Skocz do zawartości

Emillian

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Emillian

Informacje

  • Imię
    Konrad
  • Miasto
    Londyn

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

230 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Emillian

0

Reputacja

  1. Ja podczepilem je do blotnikow , nie chciało mi się szukać przewodów w desce to poszedłem na łatwiznę ?
  2. Ej no dobra a co z podłączeniem kierunkowskazu? Podłączacie do bocznego kierunku w błotniku czy wgryzacie się do licznika?
  3. A wiec teraz Podło sprzęgło wraz z dwumasem, znalazłem ponoć dobrego mechanika i przy okazji posprawdza mi możliwości tej przyczyny. Dam znać co i jak. Dzięki wielkie raz jeszcze choc mogę was jeszcze potrzebować.
  4. Niestety, problem się dalej powtarza choć nie tak często, ogólnie wydaje mi się że lepiej jakoś jedzie Logi postaram się zrobić jak najszybciej
  5. Chyba w tym tkwi cały problem, zlokalizowałem zaworek wraz z całym układem rurek i zauważyłem tam malutki przeciek oleju. Części już zamówione, po wymianie dam znać czy problem został rozwiązany. Tak czy siak dziękuję bardzo za pomoc. A więc tak , wymieniłem zaworek, kolanko, przewód gumowy i ten metalowy z tego układu. Dodatkowo wymieniłem cewke i wszystkie świece . To kolanko rozsypalo mi się w rękach więc myślałem że wymiana rozwiąże problem lecz dalej występuje. Z tym teraz po chwili ustępuje szarpanie po pewnej chwili zaczyna przyspieszać jak należy. Już zgupiałem całkiem....
  6. A więc tak, świece i cewki sprawdzone ,wyglądają w porządku . Trochę czwarta była przysniedziała ale zamieniłem z inną lecz problem dalej się pojawia. Co do błędu to nie jest tak ze on występuje cały czas. Pojawia się tylko wtedy kiedy że tak powiem gniote moja landarynke, zaczyna ją szarpac/dlawić i mryga wtedy żółta kontrolka silnika ale po 30sek do 1 min znika i wszystko gra. Gdy podłączam pod VAG nie wyskakuje nic, błędy pokazało kiedy podczas jazdy i szarpania uruchomiłem scan. Chwilę później gdy powtórzyłem nie było nic. Cóż sprawdzę jeszcze te kostki.
  7. Nie jestem specjalista ani zadnym wielkim mechanikiem ale mam zamiar sam podjac sie tej pracy. Jutro posprawdzam cewki i swiece i oczywiscie dam znac
  8. Witam Zwracam sie do was z nietypowym poblemem,otoż niedawno nabylem b7 1.8t quattro z bfb silnikiem i auto generalnie jezdzi, mruczy i prowadzi sie doskonale lecz problemy sie pojawiaja od biegu trzeciego w zwyz w momencie przekroczenia 3 - 3.5 tys obrotow. Auto wtedy zaczyna sie jakby dlawic i szarpie,to tak jakby brakowało mu paliwa lecz nie raz byl zatankowany pod korek. Zaczyna migac kontrolka silnika ale gaśnie po 30sek. Wymienilem przepustnice i pompę paliwa i wciaz to samo. Nabylem wiec przewód do diagnostyki. I gdy podłączam auto pod VAG nie widzi żadnych błędów, dopiero odczytał je gdy podczas jazdy i szarpania uruchomiłem scan. A wtedy pokazał bledy 16684 i 16688. Czy mial moze ktos podobny przypadek?? Moze jakies sprytne rozwiazanie? Bylem juz u 4 mechanikow i rozne teorie slyszalem. Cokedna to lepsza, czy jest ktos w stanie pomoc? Z gory dzieki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...