Skocz do zawartości

Terry

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Terry

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Lubuskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Terry

0

Reputacja

  1. Do swojej wziąłem w tamtym roku ten i jest OK http://allegro.pl/akumulator-kozak-ko740-74ah-780a-sae-74ah-hit-i5549450804.html
  2. Bierz bez wahania jak największy jaki wejdzie.
  3. Jeżeli chodzi o benzyne to osobiście polecam audi a4 B7 z silnikiem 1.8T najlepiej quatrro z końca produkcji czyli 2007r
  4. Zmieniałem wczoraj olej z Motula Xcess 5W40 na Liqui Moly high tech 5W40 przed wymianą wlałem płukankę liqui moly pro line stary olej został wymieniony przez odessanie nowego oleju weszło ok 4,1L stan na bagnecie prawie max ale mam wątpliwość czy aby cały syf został wyciągnięty, może bezpieczniej będzie jeśli powtórze procedurę wymiany jeszcze raz metodą tradycyjną przez korek spustowy?
  5. Ja zrobiłem na samej serii bez grzebania czegokolwiek. Różnica jest b.odczuwalna. Jeśli nie potrzebujesz większej mocy to do normalnej jazdy tyle Ci wystarczy. Największy przyrost mocy, najmniejszym kosztem.
  6. Terry

    Zmiana Turbo AVJ

    Ja wybrałem K04 64, na dzień dzisiejszy pozostało strojenie oraz ogarnięcie sprzęgła, seryjne nie dało rady już przy 340NM
  7. 373cc dają przy 3 barach więc przy Przy 250 KM i 4 barowym regulatorze myśle że bez problemu.
  8. Jedną z przyczyn może być to że włączyłeś blokadę rodzicielską wiec od środka teraz na pewno nie otworzysz. A co z klamką z zewnątrz może masz ułamany kabelek jak to się często zdarza. Spróbuj ściągnąć tapicerkę i otworzyć od środka drzwi i wyłączyć blokadę rodzicielską.
  9. Terry

    Zmiana Turbo AVJ

    Stoje przed podobnym dylematem aktualna moc po chipie 190km/300nm i już zaczyna być mało.-) W najbliższym czasie zamierzam podnieść moc w ok 300km/380nm czy na tą moc K04 64 będzie najlepszym wyborem oraz czy wydech seryjny może zostać? Planowane mody - Chłodnica centralny FIMC - turbina K04-64 - bardziej wydajne wtryski - Tip - Down Pipe - chip tuning
  10. Witam wszystkich bardzo serdecznie. Od czerwca 2016r jestem posiadaczem Audi A4 B6 sedan 1.8T bfb 2003r. Wkońcu postanowiłem się zarejstrować, w najblizszym czasie zamierzam dłubnąć troche moje A4 i będę potrzebował trochę pomocy z Waszej strony jeżeli chodzi o informacje techniczne:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...