Skocz do zawartości

bodia777m

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    0
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bodia777m

Informacje

  • Imię
    Bogdan
  • Miasto
    Krakow

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

176 wyświetleń profilu

Osiągnięcia bodia777m

0

Reputacja

  1. Tym razem zmienilem olej na Motul Specific + wymiana filtrow. Jak narazie jakiejs wiekszej roznicy nie zauwazylem w porownaniu do oryginalu. Wymiana 2x zarowek Xenon na oryginalne Osram. Wymiana lozyska z przodu prawe tez oczywiscie OEM. Na ten moment zrobilem autem ok 40tys km i nie mam tak naprawde do czego sie przyczepic. Tylko jakies drobne naprawy i wymiana filtrow/oleju co 15tys km. Fakt ze te 40tys km zrobione na autostradach, a nie w korkach :-)
  2. juz nie pamietam dokladnie... jakos ok 300zl i to nic nie pomoglo. raczej odwrotnie jeszcze bardziej teraz skrzypi. na szczescia teraz zima to nie uzywam oczywiscie dachu :-)) lecz na wiosne bede musial cos z tym zrobic... a ty tez planujesz jakas konserwacje, czy moze juz cos z tym zrobiles? jesli tak to prosze napisz czy cos pomoglo... bo kur*a u mnie nawalili bialego "smaru" i nie wyglada to najlepiej Ja już u siebie robiłem ale u mnie pomogło no i nie powiem było to estetycznie zrobione więc ja nie mogłem złego słowa powiedzieć no i działa jak narazie a gdzie to robiles? chetnie bym tez tam podjechal jesli to gdzies w KRakowie
  3. juz nie pamietam dokladnie... jakos ok 300zl i to nic nie pomoglo. raczej odwrotnie jeszcze bardziej teraz skrzypi. na szczescia teraz zima to nie uzywam oczywiscie dachu :-)) lecz na wiosne bede musial cos z tym zrobic... a ty tez planujesz jakas konserwacje, czy moze juz cos z tym zrobiles? jesli tak to prosze napisz czy cos pomoglo... bo kur*a u mnie nawalili bialego "smaru" i nie wyglada to najlepiej
  4. 675pln DziękiU mnie z lewej poduchy wyciekł olej i widzę że obudowa jest pęknieta. Ale za bardzo nie czuję żeby telepało buda. A jakie objawy były u Ciebie ? U mnie wlasnie telepalo buda… Najbardziej odczuwalne to na zimnym silniku Dziekuje Czesem zeby pojsc do przodu trzeba cofnac sie do tylu Dzieki) Dziekuje! Po prawie czterech miesiacach wszystko bez wiekszych klopotow takze na chwile obecna jestem bardzo zadowolony z auta. Witam wszystkich. Ostatnio wymienilem/dokupilem: Olej+wszystkie filtry OEM Klocki Ate Ceramic przod/tyl (na oryginalnych klockach po trasie 300km felgi robily sie czarne. teraz juz tego niema) Lozysko przod lewe OEM Dywaniki gumowe przod/tyl OEM Felgi OEM Audi '17 + Opony Continental WinterContact TS860
  5. Kibel to w porownaniu do czego? Jakos jezdzilem 320d e46 Touring, e91 to nie zauwazylem zeby mialy lepsze heble. Co ma przyspieszenie do hamowania?? Dlaczegos w slabszych autach fabrycznie montuja slabsze hamulce, a w mocniejszych - mocniejsze. Jak np zwykly Lancer ma zwykle hamulce, a Lancer EVO ma sportowe Brembo. Tak samo wszystkie Audi S/RS, BMW M-series itd... Fabryka montuje hamulce stosunkowo adekwatne do mocy auta, takze przyspieszenie do hamowania ma to ze im wieksza moc tym lepszy hamulec. Ja tez jezdze 90% trasy to wiem jak to jest)) lecz seryjny hamulec daje rade z duzym zapasem. Oczywiscie ja nie hamuje w ostatniej chwili, w wiekszosci to po prostu wczesnie wystarczy zabrac noge z gazu) Mam juz drugie a4 b8 CAGA no i co do hamulcow to mam zero pretensji.
