
ziembol89
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Witam, wszystkich już byłem zalogowany na forum jednakże zmieniłem auto z a4 b8 2.0 tfsi 211km 2011r. na a4 b9 2.0 tfsi 252km 2017r. liczę na pomoc z waszej strony i oczywiście mam nadzieje, że również będę pomocny. pozdrawiam
-
Na no musze w wolnym czasie przetestowac wasz sposob bo wszedzie pokazane jest ze ten pierscien peka i wymieniamy na nowy
-
Właśnie Panie i Panowie chce dziś zmienić gałkę i zastanawiam się jak zmienić mieszek . Sama gałka super ale mieszek jednak w gałce sline, którą zamówiłem nie jest idealny. Chce zostawić swój stary i tu pytanie jak zdemontować ten plastikowy pierścień który trzyma mieszek?? kręcę i kręcę i nic .....
-
Biale a4 b8 2.0 tfsi quattro caeb USA
ziembol89 odpowiedział(a) na ziembol89 temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Ja rowniez zawsze olej wymieniam co 10 tys. Bo to zaden koszt, a jednak auto jak sam to napisales odwdzieczy sie. Moje audi to przelom 2010 a 2011 r. -
Biale a4 b8 2.0 tfsi quattro caeb USA
ziembol89 odpowiedział(a) na ziembol89 temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Cześć, Słuchaj właśnie czytałem o tym, że te silniki piją tyle oleju, a u mnie nic ... zrobiłem ok 4tys km i dopiero po tym dystansie deko spadło, ale to bardzo znikoma ilość. Więcej oleju brało 1.8t w audi TT. Osobiście nie znam silnika turbo, które nie bierze oleju i z pełną świadomością pisanych przeze Mnie słów powiem, że 2.0 tfsi to super silniki, które nie biorą oleju Dokładnie Trafił się "biały kruk" i jestem bardzo zadowolony. Nie dziękuję i wzajemnie wszystkiego dobrego Ja zacznę od zrobienia wydechu albo samego downpipe. Dzięki temu powinno wskoczyć nieco więcej koni, a auto będzie lepiej oddychać ... -
Biale a4 b8 2.0 tfsi quattro caeb USA
ziembol89 odpowiedział(a) na ziembol89 temat w Audi A4/S4/RS4 B8
chętnie ale nie chcą mi się wrzucić chętnie ale nie chcą mi się wrzucić dziękuję -
Witam, Tak jak w temacie od ok. trzech miesięcy jestem posiadaczem wyżej wymienionego auta. Przesiadka po audi TT. Zmiana oczywiście mega na plus przede wszystkim zaczynając od wygody, a kończywszy na przestrzeni wewnątrz i w końcu mam quattro i to ten najlepszy napęd Torsen )) Plany na przyszłość - zmiana felg 19" szukam i szukam ładny wzór... - zmiana DP i wywalenie kata - zmiana wydechu na kwas - oczywiście modyfikacja mocy w comp sport - przyciemnienie szyb - dokładka spojlera na tylna klapę od wersji s line - obniżenie zawieszenia myślę czy gwint czy same sprężyny I chyba wszystko
-
Ok czyli jednak licznik powinien zalatwic sprawe ?czy tylko to ?
-
Wyjasnie o co chodzi. Moje audi to wersja z USA. Dokladnie wczoraj zalozylem manetke od komputera pokladowego bo takowego nie posiadalem. Niestety w obecnej chwili srednie spalanie pokazuje mi w mpg a nie w litrach. Czytajac forum dowiedzialem sie ze po zmianie w vcdsie wartosci na l/100 trzeba skasowac mmi by wszystko dzialalo. I tu pytanie co zrobic by komputer pokazywal mi l/100 a nie galony.
-
Czyli mimo ze mam kolorowy ekran etc to nie jest mmi ? To jak to zresetowac ?
-
Witajcie, tak jak w temacie potrzebuje zrobic reset mmi nie moge zlokalizowac jak zrobic to w przypadku zwyklego mmi bez panelu przyciskow przy skrzyni. Caly moj panel do sterowania radiem znajduje sie nad klimateonikiem. Moje radio to concert. Zna ktos magiczny skrot klawiszy ? Setup+car +settings (prawy gorny ) juz testowalem i nic :/
-
Witam, wszystkich takie pytanie po pewnej malej przygodzie uszkodzilo mi sie mocowanie wyzej wskazanego elementu czy mozna to.usunac i zaslepic wejscie ? czy lepiej nie kombiniwac i zrobic tak jak jest u szukac calego tlumika ? powiem szczerze ze pierwszy raz widze taki tlumik na dolocie do IC ...
-
Jestem Damian od niedawna jestem posiadaczem Białej a4 b8 2010r. 2.0tfsi quattro manual poprzednie auto to audi TT mk1 które użytkowałem 6 lat Mam nadzieje że będę mógł liczyć na waszą pomoc w sprawach mojego nowego nabytku oraz mam nadzieje że również będę pomocny