Jump to content
IGNORED

HOLMATRO's 2.0T Stage3 [331HP/456Nm] by VAGTUNE#Pop&Bangs#S4 Look#Rotor 19x9et33#Vogtland#MILLTEK#DP 3/2,75”#v-Fiz#Hebel345-S4#HEL#Autotech#K04-0064#BOSE#Cupra#etc..


HOLMATRO

Recommended Posts

WITAM SERDECZNIE

B53B1491-D646-47DE-AB3D-DCB5CC6F8DC5.jpeg

20181206_081426.jpg

 

Moja łupa, zakupiona 06/2017 w takim secie:
Audi A4 B7 TFSI Quattro, 2007 rok listopad, 113 tys nalotu potwierdzonego w ASO ( do końca serwisowane ), po drobnych przygodach wypadkowych ( naprawa w ASO) kod silnika BUL, o mocy fabrycznej 220 KM podniesionej przez poprzednika do STAGE 1 ~260 KM.
Z wyposażenia fabrycznego ( zgodnego z kodami ) oraz dołożonego przez poprzednika, udało się dostać:

 

  • Pełen S-line zewnętrzny Exterieur
  • Pełen S-line (SPORT) wewnętrzny Interieur
  • BNS 5.0
  • Kolorowy FIS
  • moduł Bluetooth, pełna wersja z książką kontaktów itp
  • Manualna skrzynia
  • Quattro
  • Dekory Black PIano
  • Sufit Black
  • Fotele grzane S-line bez elektryki ( nie przepadam - zamiast czekać jak emeryt kiedy łaskawie się poprzesuwają, w 3 sekundy reguluje ręcznie po jeździe żony...)
  • Bixenon
  • spryskiwacze bixów
  • PDC tył
  • PDC przód
  • automatyczne światła DRL
  • Coming&Leaving Home
  • Listwy drzwiowe S4
  • Wydech Fabrikat RAY, 2,75 Cala, duże kominy, środkowe tłumiki przelot
  • Zawieszenie gwintowane z regulacją twardości Vogtland (skręcony nisko, nie mierzyłem)
  • Felunek 20 Cali 8,5 J, 245/30 z S8
  • Lustro wewnętrzne Fotochrom
  • Tylny dyfuzor zmieniony w ASO na kolor LZ9Y
  • ramki wokół szyb chrom, podobnie relingi ( pożądane w moim przypadku)
  • Kiera 3-ramienna multifunkcja
  • Heble przód 320, tył 288
  • ISO-Fix ( istotne, posiadam dwójkę dzieci)
  • Pełen pakiet wewnętrzny Światło
  • LED rejestracja
  • Podłokietnik McDonald tył

 

Dołożone/zmienione przeze mnie:

  • RNS-E - 11.2017
  • Mapy navi 2017r - 11.2017
  • Downpipe 3" / 2,75" - 11.2017
  • Set lato : Rotor S4 --> R 18x8,5J ET 35 z nowymi Dunlop Maxx Sport RT2 225/40
  • Set lato OEM ROTOR S5 19x9 ET 33 + nowe Continentale ContiSport Contact 5P z homologacją Audi AO 235/35 R19 - 04.2018
  • Set zima:Audi A5 17x7,5 ET 28 z nowymi Bridgestone Blizzak LM32 215/45 - 11.2018
  • Ręczny RS4 - 2017
  • Spryskiwacze mgłowe - 2017
  • Emblem Quattro a'la RS6 w przedni grill - 2018
  • Ramki 3D klubowe - 2017
  • Wycieraczka tył z Q5 pomalowana LZ9Y, tak jak dyfer -2018
  • Blaszki S4 w zaciski - 2017
  • Otwierana klapa bagażnika z pilota - 2018
  • Listwy wewnętrzne drzwiowe S4 - 2018
  • Kierownica a4 B8 -2018
  • Turbo Hybryda K03/K04 0064 CNC Clip by Geremi Vag Garage - 04.2018 - 03.2019
  • Turbo S3 K04-0064 !! - 04.2019
  • Wtryskiwacze S3 8P - 05.2018
  • Sprzęgło Kevlar i regeneracja docisku i dwumasy by Makland - 04.2018
  • Nowe chłodzenie FMIC 550x230x65 - 06.2018
  • Wkład pompy HPFP Autotecha - 06.2018
  • BOSE końcówka B ( polepszona..) - 11.2018
  • Strojenie w VAGTUNE.PL przez Mirasa - 331 KM @ 456Nm, z Pop&Bangs, które potrafią przestraszyć - 08.2018
  • Wydech Milltek Non-Resonated - 03.2019
  • Heble S4 345 - 08.2019
  • Stalowy oplot Hela - 08.2019
  • V-Fiz - 08.2019
  • Gwint Eibach Pro Street S - czeka na montaż..

