86

    1.8t aeb

    Witam. Czy ktoś z was ma doswiadczenie z tym silnikiem, chodzi o założenie smt6,7 lub ecu. Plan jest prosty. Samochód niedawno kupiłem powymieniałem akcesoria na 1 start(rozrzad, olejitp). Zamontowana została instalacja lpg. Jestem zadowolony z auta oraz silnika. Nasuwa się pytanie w jaki sposób poprawic to co jest w serii, chodzi mi o swinke z dobrym programem. przydał by się wiekszy ic w zderzaku, usuniecie kata oraz w planach jest wydech z mag sport no i pewnie wieksze wtryski. Celem jest jazda na trasie na lpg natomiast jazda dla przyjemności ze zmieniona mapa na pb. Moze macie jakies doswiadczenia co i jak bo nie sztuką jest wydac sporo kasy na gotowe graty liczy się doswiadczenie. Poszukuje rury zamiast katalizatora do a4 b5 1.8t aeb
  4. krynekk86

    Klepanie 1.8t aeb

    Moj błąd 2500 km
  5. krynekk86

    Garaż

    Witam kolegów z klubu. Niedługo doposażam swój mały warsztat. Jeżeli nie masz gdzie wykonać bieżących napraw przy swoim Audi chętnie pomogę lub wykonam bieżące naprawy. Więcej informacji pod nr 502382397. Oferta dla klubowiczów wyłącznie. Garaż w okolicach Raszyna SPRZEDAM audi a4 http://olx.pl/oferta/audi-a4-1-8t-CID5-IDgQAol.html
  6. Dziękuje za odpowiedz
  7. Witam posiadam od kilku miesięcy A4 b5 1.8t aeb. Macie może jakieś pomysły dotyczące poprawy wyglądu z cześci oem.
  8. krynekk86

    Klepanie 1.8t aeb

    Witam od kilku dni zaobserwowałem na zimnym silniku klepniecie po dodaniu gazu(ala zawór) poźniej w miare rozgrzania silnika klepniecie słychac przy ok 3.5 tys. W miare rozgrzania silnika tego klepania nie ma. Silnik po rorzadzie kompletnym, łancuch sprawdzałem przy okazji zmiany uszczelki(napiety jak baranie, lecz nie obracałem wałem w trakcie kontroli). Czeka mnie trasa 1000 km, z tego co opisujecie na forum cisnienie oleju do sprawdzenia, smok oleju, a na koncu obrucone panewki. Według opisów napinacz zmienia się przy 200000. Silniczek rzeczywiście jest głosny od klawiatury. Silnik zalałem 5/40 mobil zrobiłem 25000 z max jest 3/4. Jestem tu nowy i wybaczcie ze ponawiam temat licze na jakies sugestie. Cisnienie z mierze po polowie trasy i mam nadzieje ze się nie rozczaruje tak jak w m43tu bmw(poobracane panewki) Narazie dolałem oleju okazało się ze mam ponizej polowy stanu i jest cicho narazie(w zasadzie z tego co pamietam wchodzi do silnika 3.5 l dolałem litr) Narazie dolałem oleju okazało się ze mam ponizej polowy stanu i jest cicho narazie(w zasadzie z tego co pamietam wchodzi do silnika 3.5 l dolałem litr) Wrociłem z przejazdzki na pb klepania brak najprawdopodobnie słysze na lpg wtrysk Narazie dolałem oleju okazało się ze mam ponizej polowy stanu i jest cicho narazie(w zasadzie z tego co pamietam wchodzi do silnika 3.5 l dolałem litr) Narazie dolałem oleju okazało się ze mam ponizej polowy stanu i jest cicho narazie(w zasadzie z tego co pamietam wchodzi do silnika 3.5 l dolałem litr) Wrociłem z przejazdzki na pb klepania brak najprawdopodobnie słysze na lpg wtrysk Moze ktoś z was moze cos powiedziec na temat tych silników kupowałem audi bo od b2 zaczałem, b3 mam i teraz a4. Zalezało mi na tym motorze pieknie się spisuje w octavi 1 aum chyba. Obawiam sie tej głowicy duzo zaworków do sklepania......
  9. Witam klubowiczów! Właśnie przesiadłem się do a4 1.8t. Zapraszam do konwersacji
×
×
  • Dodaj nową pozycję...