Jump to content

jeremy_b

Pasjonat
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About jeremy_b

Informacje

  • First name
    Jurek
  • Location
    Legionowo

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2014
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CJCD
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Multitronic
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam, z pomocą tego tematu założyłem ACC. Sam ACC działa prawidłowo, już bez żadnych błędów ale zauważyłem przy pierwszym ruszeniu po uruchomieniu auta komunikat na FISie "Braking Guard Off". W Green Menu jest aktywowane jak potrzeba, więc i w MMI jest ACC i Audi Braking Guard - jest włączone i zaznaczone, że ma reagować wcześnie ale wciąż przy pierwszym ruszeniu jest komunikat "Braking Guard Off". Kiedy na postoju w MMI przełączam w CAR/Audi Braking Guard z On na Off to na FIS wyświetla komendę Braking Guard Off". Ale jak przełączam z Off na On to na FISie nie mam żadnego potwierdzenia. Radar mam taki: Adres 13: Reg.dystansu (J428) Plik etykiet: Brak Oznaczenie elementu SW: 8K0 907 561 HW: 8K0 907 561 Komponent: ACC2 H09 0080 Numer seryjny: 00000000000000 Kodowanie: 0079C0 Kod serwisu: WSC 06325 000 00000 VCID: 6FED65BEBE9D0A3E78-803A W tym temacie wyczytałem o szczególnym kodowaniu 56-Radio ale odnosi się do Concert - ja mam 3G High. Czy ma ktoś pomysł, co może być nie tak?
  2. niby tak ale nie udało mi się rozłączyć tylnej części obudowy od uchwytu - tam jest takie połączenie sprężynowe i potrzebny jest jakiś special tool.
  3. spróbuj, krótkie trasy + rejestrator + tracker GSM powoduje szybsze zużycie ale z reguły jest to proces odwracalny
  4. oczywiście! i przełącznik ale pytanie było o stelaże
  5. Żadna reanimacja inteligentnymi prostownikami CTK nie daje efektu na dłużej?
  6. Sorry za spam, ale zafiksowałem na tym, że skrętne były tylko w polifcie i nawet nie popatrzyłam, że masz przedlifta.
  7. Ja przekaźnik olałem - podłączyłem pod zacisk 15 ( +12 po stacyjce) Nad drugi tematem też się pociłem, nikt mi nie mógł pomóc i w końcu założyłem ... HBA tam jest po CANie...
  8. masz na myśli tą czy ta bez pancerza, z drugiej strony? obie nie występują jak cześć zamienna - tylko alle, raczej z silnikiem. Ciekawe dlaczego się urwała?
  9. czujnik zmierzchu jest zasilany cały czas (przynajmniej powinien być) żeby CH/LH działało, więc tak jak kolega podpowiada lepiej z lampki.
  10. przerabiałem temat. o który element chodzi? - załączony obraz mi się nie wyświetla
  11. polecam przełożenie całej pianki z matami. odklejanie maty może skończyć się pęknięciem obwodu i awarią maty.
  12. ja też mam piankową z ASO - nie jest śliska po obu stronach (dobrze trzyma się tapicerki, nie ślizga się) super dopasowana. Pewnie jeszcze lepsza jest ta gumowa z ASO ale cena trochę powala - ~400. REZAW kiedyś miałem w innym aucie i po pewnym czasie o prostu wytarła się ta pianka w centralnej części ale cena jest atrakcyjna, mata dobrze dopasowana i co najważniejsze pełni swoją funkcję.
  13. porównywałem schematy i według mnie nie uda się tego przepinować w prosty sposób. w sterowniku instalacji (09) są wykorzystane całkiem inne wyjścia, piny w gniazdach reflektorów pełnią inne funkcje a pin 3 w skrętnych jest bez funkcji. jedyny szybki sposób to otworzyć reflektory, odpiąć moduł mocy i wyprowadzić silnik sterowania zasięgiem bezpośrednio na piny gniazda, olewając skręt i klosz doświetlania (tego ostatniego bym żałował najbardziej) .... trochę wolniejszy: zrobić moda z e zmianą okablowania i wymianą modułu sterownika instalacji elektrycznej (09)
  14. Od roku mam te PWY24W 6x Cree XB-D + LENS 18W orange / amber SKLEP.MOTOHID.PL Żarówka PW24W (PWY24W) 6x Cree XBD + LENS, kolor... Jasność bardzo podobna do żarówy, przegląd bez problemu, kolor ten sam, tylko ta cena....
×
×
  • Create New...