 

 

 

 

 

 
Stan po zakupie - CZERWIEC 2017:
 
 

 

 

IMG_6114.thumb.JPG.321664096357be35cd9c690f507a46a1.JPG

 

IMG_6115.thumb.JPG.51eb96f05d0a1c338db49cfaa25fadc0.JPG

IMG_6116.thumb.JPG.c0d451d5e8bcfb73cd60785d567167f5.JPG

IMG_6117.thumb.JPG.a1c5ced1eba433a06d49abd9f0dfbd4b.JPG

IMG_6118.thumb.JPG.26711d43d0f44ba7be2c0d27a5becec1.JPG

IMG_6119.thumb.JPG.c6377824799c2a3f66d0af4ceb56426d.JPG

IMG_6120.thumb.JPG.7e0b0c7c5457b2deccc94b62d08c56bb.JPG

IMG_6121.thumb.JPG.1643f03103a66d99d81d92b22050924f.JPG

IMG_6123.thumb.JPG.f0b8f49872d05fccc5061ddcf82e0420.JPG

IMG_6125.thumb.JPG.d25d6387e03a95d5f23fa3fb86fdbc67.JPG

IMG_6128.thumb.JPG.58bc7d2627ae50f86308142120814c9d.JPG

 
 
Po zakupie Audi wylądowało na podnośniku, w celu gruntownego serwisu silnika. Części dzięki uprzejmości @dzik wymienione:

  • kompletny rozrząd od @H4mm3R
  • wszystkie filtry Mann, Knecht
  • powietrza K&N, zaimpregnowany wcześniej olejem
  • oliwa ( na próbę ) MOTUL 5W50
  • odma
  • pasek wielorowkowy z napinaczem
  • Komplet tarcz i klocków ATE
  • kontrola smoka pompy oleju
  • czyszczenie miski
  • uszczelka nad klawiaturą
  • DV N249
  • N75
  • PCV
  • kontrola stanu Turbo K03
  • popychacz pompy HPFP
  • jeden intercooler z powodu nieszczelności
  • i parę innych pierdół wymienionych z potrzeby chwili..

 

IMG_6258.JPG.c11cf053cfc9925296db6058fe75b666.JPG

IMG_6259.JPG.fbc6d64402ee3b1eb640f03df363eb46.JPG

IMG_7083.thumb.JPG.9e7d474951a6c7a6e49771e9090ea8f3.JPG

IMG_7085.thumb.JPG.bf731f4abe33d3156d2e8a5af6e3764c.JPG

IMG_7087.thumb.JPG.fd5076fc43d1a973c6b49935668b4434.JPG

 

 

 

 
Z uwagi na to, że przy każdej większej nierówności synkowi wypadał smoczek, postanowiłem zmienić set letni na coś bardziej miękkiego, po 2 miesiącach poszukiwań, z uwagi na zbliżający się wyjazd wakacyjny, padło na oryginalne felgi Audi model S4 w 18 calach ( pierwszy Rotor, bez wiatraka) w szerokości 8,5" przy ET 35. Na to wpadły nowe Dunlopy MAXX Sport RT2, w rozmiarze 225/40  co było strzałem w dziesiątkę. Oczywiście po zejściu ze średnicy koła pełna geometria zawieszenia, słuszna, bo były minimalne różnice tu i ówdzie - 3 000 KM bez zająknięcia, bez żadnych objawów zużycia.
 
