Skocz do zawartości

jacekbalcerzak

Pasjonat
  • Postów

    91
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O jacekbalcerzak

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    Połczyn-Zdrój

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    BKE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

684 wyświetleń profilu
  1. Tarcza prosta w miarę, nie odczuwam bicia podczas hamowania. Przeguby wymienione z obydwu stron i wewnętrzne, zewnętrzne wraz z półosiami. Zostało mi tylko łożysko Piasty do sprawdzenia, no i raczej zmienię tą końcówkę
  2. Tarcze mają minimalne bicie z lewej strony. Ale sądzę że nie powinno aż tak wibrować przez to. Mam pytanie odnośnie końcówki drążka, wczoraj przy rozbieraniu koła sprawdziłem prawą końcówkę drążka i jest mocno wywalona, tzn lata na boki: czy to też mogłoby być przyczyną?
  3. Nic nie zmieniło, przez chwilę może delikatnie wydawało mi się że coś mniej ale dalej jest jak było. Nie miało nic od przodu także jest ok. Dodam że lewy hamulec przedni trochę trzyma koło, jakby był lekko przypieczony Mało tego, odczuwam drgania w kołach przy puszczeniu gazu gdy hamuje silnikiem, takie bicie w kołach , ale koła zmieniałem na inne i nie pomagało Już wszystko sprawdziłem. Co myślicie o skrzyni? Że się rozsypuje , dostała więcej mocy, i zaczęła siadać, jakieś łożysko w skrzyni i dlatego drgania?
  4. Niestety nie pomogło , dodam że jeśli samochód odpalę przy niższej temperaturze i jest zimny to drgania są dużo mniejsze
  5. Z lewej nie wymieniłem bo wcześniej drgania wydawało się że wychodziły od prawej strony , dlatego mechanik mówił o prawej stronie . Zamówiłem części i zobaczymy
  6. Ok czyli dziś auto na podnośnik i sprawdzam półosie i tarcze Witam. Sprawdzaliśmy na podnośniku. Próbowaliśmy na 4 biegu ok 2 tys obrotów , tak jak podczas jazdy, samochód wpadał w wibracje, tak też się działo na podnośniku, , ale blokując prawe koło lewe koło przy ok 2 tys obrotów dostawało bardzo mocnych drgań co przekładało się i przechodziło na skrzynię bo aż cała latała na boki. Przy puszczeniu koła prawego które blokowaliśmy powoli wszystko wracało do normy i wibracje ustawały po osiągnięciu wyższych obrotów . Polos podczas obracania wydaje się nierówno chodzić, tj tak jakby była krzywa, zamówiłem zestaw na lewą stronę , zobaczymy
  7. Gdzie znajdę kod skrzyni? Jutro spróbuję
  8. Przebieg 340tys. Przeguby z półosią jeden i drugi. Tarcz nie sprawdzałem tłumika drgań też nie
  9. Całym, wydaje mi się jakby bardziej z prawej strony ale to może mi się tylko wydaje
  10. A Witam. Mam problem ze swoim Audi, otóż już mechanicy rozkładają ręce, wymieniłem już dwumase ze sprzęgłem, półoś z przegubami , sprawdzony egr i przepływomierz i nadal mam problem z drganiami przy 90km/h jak na filmie, głównie 4-5 bieg, po puszczeniu gazu na biegu też czuć delikatne drgania , ale ustępują. Wszystko zaczęło się od zrobienia mapy, pojeździłem jakiś czas i zaczęło wibrować. Pojechałem do gościa, ściągnął mapę do serii i nadal nie pomogło. Dodam że poduszki silnika i skrzyni też są ok. w ostatnim czasie whnieniane -wtruski- dobre wartosci -walek rozrządu Auto na wolnych obrotach chodzi bardzo dobrze i równo. ( próbowałem z wyważaniem kół i zmiana kół, żadnej poprawy ) samochód Audi a4 b7 1.9tdi 115km IMG_1189.mov
  11. Ale czy logi pomogą jeśli usuwaliśmy mapę i wgrywaliśmy serię która nie pomogła i nadal trzęsło?
  12. Korekty bliskie zera wtryski miałem robione wraz z uszczelniaczami nowymi mapa ze 115 na 145 ok 30 km więcej , u dobrego magika
  13. IMG_0317.mov
  14. IMG_0317.mov Mam problem z moim Audi odkąd zrobiłem mapę samochód wchodzi w silne drgania przy prędkości 90-100 km/h przy wciśnięciu gazu i ustaje po tej prędkości, odczuwalne wibracje są jakby z prawej strony, wg mnie. Kola wyważone, może przegub wewnętrzny? dodam że próbowaliśmy zdjąć mapę i problem nie ustał więc wina nie leży po czipie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...