Skocz do zawartości

pazdzioch0076

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pazdzioch0076

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Kutno

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

412 wyświetleń profilu

Osiągnięcia pazdzioch0076

0

Reputacja

  1. Wymieniał czujnik ciśnienia oleju, lecz olej nie był spuszczamy ani wlewany jeszcze raz, szczerze nawet nie wiedziałem że tak trzeba zrobić...pomaga takie coś ? Komputerem tez błędu nikt mi nie kasował. Problem najprawdopodobniej leży w czujniku poziomu oleju w misce olejowej. Przy niskim poziomie oleju, wyskakuje konewka z napisem MIN, mi wyskakuje z napisem SENSOR, nie wiem jestem laikiem, popraw mnie jak pisze głupoty, to jest to samo ? Wymieniałem czujnik od ciśnienia oleju, wymienić jeszcze czujnik od poziomu oleju w misce olejowej ?
  2. Tak ciśnienie sprawdzone na rozgrzanym silniku, to nie jest czerwona kontrolka, tylko oil sensor, żółta konewka z napisem sensor, przykładowe zdjęcie w załączniku, co do zapalenia, to różnie bywa, czasem po kilku km, czasem wcale, nie ma na to jakiejś reguły. XXXXXXXXX.webp
  3. Myślisz że smok jednak? Ciśnienie jest okej, jakby się przytkał smok to by czasem nie stanął mi na środku drogi ?
  4. Witam wszystkich Po niedawnej wymianie oleju mam problem z ciśnieniem oleju, otóż co jakiś czas ( zawsze na niższych obrotach, max 2k obr/min) wyskoczy mi błąd czujnika od ciśnienia oleju. Zacząłem od najtańszej rzeczy, czyli od wymiany czujnika, czujka wymieniona, niestety problem nadal się pojawia. U mechanika zmierzyłem ciśnienie oleju, na 1k obrotach - ciśnienie 1.7 bara na 3k - ~4,5 bara. Stąd moje pytanie, mieliście podobny problem ? co robić ? Mechanik stwierdza że prawdopodobnie pada powoli pompa oleju, dodam że ja i mój poprzednik (ostatnie 60-70k przebiegu samochodu) lał Liqui Moly High Tech 5w40, jak i również przed wymianą zawsze płukanka silnika robiona Liqui Moly Engine Flush Pro-Line, także raczej michy zapchanej nie przewiduje, ale no róznie bywa.
  5. No ja tam raczej jestem spokojnym kierowca i jeżdżę mało także nie wiem czy by się udało zagrzać furke ? Ale No koszt drogi jakby nie patrzeć.
  6. jesli bym jeszcze zalozyl wtryski od Bexa i faktycznie mam K03S, bez FMICa to moge programowac na ok 190 KM ? 220 to az mi tyle nie potrzebne
  7. a co z tym FMIC ? ktos wytlumaczy o co z tym chodzi ? wygooglowalem sobie ale tlumaczenie po swojemu tez by bylo fajnie jaki koszt tego ?
  8. a jak z żywotnością silnika po takim programie ? silnik i turbo zdrowe, zalany Liqui Moly, turbo chłodzone zawsze po dłuższej jeździe nawet bez tyrania
  9. Silnik 1.8T BFB 163 KM, taka informacje o turbinie dostałem od poprzedniego właściciela, z tego co wiem też planował podnosić moc na ok. 200 KM
  10. Witam, jako że jestem zielony w tych tematach mam pytanie, czy dałoby rade podnieść troche mocy tak do 180-190 KM w moim audi, mam downpipe założony od Gregora, oraz regerenowana turbine K03S około roku temu, nie wymianiałem wtrysków, instalacja gazowa BRC, czy programowanie jest bezpieczne w takim przzypadku ? Różnica bedzie odczuwalna w jeździe ?
  11. Co racja, to racja. Seryjne 1.8T nie dmucha z dołu 1bar . Jednakże ja tutaj widzę, że wtryski w ogóle nie ogarniają. Od 4tys. permanentna pętla. No fakt nie zauważyłem tego w logu 002 w pierwszej czesci loga jest ok, drugie depnięcie i czasy wtrysków lecą ponad 30 ms faktycznie nie do końca dobrze to co mogą w niedalekiej przyszłośći pojawić sie poważniejsze problemy ?
  12. no ta osoba twierdzi że wszystko w oryginale, żadnej podnoszonej mocy nie było
  13. jaki program ? czyli śmiało mogę kupić autko ?
  14. witam odczyta i powie mi ktoś coś o tych logach ? będe bardzo wdzięczny http://www103.zippyshare.com/v/FwStRN9Z/file.html http://www103.zippyshare.com/v/VILmcaAC/file.html http://www103.zippyshare.com/v/GN7CDQ0v/file.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...