SIERPIEŃ 2017:
 

IMG_6405.thumb.JPG.9db072ac87d634cc661cffced846cb8c.JPG

IMG_6407.thumb.JPG.29380a9ee1b8e6f15e78e93d4726209f.JPG

IMG_6408.thumb.JPG.5809031db31e98348fe8ae28104cc424.JPG

IMG_6409.thumb.JPG.957d97e6b34efec9d6885c5833c09149.JPG

 
 
Przed wyjazdem solidne mycie auta, glinkowanie, ponowne mycie, niewidzialna wycieraczka na przednie szyby i tylną w klapie i twardy wosk na całość karoserii.. SIERPIEŃ 2017:
 

IMG_6421.thumb.JPG.f747db9c701619fca25db5fcf123ceb2.JPG

IMG_6422.thumb.JPG.494249dba4f303390a77cc8c475d5a51.JPG

IMG_6423.thumb.JPG.7a72f92f52836b2cd5855a42dd97ecd1.JPG

IMG_6424.JPG.c8b9ab9eb1591362d59438c522a39d53.JPG

IMG_6426.thumb.JPG.dcfbec61ae2b6faa4ead06f841fd418c.JPG

 

 

Pakowanie rodziny do auta i wyjazd - WRZESIEŃ 2017:

 

IMG_7115.thumb.jpg.0d63ed28e974d78c0bfe7cc5ab2e2bd1.jpg

IMG_7109.thumb.jpg.bf8b42400818a9c6d733a500816da255.jpg

IMG_7119.thumb.JPG.4549ed51bd31e264c8596f30fe4f4ab8.JPG

IMG_7110.thumb.JPG.f52cc48f108fe2ea9ff6ddde4f1d6e4c.JPG

IMG_7120.thumb.JPG.90841dd4e850d1a8c803187e3a87cf7a.JPG

IMG_6993.thumb.JPG.d3a2bf04678f053d923dfdc5c1640789.JPG

IMG_6994.thumb.JPG.dd9601c06f65215fa07280f6547e2586.JPG

IMG_6995.thumb.JPG.fb58965e1f67eee4b0110ce0948569f4.JPG

 

Bardziej spostrzegawczy dojrzą brak znaczka na klapie tylnej - ktoś mi go wyrwał na parkingu przy plaży, zorientowałem sie jak szedłem po nowy zestaw chłodziwa; i zwrócił (wsadził za wycieraczkę tylną) jak wracałem już do auta z tabunem plażowym. I tak, sprawdzałem z każdej możliwej strony i w rozsądnym zasięgu wzroku, czy nie odpadł od słońca itp.. i nie leży gdzieś na ziemi. 
 
Na dzień dzisiejszy zakupiłem wycieraczkę Q5 od @Exmi , czeka na pomalowanie zakupioną już farbą LZ9Y, blendy BOSE od @JawoR36 (czekają na wsadzenie - kompletne nagłośnienie do zmienienia przez zimę), wsadziłem RNS-E od kolegi @andrzej104513 ze spolszczeniem, dołożyłem emblematy, blaszki S4 na zacisk od kolegi @Wandej , zmontowałem ramki 3D forumowe od @Tazio , zmieniłem uchwyt ręcznego na skórę perforowaną z białym szyciem od @rafi10612 zgodnym z linią wewnętrzną. Na zmontowanie czekają też spryski mgłowe, również od niego.
PAŹDZIERNIK 2017:

 

