Skocz do zawartości

Lolleq

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Lolleq

Informacje

  • Imię
    Grzesiek
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    2.8 V6 30V
  • Kod silnika
    ACK
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

286 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Lolleq

0

Reputacja

  1. Witam, wiecie moze czy w etce sa podane wymiary oringow skrzyni prxykladowo o numerach 0734 313 008, 0734 313 160.
  2. Lolleq

    Nieszczelne wtryskiwacze

    Witam, pacjent A4 B5 2.8 ack sterownik zenit reduktor Gurtner, wtryskiwacze OMVL niebieskie problem polega na tym ze jak auto postoi parę godzin jest problem z odpaleniem muszę długo kręcić rozrusznikiem i załapuje za drugim razem zazwyczaj. Wczoraj postanowiłem odłączyć elektrozawór poczekać aż wypali się gaz i powróci na benzynę pochodził chwile i zgasiłem, rano poszedłem sprawdzić co się stanie, zaskoczenie od razu odpalił. Wniosek nieszczelne wtryskiwacze podczas postoju gaz wypełnia dolot i zanim odpali musie przewietrzyć układ. Pytanie do Was kupić nowa listwę ( cztery wtryskiwacze obecnie mam dwie listwy po cztery z czego dwa nie są używane i chce je podmienić żeby na jednej listwie były dwa nowe i jeden z tych nie używanych) czy zestaw naprawczy. Druga sprawa patrzyłem na kompie czas wtrysku ma pb na jałowym jest ok 3,3 a na lpg 5,2 ms nie jest za duża różnica?
  3. Okazało się ze główna przyczyna był błąd czujnika położenia przepustnicy trzeba bylo zrobić adaptacje teraz jest ok.
  4. Jezdzi za duzo powiedziane raczej toczy sie, wczoraj laweta zabrala z powtorem do serwisu podczad wjazdu na pochylnie lawety audica zostawila spora plame oleju na ulici i wogole teraz skrzynia jest mokra
  5. Z olejem jest taka bajka ze auto na lawecie zawozili do specow od skrzyn automatycznych tam stwierdzili ze skrzynia w tym aucie nie istnieje zamiast oleju bylo bloto i brakowalo dwóch litrow.
  6. Tylko ze przed kolizja blad byl skrzynia chodzila jak ta lala plynie zmieniala biegi nic nie szrpala po kick downie od razu redukowala. Po naprawie nie da sie jezdzic pierwszy i drugi bieg w miare chociaz troche przeciaga, z kolej na trojkę juz nie wrzuci, teraz odnosze wrazenia jakbym jezdzil autem takich gabarytow z silnikem 50 konnym.
  7. pod vagiem mam bledy 00532 nieprawidlowe napiecie zasilania brak sygnalu lub zwarcie do B- usterka sporadyczna 00296 przelacznik kick-down zwarty do masy (F8) zwarcie do B- usterka sporadyczna 00526 wlacznik swiatla stopu -nieprawidlowy sygnal F . To ze stopem mam od kiedy kupiem auto nie bylo kiedy wymienic czujnika. Po skasowani pozostaje tylko blad ze stopem. Dodam ze w silniku mam blad odnosnie czujnika polozenia przepustnicy, kasje a i tak znowu go wywala. Przed kolizja nigdy wczesniej nie wystepowal. Co do przepustnicy czyscilem wtyczke kontaktem poprawy nie ma
  8. Witam wszystkich, mam ogromny problem i liczę na wasza pomoc. Sprawa ma się tak ze dnia 13.04.2016r koleś wymusił mi pierwszeństwo przejazdu na rondzie skutkiem czego uderzyłem w niego przy prędkości ok 40-50 km/h, na pierwszy rzut oka uszkodzenia nie wyglądały na poważne oczywiście zagięta maska rozsypane lampy, uszkodzony zderzak wzmocnienie czołowe chłodnice. Postanowiłem naprawić auto bezgotówkowo w serwisie, oczywiście samochód zabrali piec tygodni stal u nich na warsztacie tak długo bo podobno części nie mogli dostać itp. Wczoraj auto odebrałem tuz przed samym zamknięciem okazało się ze autem nie da się jechać automat nie chce zmieniać biegów wcale nie redukuje mogę rozbujać go do 5tys na dwójce i już trojki nie wrzuci, próbowałem zmieniać biegi tip tronikiem jest podobnie czuj tak jakby ślizgało się sprzęgło obroty rosną samochód wogole nie przyspiesza a jak już wrzuci wyższy bieg jest takie szarpniecie jakby ktoś uderzyłby mnie w tył auta. Rozwiniecie prędkości 80km/h myślę ze ogromnym wyczynem w tym stanie. Przed kolizja nie było najmniejszych problemów ze skrzynia płynnie zmieniała biegi.Teraz takie rzeczy, proszę doradźcie co mam zrobić w takiej sytuacji serwis uważna ze awaria skrzyni nie ma nic wspólnego z kolizja. Dodam jeszcze ze auto robione na zamiennikach myślę ze słabej jakości, pyzatym zauwarzylem ze trzyma teraz większą temperaturę wcześniej miał 95 stopni teraz po przejechaniu 10 km i zgaszeniu silnika pokazuje ciut powyżej 100 stopni z temperatura oleju jest podobnie wcześniej ok 95 stopni teraz 110.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...