Skocz do zawartości

Paolo1988

Pasjonat
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Paolo1988

Informacje

  • Imię
    Pawel
  • Miasto
    Rymanowiec

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

451 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Paolo1988

1

Reputacja

  1. Ty to powinieneś się przyspieszyć ale w rozwoju co do słownika to taki jak jest w telefonie tak pisze i nie czepiaj się pierdół bo nie o to chodzi. A co do ciebie Holmatro czy jakoś tak. Nie bronię Geremiego ale nie macie nawet 20% tej wiedzy którą on posiada więc proszę ciebie zatrzymaj głupie argumenty wobec mojej i jego osoby dla siebie. Po raz kolejny napisze sami to montowaliście??. NIE Zgodnie ze sztuką?? NIE! Ktoś patrzał jak było montowane? Nie. Głupie nie dostarczenie oleju na magistrale zasilającą podczas pierwszego rozruchu potrafi narobić cyrku takiego że potem jest właśnie że po montażu silnik zaczął olej palić. Z resztą co ja się będę wypowiadał skoro w dobie internetu jesteście głupio przemądrzali i walicie tego setki i do tego w internatach są sami specjaliści ???. I na prawdę nie bronię Jarka ale zastanówcie się czy właśnie po drodze montażu itd nie były jakieś haczyki. Ja po dzisiejszy dzień takich nie mam i nie mogę złego słowa powiedzieć. A 50 tys samochodem który jest upalany tak że hamulce się aż palą a samochodem który jeździ po Januszowemu to chyba różnica.
  2. Nie stety takie są realia. A jak ktoś daje niby gwarancje to i tak jej nie uświadczysz. Nie ma nie było i nie będzie na tuning gwarancji. Jak można zagwarantować coś co jest podnoszeniem mocy w silniku który został skonstruowany do danej mocy? Jest tak zwany margines błędu pomiarowego który zostaje przez chip tuningi itd wykorzystywany tak zwany zapas. A jak poszło o darcie za przeproszeniem japy. No cóż jak ktoś narzuca coś komu bez podstawnie. To tak już jest. Z tego co wiem to kolektor został zainstalowany bo klient powiedział ze tak będzie szybciej.....
  3. Czy wy nie rozumiecie czy jak? Jeśli chodzi o tamtą turbinę z krzywym kolektorem niby.... to właściciel sam podejmował decyzje. Gwarancje można dać na elementy. A na tuning nie ma gwarancji !!!!!!
  4. Witam wszystkich jestem właścicielem warsztatu mechaniczno tuningowego o nazwie Tech-Elita z racji korzystania z usług Geremiego mam pare słów do przekazania. Na wstępie posiadam od niego raczej najmocniejsza odmianę chybrydy zamontowaną klientowi z k03 ze środkiem k04. Turbina lata już pewnie około 30-50 tys jak nie lepiej od dnia montażu u mnie i złego słowa powiedzieć nie mogę a klient dosłownie upala samochód na codzień. Silnik przeszedł kapitalny remont zakuty i odprężony do piero później . I co lata jak szalony a co najważniejsze klient posiada mózg i został poinformowany jak ma traktować samochód. A nie jak większość ogień na nie rozgrzanej motorowni a potem gaszenie bez wystudzenia i takie kwiatki się dzieją z turbinami. Zarzucacie mu wiele a większość jak nie wszystko leży po stronie montażysty czyli mechanika który nie ma bladego pojęcia na temat montażu takich turbin jak i wielu innych rzeczy to i takie kwiatki wychodzą. Osobiście wysyłając turbinę ostro naciskałem na czas jej wykonania. Otrzymałem telefon ze żeliwo sie nie nadaje ale podejrzewałem bo samochód nie jechał jak należy. Szybka decyzja nowe żeliwo i