IMG_7190.thumb.JPG.4ed1b18df52ea7bafe2721669d620102.JPG

 

IMG_7191.thumb.jpg.405819bddd81dfb8019291a1ec854571.jpg

IMG_7217.thumb.jpg.5ac861bab450f1f05ef2865a0e8ef643.jpg

IMG_7226.thumb.JPG.f7b001fe81f77c490363dbf84ccc68b3.JPG

IMG_7228.thumb.JPG.d284725e5a072949a0778c338f3c6cf1.JPG

IMG_7348.thumb.JPG.3637321b3400c61c30b4b1d778222697.JPG

IMG_7357.thumb.JPG.ada747f1b166160c6542ddbca9d90012.JPG

IMG_7360.thumb.JPG.f51a727168a0bd48950ab1c3ae3e6352.JPG

 

Na zimę zakupiony nowy zestaw opon BRIDGESTONE BLIZZAK LM32 w wymiarach 215/45 R17, naciągnięty na felgi z Allroada C5 17x7,5 ET 25..
 
Set zimowy - LISTOPAD 2017 :
 

 

IMG_7314.thumb.JPG.49f60c83ee97ddb237eef85943445325.JPG

 

IMG_7315.thumb.JPG.fa7b7ebc65c97323df200b1fd31440be.JPG

IMG_7316.thumb.JPG.37c2e48c3e6bc013a32b0ce68b37da21.JPG

IMG_7326.thumb.JPG.bbce4ad23cec02ee852642e18fa79d14.JPG

IMG_7327.thumb.JPG.2cad94ec3805fecbb53050b2be3d9a2d.JPG

IMG_7328.thumb.JPG.100ba4388a9bb7fde4e9149eaab835c3.JPG

 

 

 Grudzień 2017 - powolne przygotowania do podnoszenia mocy.. Dzięki wielkie koledze @bartez80 za profesjonalną robotę i szybką wysyłkę.

 

IMG_7416.JPG

IMG_7417.JPG

fullsizeoutput_ce2.jpeg

fullsizeoutput_cda.jpeg

Zgodnie z ostatnią modą, również ja nie mogłem się powstrzymać przed Quattro a'la RS 6 oraz kierunkami USA :

IMG_7562.jpg

 

ZIMA 2018:

 

IMG_7693.jpg

IMG_7695.jpg

IMG_7806.jpg

 

 

Ze względu na posiadanie młodszego pokolenia rodu, mod który zaproponowała i sprezentowała mi żona -  Passenger Air Bag OFF:

 

IMG_7914.jpg

IMG_7920.jpg

IMG_7922.jpg

 

 

MARZEC 2018:

W marcu nastąpiło coś, czego nie chciałem i nie planowałem - remont kapitalny silnika ze względu na eskalację problemu olejowego.. Doszło do tego, że musiałem dolewać 500 ml oleju na ~200 km.

 

IMG_7940.jpg

IMG_7942.jpg

IMG_7970.jpg

IMG_7971.jpg

IMG_7972.jpg

IMG_7977.jpg

IMG_7979.jpg

 

 

Ze względu na nieuniknioną bliską wymianę sprzęgła, przy okazji wpadł  Kevlarowy zestaw sprzęgła z Maklandu 

 

IMG_7981.jpg   

 IMG_8118.jpg

IMG_8119.jpg

IMG_8123.jpg

IMG_8125.jpg

 

Po stwierdzeniu luzów na wirniku turbiny, z bólem w sercu ale z rogalem na twarzy turbo  wysłane na wyczarowanie Hybrydy K03/K04-0064 CNC Clip by Geremi Vag Garage:

 

IMG_7956.jpg

IMG_8134.jpg

IMG_8135.jpg

IMG_8137.jpg

 

Głowica po pełnej regeneracji, cały dolot wyczyszczony z oleju, nagaru, słupek także splanowany, nowe panewki, pierścienie, uszczelniacze, świece NGK, napęd pompy olejowej, łancuszek wałków, napinacze, wskoczył PCV Delete KIT,  kupa innych gratów.. wymienione wszystkie płyny ustrojowe łącznie z płynem hamulcowym, zalane to wszystko olejem Motul 5W40 X-cess i poskręcane.