  6. Tak z ciekawosci zapytam, po co w A4 2.0tdi ktore niema nic wspolnego ze sportowym autem oprocz budy jak S4 hamulce od S4?? Przeciez jest to tylko 2.0 TDI, ktore na chipie watpie zeby 0-100 za 8sek dalo rade.
  7. Dzięki Tak spas wyposażenia w środku tak jak widać, co prawda na pewno coś dołożę, obiecuję że będzie to ze smaczkiem O:K) Czekamy wiecej zdjec! Podejrzylam ze el. klapa wkrotce wpadnie)
  8. Dla mnie jest to najbardziej harmonijne A4 ktore widzialem na tym forum) Tak naprawde ideal bez przesady) czyli bez tego wiesniactwa typu: zaciski Brembo, grill rs4, wydech s4, itd itp co w 2.0tdi wyglada moim zdaniem bezsensowno i glupio. To taki wypas miales w stocku czy rzezbiles troche?
  9. Standartowy system naglosnienia w avancie gra najlepiej w tej klasie. Mialem Concert i bylem bardzo zadowolony. Nie do porownania n.p. z e91. Teraz mam B&O jest oczywiscie lepiej, lecz jakbym go nie mial - to nie robilbym z tego problemu)) Prawdopodobnie to juz nie jest pierwszy silnik w tym aucie, jak przy ponad 220K nie bierze oleju Chyba ze mial zrobiona akcje serwisowa, jak minimum Stage1 Jak szukalem dla siebie to tez chcialem zeby byla w takim kolorze, lecz 70% aut w PL/DE byly wlasnie w podobnej konfiguracji, czyli golasy z bezowym wnetrzem… co dla mnie jaknajbardziej nie odpowiadalo
  10. Bardzo prosze nie rob tego ;-) Moim zdaniem B8 duzo lepiej wyglada w przedlifcie, jesli chodzi o przod) Lepiej zainwestowac w grilla RS4 )
  11. A ja bym ponownie wybrał uboższą wersję ale z quattro Ale to tylko moje zdanie. A ja bym ponownie wybrał uboższą wersję ale z quattro Ale to tylko moje zdanie. , każdy ma inne priorytety podczas wyboru auta. Ja również stawiam silnik i napęd ponad wyposażenie. Zgadzam sie)) kazdy ma inne priorytety, lecz B8 z zoltymi swiatlami, czerwonymi wyswietlaczami, no i z taboretami jakos to nie wyglada… Tak samo jak n.p. BMW e60 bez M-Pakietu… No nie wyglada to i tyle.. Ta jak wyzej napisalem, mialem juz B8 i wiedzialem jak to sie prowadzi. No i bylem w stanie zaakceptowac to. A jak wyglada - nie. Niedawno wymienilem: Poduszka silnika LEWA Drazki kierownicze TYL Przegub wahacza PRZOD LEWY Kupilem rowniez czujnik polozenia walu korbowego na wszelki wypadek. Przy okazji wymienie go tez.
