Skocz do zawartości

ffi

Pasjonat
  • Postów

    78
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ffi

Informacje

  • Imię
    Filip
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CAEB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

925 wyświetleń profilu

Osiągnięcia ffi

0

Reputacja

  1. problem rozwiązany. Sparciała uszczelka przy nadkolu prawy przód-> mechanik 80e wstępnie życzył sobie w Holandii dla mnie to 2h roboty. Auto na lewarek, koło do odkręcenia, nadkole do rozebrania i tam są 3 kable, które sie łączą z przewodami- wymiana uszczelki w 100% pomogła. sprawa wyglądała tak że przez uszczelke dostawało się powietrze rozszczelniając układ i dlatego po dłuższym nieużytkowaniu auta odpalając auto chwile (do 5minut) leciała wacha po czym układ się zasysał i było już spoko. Bałem się, ponieważ objawy były podobne do uszkodzonej pompki wysokiego ciśnienia paliwa high pressure fuel pump. Tak dla przyszłych pokoleń Pozdrawiam
  2. dam znać na pewno masz plany takie jak ja miałem na początku hehe sam program robi robote zrobisz i już będziesz chciał z czasem więcej i więcej.. pozdro
  3. widziałem i też ktoś z forumowiczów mi podrzucił dobry downpipe jest z rm-motors za 500zł ładnie i solidnie wygląda i wykonanie też na pewno lepszej jakości więcej będę wiedział jak przyjdzie mi ic'ek i go wstawie (do tego wycinka kata od razu) Pozdro
  4. 4g0145805j nr taki od 3.0bitdi. Jeśli chodzi o montaż to zobaczymy tutaj forumowicze ładnie to opisali: "na 4 ręce da się wcisnąć" jak jest ogarnięty mechanik to coś z tego ulepi. Ja osobiście sam sie za to nie zabieram ale jak masz wiedzę do tego to powinieneś sobie poradzić (nasmarować końce podgrzać aby weszło). Dolotu narazie nie robiłem, nie wstawiam downpipe ale wycinam kata i wspawam rure. dolot zrobie z blow off'em sobie jak skarbonka mi sie zapełni, później turbo hybryda i cały wydech, ale to jeszcze daleka przyszłość
  5. ja do 2.0tfsi zamówiłem właśnie ic od 3.0bit najwydajniejszy i cena też spoko 400zł +/- nie wiem jak do 1.8 ale zaryzykował bym stwierdzeniem, że będzie pasował z delikatnymi przeróbkami, ale niech ktoś sie wypowie kto bardziej ogarnia żebym Cie w maliny nie wpuścił
  6. ffi

    B8 TrOOOOp

    dzięki za info tak jak pisałem mam tylko 500zł więc zrobie ic w pierwszej kolejności. Uważasz, że lepiej zostawić kata niż wycinać i wstawiać w jego miejsce rure? wiem, że to mało profesjonalne ale może lepsze wspawanie rury niż trzymanie kata? jak sądzisz? myśle, że to już ostatnie pytanie i nie będę Cię meczył i tak mi dużo wytłumaczyłeś. Pozdro
  7. ffi

    B8 TrOOOOp

    dopytam dopytam. Co wstawić najlepiej zamiast kata? (downpipe?)
  8. ffi

    B8 TrOOOOp

    mam mechanika, który razem z wymianą ic, wyciął by mi kata i wspawał w miejsce rure i od razu wyłączy mi komputerowo sonde. Myślisz, że taki zabieg jest dobry jak na początek?
  9. ffi

    B8 TrOOOOp

    rozumiem. Dzięki Ci za dobre informacje Może zapytam konkretniej: Mam autko po chipie i aktualnie +/- 500zł w skarbonce podpisanej 'na mody' Co byście robili Panowie na moim miejscu? mam kata mam wydech z jednej strony ogólnie bida tylko ten chip mnie ratuje. Z jednej strony może powinienem wymienić układ wydechowy na dzień dobry z drugiej może zbierać na hybryde turbo? Jakie są Wasze propozycje i przemyślenia? Czy lepiej odkładać kase aż będzie można zrobić wszystko na raz? Pozdrawiam! edit. Piotrek z Twojej wypowiedzi wnioskuję, że zainwestowałbyś w ic na pierwszym miejscu?
  10. ffi

    B8 TrOOOOp

    dziękuję Ci bardzo za odpowiedź. Od razu podpytam co daje downpipe? wstawia się go zamiast kata czy się mylę? może bardziej od wymiany ic powinienem wstawić dp?
  11. ffi

    B8 TrOOOOp

    dzieki wielkie właśnie to jest drugi nad którym się zastanawiam. Jak sądzicie Panowie jeśli wymienił bym ic na taki od 3.0bit w swojej 2.0tfsi wyrzucił kata i wspawał rure to odczuł bym różnice w jeździe? z pare koni by to dodało czy tylko głośno by się zrobiło i nic po za tym? Czy bez sensu wymieniać ic jeśli nie planuje wymieniać turbo? dzięki za pomoc Pozdro!
  12. ffi

    B8 TrOOOOp

    z tego co widziałem to już jest z niej rs5 edit. a czekaj myślałem, że piszesz o gregor10 a teraz dopiero skumałem a5 ne s5.. hehe
  13. ffi

    B8 TrOOOOp

    http://allegro.pl/audi-a6-c7-a7-4g0145805j-intercooler-i6839381091.html Panowie doradzicie: od dłuższego czasu szukam ic od 3.0bitdi żeby wsadzić do swojej 2.0tfsi w przyzwoitej cenie i znalazłem taki. Sprzedawca pisze, że ic 100% sprawny co sądzicie powinienem się przestrzegać takich plam i wgniotów? Pozdrawiam i dzięki za pomoc!
  14. gratulacje! najlepszy silnik z możliwych wybrałeś wg. mnie i te 3.8s do setki.. miazga ->tylko benzynka<- Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...