 

IMG_7997.jpg

IMG_8112.jpg

IMG_8116.jpg

IMG_8109.jpg

IMG_8110.jpg

 

 

KWIECIEŃ 2018:

Następnym krokiem była przesiadka na nowy zestaw letni, który zdążył dojechać zza zachodniej granicy podczas tego przeciągającego się remontu.. OEM ROTOR S5 19x9 ET 33

 

IMG_7958.jpg

 

Po odebraniu auta z warsztatu migiem do oddalonego o 100 km miejsca składowania felg, na ślizgającym się nowym nie ułożonym jeszcze sprzęgle, z emerycką prędkością... Ale warto było :

 

IMG_8212.jpg

IMG_8215.jpg

 

Wskoczyły leżące od miesięcy listwy S4 we wnęki:

IMG_8437.jpg

 

Multifunkcja chrom z B8:

 

IMG_8438.jpg

IMG_8439.jpg

 

Wtryskiwacze S3 :

 

IMG_8448.jpg

 

 

MAJ 2018:

 

 

IMG_8224.jpg

IMG_8225.jpg

IMG_8230.jpg

 

 

Długo moja radość nie trwała, podczas mojego pobytu w jaskini głęboko pod ziemią, taka niespodzianka...

 

a90ede99-f04d-4fd2-a1ee-8d420fcedf39.jpg

063f5456-987b-4b96-957a-53990892e6cc.jpg

 

 

 

CZERWIEC 2018:

Przyszedł ostatni element układanki pod atak na 300++ koników, zestaw FMIC 550x230x65

 

28575d71-7a58-4064-9278-a988195f3f10.jpg

IMG_8552.jpg

 

LIPIEC 2018:

 

 

037_E28_B9-_BC9_B-414_C-9_D61-_E4_FBB5_C

C1243081-_E0_BD-4_E3_A-_BB8_B-29_A7_A3_D

C381_D2_FC-330_C-42_F0-95_B0-79_C79_C158

 

SIERPIEŃ 2018:

Z braku paliwa w górnych zakresach paliwa wpadł wkład pompy HPFP Autotecha:

IMG_8930.JPG

IMG_8936.JPG

 

Przyszła pora na finalne strojenie w VAGTUNE.PL i efekty:

 

IMG_8775.JPG

IMG_8979.JPG

fullsizeoutput_fa1.jpeg

fullsizeoutput_fa2.jpeg

 

 

WRZESIEŃ 2018:

Sezon kończymy tak ( obok szwagier @Michu2535 )

fullsizeoutput_11cf.jpeg

 

 

Zima 2018/2019:

fullsizeoutput_1238.jpeg

fullsizeoutput_120d.jpeg

fullsizeoutput_12ce.jpeg

fullsizeoutput_1259.jpeg

fullsizeoutput_1256.jpeg

 

 

LUTY 2019:

Kolejny raz zestaw sprzęgła z Maklandu, wymieniony na gwarancji, bardzo uprzejma i rzeczowa akcja:

fullsizeoutput_12b3.jpeg

fullsizeoutput_12ad.jpeg

fullsizeoutput_12b1.jpeg

 

Wpadł też nowy tunel z RS4 B7 z START ENGINE ( wciąż nie mogę się wybrać do @kaju który opiekuje się autem pod względem elektronicznym) :

Y%RDLaPBRJq7qkeacwbGjQ.jpg

 

 

MARZEC 2019:

Po wysypaniu się turbiny, wpadła nowa tym razem nie hybryda, a seryjna K04-0064 z S3 8P:

fullsizeoutput_1365.jpeg

BuioB8DZTCKZgbLSFG5AIQ.jpg

 

