Witam od kilku dni zaobserwowałem na zimnym silniku klepniecie po dodaniu gazu(ala zawór) poźniej w miare rozgrzania silnika klepniecie słychac przy ok 3.5 tys. W miare rozgrzania silnika tego klepania nie ma. Silnik po rorzadzie kompletnym, łancuch sprawdzałem przy okazji zmiany uszczelki(napiety jak baranie, lecz nie obracałem wałem w trakcie kontroli). Czeka mnie trasa 1000 km, z tego co opisujecie na forum cisnienie oleju do sprawdzenia, smok oleju, a na koncu obrucone panewki. Według opisów napinacz zmienia się przy 200000. Silniczek rzeczywiście jest głosny od klawiatury. Silnik zalałem 5/40 mobil zrobiłem 25000 z max jest 3/4. Jestem tu nowy i wybaczcie ze ponawiam temat licze na jakies sugestie. Cisnienie z mierze po polowie trasy i mam nadzieje ze się nie rozczaruje tak jak w m43tu bmw(poobracane panewki)
Narazie dolałem oleju okazało się ze mam ponizej polowy stanu i jest cicho narazie(w zasadzie z tego co pamietam wchodzi do silnika 3.5 l dolałem litr)
Narazie dolałem oleju okazało się ze mam ponizej polowy stanu i jest cicho narazie(w zasadzie z tego co pamietam wchodzi do silnika 3.5 l dolałem litr)
Wrociłem z przejazdzki na pb klepania brak najprawdopodobnie słysze na lpg wtrysk
Narazie dolałem oleju okazało się ze mam ponizej polowy stanu i jest cicho narazie(w zasadzie z tego co pamietam wchodzi do silnika 3.5 l dolałem litr)
Narazie dolałem oleju okazało się ze mam ponizej polowy stanu i jest cicho narazie(w zasadzie z tego co pamietam wchodzi do silnika 3.5 l dolałem litr)
Wrociłem z przejazdzki na pb klepania brak najprawdopodobnie słysze na lpg wtrysk
Moze ktoś z was moze cos powiedziec na temat tych silników kupowałem audi bo od b2 zaczałem, b3 mam i teraz a4. Zalezało mi na tym motorze pieknie się spisuje w octavi 1 aum chyba. Obawiam sie tej głowicy duzo zaworków do sklepania......