jaki setup. Oczywiście najbardziej wydajny. I cyk przyjeżdża turbina. Przygotowanie do montażu i montaż. Na następny dzień jazda prawie 500 km na strojenie do ich miejscowości w NIEDZIELE. I co? Zonk auto nie ma boosta a przed wyjazdem wszystko ok! dla czego chociaż wszystko zostało sprawdzone. I tu szybko do Geremiego co teraz a on pomógł wstawilismy samochód a powód stał się prozaiczny na koniec jak był montowany tip zsunął się przewód od Dvki. Założyliśmy i po godzinie gotowy po programie. Następnego dnia samochód już w Niemczech. I lata do dzisiaj. Także bajki typu ze nie Pomorze. Ze nie ma kontaktu weźcie trzymajcie dla siebie. Kolektory które szlifują wam mechanicy z downem trzymajcie dla siebie. Bądź bądźcie przy nich i patrzcie im na ręce bo większość to ciamajdy. Na prawdę ciężko o kumatego mechanika u nas. Dramat.
  5. Proszę uzasadnij swoją wypowiedź gdyż jest mi bardzo potrzebna. Przecież jest wentylowana co przekłada się na ogromny stosunek odprowadzenia ciepła względem pełnej tarczy. Większy klocek. Czy szkopuł tkwi w zacisku. Chociaż tłoczek również jest większy niż w pełnych i mniejszych tarczach
  6. Próbował ktoś montować tylne hamulce z s6 C5 269mm wentylowane? Przymierzam się do montażu takich ale nie wiem czy podejdą jazma i tak dalej.
  7. Przeanalizowałem z paredziesiąt stron i ciekawi mnie dla czego nikt nie pakuje 2 tłoka z a8 d2? Albo zacisków od a8 d3 Nie pasują czy jak? I czy jest jakaś alternatywa dla 345/300 z s4 bo tego jak na lekarstwo.
  8. Ja mam już wszystko ogarnięte ale nikt nie kwapi się nam pomóc.
  9. Witam. Przeczytałem juz chyba wszystko co się da w internecie i mam mętlik w głowie. Noszę się z zamiarem podniesienia mocy do 300-330km bez zakuwania motoru i tu mam mętlik jaką turbosprężarkę wybrać. Samochód ma wszystko przygotowane zostaje tylko turbo. Mam 2 faworytów. K04-64 ale tutaj trzeba jeszcze flansze która kosztuje 750 zł chore. Bądź gt2871 chińczyk. Nie boje sie bo po zakupie i tak trafi na stól i wywazarkę w razie czego. I sedno teraz. Która bedzie lepsza i szybciej wstawać czy gt2871 pasuje pod flanszę od k03? . Z tego co czytałem niby tak i czy wtedy może zostać seryjny kolektor wydechowy.
  10. Czy ktoś się orientuję czy wał zostaję czy też trzeba zmieniać? ??????
  11. Wał napędowy zostaję? Chcę 6 biegową skrzynię od diesla
  12. Witam Posiadam w moim audi skrzynię z bexa o oznaczeniu her quattro. Silnik na wiosnę będzie miał blisko 300km. A te przełożenia w tej skrzynie są żałosne. Chodzi o predkość na 5 i 6 biegu.Chciałbym wstawić skrzynię 6 od diesla tylko nie wiem która podejdzie z przełożeniem głównym aby nie zmieniać mostu.
  13. Paolo1988

    Wahacze SKV

    Montowałem dzisiaj pierwszy komplet wyżej wymienionego zawieszenia i powiem że jest nie źle. Sworznie strasznie ciasno chodzą a tuleje jak sprawdzałem twardość na naprężenia pomiędzy lemforderem to jest prawie to samo. Jeden mankament to wydaje mi się że końcówki drążków za długo nie po chodzą gdyż nie są już tak ciasno spasowane jak sworznie, i faktycznie dajecie nakrętki z szeroką podkładką. Ogólnie jak przejedzie to 50-80 tyś to za te pieniądze było by liderem. Nie miałem czasu aby zrobić fotorelację w warsztacie gdyż sporo pracy mamy i nie traciliśmy czasu. Jazda testowa fajnie sztywno. Pozdrawiam TECH-ELITA
×
×
  • Dodaj nową pozycję...