 

Przy okazji wrzuciłem nowy wydech, Fabrikat-Ray poleciał do innego forumowicza, na jego miejsce dedykowany MILLTEK:

 

Od5ArWxHQ2OIt7qodabSkw.jpg

 

 

 

CZERWIEC 2019:

Po wysypaniu się kompresora klimatyzacji, wpadł nowy DENSO, a jak już otworzyłem maskę, to wsadziłem sztywnego TIPA wyspawanego przez kolege @daglas'a:

HTtqMPgKTSWsIEytTZMD9g.jpg

kkWlufYxTFKe6YJlXMORsg.jpg

ZgyzexaVSBWyUw323HeFjg.jpg

ix8j4OGKTSKs2uYUzQ9LIQ.jpg

 

 

Stan zewnętrzny w CZERWCU 2019:

fullsizeoutput_15ce.jpeg

fullsizeoutput_15d3.jpeg

fullsizeoutput_15cf.jpeg

 

 

LIPIEC 2019:

Kilka fotek na szybko u drugiego szwagra, mianowicie @dayd_4 :

fullsizeoutput_1607.jpeg

fullsizeoutput_1602.jpeg

 

 

A tutaj ROTOR S5 19x9 ET 33  VERSUS OEM RS4 B7 19x9 ET 29 :

fullsizeoutput_1606.jpeg

 

 

SIERPIEŃ 2019:

Wpadł BiG BRAKE KIT - S4 B7 - tarcze Otto Zimmermann, klocki Ferodo DS Performance, oplot HEL'a i 2 litry nowego płynu ATE 200 DOT 4, co by starannie odpowietrzyć cały układ:

fullsizeoutput_1915.jpeg

Qn4c+pLvT5GvCoAsGUI4WQ.jpg

fullsizeoutput_190b.jpeg

 

 

I na dokładkę, w końcu,  V-FIZ :

fullsizeoutput_1901.jpeg

fullsizeoutput_1919.jpeg

STAY TUNED !
 

Co w planach dalej? Wy mi powiedzcie..
Pozdrawiam, HOLMATRO
 

P.S. Szczegółowe opisy modyfikacji, napraw, podnoszenia mocy opisywane na bieżąco w wątku, więc zachęcam do zapoznania z dalszymi stronami tematu..

 

 

 

Edited by HOLMATRO
Link to comment
Share on other sites

Dzięki dziku. BTW jakby ktoś wiedział, czemu dodaje mi samo, pomimo usuwania, 3 ostatnie zdjęcia, jak to zmienić, proszę o poradę. Ponadto z tego co widzę na Tapatalku wszystko sie rozjeżdża i jest nie po kolei, może kwestia czasu, może również ktoś wie, czym to jest spowodowane, co zmienić.

Link to comment
Share on other sites

Teraz, HOLMATRO napisał:

Dzięki dziku. BTW jakby ktoś wiedział, czemu dodaje mi samo, pomimo usuwania, 3 ostatnie zdjęcia, jak to zmienić, proszę o poradę. Ponadto z tego co widzę na Tapatalku wszystko sie rozjeżdża i jest nie po kolei, może kwestia czasu, może również ktoś wie, czym to jest spowodowane, co zmienić.

Na TapTalku tak jest, lepiej robic w przegladarce.... ;-)
Wszystko fajnie i ze smakiem, ale moim zdaniem te fele letnie z Allroada srednio tu pasuja :D Moze jestem nudny ale w 17 z a5 et28 najladniejsza jest ta i taka tu widze:

 

et28.jpg

Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, golden87 napisał:

Na TapTalku tak jest, lepiej robic w przegladarce.... ;-)
Wszystko fajnie i ze smakiem, ale moim zdaniem te fele letnie z Allroada srednio tu pasuja :D Moze jestem nudny ale w 17 z a5 et28 najladniejsza jest ta i taka tu widze:

 

et28.jpg

Masz rację, nie jest to ideał, wolałbym np. DTM w oryginale, ale taka felga mi została w garażu więc już nie inwestowałem, zimę przelatają, a są po kapitalnym remoncie.