  12. Rozrzad+Pompa wody Olej+Filtry Wymienialem powyzsze czesci w ASO Audi Lwow. Jak tylko wyjechalem od nich zauwazylem czasami migajaca kontrolke swiec zarowych. Zadzwonilem do nich - powiedzieli zebym przyjechal jutro. Na nastepny dzien auto nie odpalalo mi sie. Oni wyslali swoja lawete. Po trzech godzinach stwierdzili ze byl problem z czujnikiem polozenia walu korbowego, ktory oni zalecaja wymienic. Z ich slow jakos go tam wyczyscili czy naprawili juz nie pamietam, no i juz 2 miesiace nie ma zadnych problemow z nim. Podejrzylam ze sami go uszkodzili czy moze ruszyli przy wymianie rozrzadu. Jeszcze poprosilem zeby mechanizm dachu jakos wyczyscili/nasmarowali zeby nie skrzypial przy otwieraniu/zamykaniu. I co wy myslicie? Nasmarowali i wyczyscili ze teraz skrzypi jeszcze gorzej do tego ten bialy smar nie bardzo estetycznie wyglada! Poki co zostawiam to na wiosne. No i na koniec powiedzialem zeby sprawdzili Side Assist, bo nie dziala. Nie wiem jaki baran to sprawdzal, lecz problem tak i nie byl znaleziony. Niedawno wyczytalem ze prawdopodobnie sterownik jest do wymiany, taka dosc czesta usterka w tych rocznikach. Podsumowujac moja przygode z ASO Audi Lwow - odradzam wszystkich! Tam szybciej zepsuja Ci auto jak naprawia!
  13. Witam wszystkich. Jest to juz moje drugie A4 B8 Avant 2.0TDI 143KM '2008. Po pierwszym ekzemplarzu pozostaly nienajlepsze wspomnienia, poniewaz auto bylo kupione nieswiadomie od handlarza tureckiego pochodzenia prawie cale malowane (conajmniej 2 wypadki mialo) prawdopodobnie z cofnietym licznikiem w biednym wyposazeniu w stosunkowo niskiej cenie, czyli FULL-KOMPLET problemow. Poltora roku jazdy (ok. 20 tys km) i ok.10tys pln na same czesci (sama pompa wysokiego cisnienia kosztowala ok.4500pln - silnik nagle zgasl podczas jazdy i nie urochamial sie ponownie). Tego typu niespodzianek bylo kilka ze auto nie odpalalo mi sie. Jakims cudem sprzedalem to badziewie, pozniej kupilem BMW e46 320D Touring w wersji Individual z ktorej bylem baardzo zadowolony. No i teraz ponownie A4 B8 CAGA Avant, tylko juz nie taki trup jak ten co byl pierwszy ;-) Auto szukalem ok. 4 miesiecy (szukalem dobrego auta, a nie okazyjnej ceny). Miala to byc BMW e91 albo A4 B8. Ze wzgledu na to ze 90% przebiegu robie autostrada A4 z predkoscia 120-140km/h nie musialo byc to 3.0TDI czy QUATTRO. Bardziej zalezalo mi na wyposazeniu, wiec tutaj B8 wygrawa w e91. No i 2.0 TDI FWD znalezc bylo duzo latwiej w porownaniu do mocniejszch silnikow z Q. Samochod 100% bezwypadkowy, malowane tylko prawe tylne drzwi. Przebieg 180K ori, potwierdzony ksiazka serwisowa + ASO. Byla tylko jedna wlascicielka w DE. Wyposazenie jest widoczne na zdjeciach. Auto kupowalem na lata wiec planuje troche w nim zrobic. Oczywiscie wszystko ze zdrowym rozsadkiem. Bez napisow "RS4" czy naklejek "NOS". PLANY 1. Test zegarow 2. Obnizajace sie lusterko przy R 3. Poziom akumulatora na MMI 1. High Beam Assist 2. Hold Assist 3. ACC 4. Tylne lampy NEON + dynamiczne kierunki 5. Elektryczna klapa bagaznika 6. Chip-tuning 7. Srodek Alcantara +elektryka +pamiec 1. Felgi Vossen CV3 19' (lato) 2. Felgi Audi 17' + Continental WinterContact TS860 (zima) 3. Usuniecia oznaczen modelu 4. Ceramiczne zabezpieczenie lakieru 5. Pomalowac zaciski na czarno 6. Konserwacja podwozia 7. Przyciemnione szyby
×
×
  • Dodaj nową pozycję...