Skocz do zawartości

jeremy_b

Pasjonat
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jeremy_b

Informacje

  • Imię
    Jurek
  • Miasto
    Legionowo

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia jeremy_b

2

Reputacja

  1. czy możesz zdradzić co to za bi ledy? świecą świetnie gdzie można je kupić?
  2. Napisz coś więcej na temat bi ledów (jaki typ, gdzie kupione), pasków, bo nie ukrywam, że od szukania rozwiązania siwych włosów mi przybyło sporo (o uszczupleniu portfela nie wspominam)...
  3. Wow! jestem pełen uznania! a teraz seria pytań: - co jest na soczewce z takim "wzorkiem" siatki? - czy pod neonem jest led bar do kierunku? wygląda jak listwa z led smd 5050 - napisz coś o tym - jak czyściłeś elementy przezroczyste z tego jakże ulotnego chromu? jaki podkład dałeś pod czarny mat? - możesz udostępnić danymi biledów Toyoty o których pisałeś, że są mocniejsze niż Koito? pasują p&p w ramkę?
  4. Witam, z pomocą tego tematu założyłem ACC. Sam ACC działa prawidłowo, już bez żadnych błędów ale zauważyłem przy pierwszym ruszeniu po uruchomieniu auta komunikat na FISie "Braking Guard Off". W Green Menu jest aktywowane jak potrzeba, więc i w MMI jest ACC i Audi Braking Guard - jest włączone i zaznaczone, że ma reagować wcześnie ale wciąż przy pierwszym ruszeniu jest komunikat "Braking Guard Off". Kiedy na postoju w MMI przełączam w CAR/Audi Braking Guard z On na Off to na FIS wyświetla komendę Braking Guard Off". Ale jak przełączam z Off na On to na FISie nie mam żadnego potwierdzenia. Radar mam taki: Adres 13: Reg.dystansu (J428) Plik etykiet: Brak Oznaczenie elementu SW: 8K0 907 561 HW: 8K0 907 561 Komponent: ACC2 H09 0080 Numer seryjny: 00000000000000 Kodowanie: 0079C0 Kod serwisu: WSC 06325 000 00000 VCID: 6FED65BEBE9D0A3E78-803A W tym temacie wyczytałem o szczególnym kodowaniu 56-Radio ale odnosi się do Concert - ja mam 3G High. Czy ma ktoś pomysł, co może być nie tak?
  5. niby tak ale nie udało mi się rozłączyć tylnej części obudowy od uchwytu - tam jest takie połączenie sprężynowe i potrzebny jest jakiś special tool.
  6. spróbuj, krótkie trasy + rejestrator + tracker GSM powoduje szybsze zużycie ale z reguły jest to proces odwracalny
  7. oczywiście! i przełącznik ale pytanie było o stelaże
  8. Żadna reanimacja inteligentnymi prostownikami CTK nie daje efektu na dłużej?
  9. Sorry za spam, ale zafiksowałem na tym, że skrętne były tylko w polifcie i nawet nie popatrzyłam, że masz przedlifta.
  10. Ja przekaźnik olałem - podłączyłem pod zacisk 15 ( +12 po stacyjce) Nad drugi tematem też się pociłem, nikt mi nie mógł pomóc i w końcu założyłem ... HBA tam jest po CANie...
  11. masz na myśli tą czy ta bez pancerza, z drugiej strony? obie nie występują jak cześć zamienna - tylko alle, raczej z silnikiem. Ciekawe dlaczego się urwała?
  12. czujnik zmierzchu jest zasilany cały czas (przynajmniej powinien być) żeby CH/LH działało, więc tak jak kolega podpowiada lepiej z lampki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...