 

Kupiłeś swoją we Wrocławiu ? Miałem ją kupować.. :)

Link to comment
Share on other sites

Teraz, HOLMATRO napisał:

Kupiłeś swoją we Wrocławiu ? Miałem ją kupować.. :)

Na aukcji lokalizacja była Wrocław, finalnie w Obornikach Śląskich :-)

U mnie DTM na zime... :-) Może w przyszłym sezonie cos pohandlujemy bo DTMy może pojdą na sell bo mam zamiar modzić na GTB2260VKLR a tam troche waluty potrzebuje.... ;-)

Link to comment
Share on other sites

Teraz, golden87 napisał:

Na aukcji lokalizacja była Wrocław, finalnie w Obornikach Śląskich :-)

U mnie DTM na zime... :-) Może w przyszłym sezonie cos pohandlujemy bo DTMy może pojdą na sell bo mam zamiar modzić na GTB2260VKLR a tam troche waluty potrzebuje.... ;-)

Byłem bardzo nastawiony na benzynę, ale z czasem kiedy bardzo mało się pojawiało egzemplarzy mnie interesujących, patrzyłem za dieslem i właśnie o tej rozmawiałem z właścicielem. Chciał 37, za ile kupiłeś ? Może być na PW

Link to comment
Share on other sites

4 minuty temu, HOLMATRO napisał:

Byłem bardzo nastawiony na benzynę, ale z czasem kiedy bardzo mało się pojawiało egzemplarzy mnie interesujących, patrzyłem za dieslem i właśnie o tej rozmawiałem z właścicielem. Chciał 37, za ile kupiłeś ? Może być na PW

PW Poszło ;-)

 

Twoja sztuka wydaje sie tez dobrym materiałem na mody -) Z takich pierdól, to moze pomysl o gałce z B8 s-line, chromowanych guzikach multifunkcji, obwolutka wlacznika swiatel z A8 z chromem i wlacznik chromowany z A3...  ewentualnie moze nakladki na pedaly z RS4...

Tzn, mi się taki styl podoba a co Ty wybierzesz to już inna baja :)

Link to comment
Share on other sites

W pełni się zgadzam, narazie chcę wymienić jeszcze kierę na ścięta z b8 albo TTS, zobaczymy ile mnie wyniosą ferię, a obiecałem dzieciom i żonie. Reszta póki co zostaje w segmencie b7, nie chce za bardzo szaleć z wymienianiem wszystkiego z innych wersji / modeli, ewentualne skakanie po S4/RS4 b7. Ale włącznik rozważę.

Link to comment
Share on other sites

Wszystko w wozie na + poza kolorem jak dla mnie ale jest na to rada ....

Ja np lubie kontrasty i do jasnych aut ciemne koła wtedy fajnie dodają według mnie charakteru

W jednym z poprzednich aut miałem coś takiego ...

24068337_1880960038610775_59127697563999

24067992_1880960168610762_63795281936403

Link to comment
Share on other sites

Masz rację, felgi będą malowane systemowo w grafit przez zimę.. Ale to po nowym roku.

Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, HOLMATRO napisał:

Masz rację, felgi będą malowane systemowo w grafit przez zimę.. Ale to po nowym roku.

Grafit tak :banan:
Ale aż tak ciemne jak kolega pokazywal w Hondzie to raczej nie... tak czerń smola to mi raczej pasuje do masywnych felg a nie takich powycinanych bo tam to sie całkiem zlewa...
I jak ciemna felga to jakiś jaskrawy zacisk :)

Link to comment
Share on other sites

W sumie u mnie w większości aut były czarne koła :D

24296482_1880973061942806_86806407003845

 

Ale minusem czarnej felgi jest to że gubi rozmiar, koło wydaje się mniejsze niż jest w rzeczywistości. Ale grafit jak najbardziej na plus ! :)

Link to comment
Share on other sites

Fajna B7mka w ciekawym kolorku :thumbup1: jedynie te emblematy S4 bym wyrzucił albo wstawił taki hebel jaki powinien tam być, czyli 345 ;) 

Link to comment
Share on other sites

Teraz, H4mm3R napisał:

Fajna B7mka w ciekawym kolorku :thumbup1: jedynie te emblematy S4 bym wyrzucił albo wstawił taki hebel jaki powinien tam być, czyli 345 ;) 

Jest na to plan. Bo chcę też zmienić kolor hebli na jakiś sensowny, ciemny, ale zamiast ściagać zaciski i uziemiać auto myśle i wymianie na zestaw z S4.

Link to comment
Share on other sites

Wyczerpujący i ciekawy temat. :thumbup1: 

Kolor mało pospolity. Serwis tfsi ogarnięty. Przemyślałbym tylko na Twoim miejscu tą wkładkę K&N bo lubią syfić przepływkę. Wystarczy tutaj zwykły papierowy filtr dobrej marki. ; )

Było coś robione mechanicznie przed stage1? wiesz gdzie był robiony? Jakiś wykres może? :)

Link to comment
Share on other sites

Teraz, afroo. napisał:

Wyczerpujący i ciekawy temat. :thumbup1: 

Kolor mało pospolity. Serwis tfsi ogarnięty. Przemyślałbym tylko na Twoim miejscu tą wkładkę K&N bo lubią syfić przepływkę. Wystarczy tutaj zwykły papierowy filtr dobrej marki. ; )

Było coś robione mechanicznie przed stage1? wiesz gdzie był robiony? Jakiś wykres może? :)

Jakie będą objawy przybrudzonej przepływki ? Mechanicznie nic, nie zauważyłem. Wykresu nie mam, wiem o tym od poprzedniego właściciela i w ASO też jest adnotacja o tym, że było virusowane ( pewnie na wypadek chęci korzystania z jakichś akcji serwisowych..). Natomiast miałem okazję startować ze świateł z 220 konnym quattro i odstawiłem go dość ładnie, wiec jestem przekonany prawdziwości tych dwóch kwestii.

 

Dzisiaj zamówiłem jeszcze Motula 5w40 X-Cess od @dzik, bo 10 tyś właśnie mi wskoczyło więc zmienie na zimę. W grudniu planuje DP wsadzić i zestroić i jest spora szansa, ze pokuszę się o Fmica centralnego, chociaż po kilku rozmowach z @gregor10 (chciałbym u niego zestroić solidnie auto) zastanawiam się czy to ma sens, bo docelowo chce się przesiąść na turbo K04-064, a do tego trzeba innych gratów.

Link to comment
Share on other sites

20" felgi z profilem 35 zamiast 30 weszły bez problemu - nic nie obcierało ?

Złotym środkiem pomiędzy 20" a 18" byłoby 19" :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Teraz, granatowy napisał:

20" felgi z profilem 35 zamiast 30 weszły bez problemu - nic nie obcierało ?

Złotym środkiem pomiędzy 20" a 18" byłoby 19" :naughty:

Masz zupełną racje, naciągnięta opona miała 30 wysokości. Już poprawiam..:facepalm: 

Co do 19 - póki co przy gwincie, moich podmiejskich drogach ( chyba w całej PL wyglądają podobnie)  i małych dzieciach, zdecydowałem się na 18 - nie straszą, przy tym zawieszeniu ładnie zalewają nadkole, a jest komfortowo. Może na 2018 lato znajde 19, póki co jest plan dotychczasowe pomalować w grafit i powinno być ok

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...