Jump to content
IGNORED

HOLMATRO's 2.0T Stage3 [331HP/456Nm] by VAGTUNE#Pop&Bangs#S4 Look#Rotor 19x9et33#Vogtland#MILLTEK#DP 3/2,75”#v-Fiz#Hebel345-S4#HEL#Autotech#K04-0064#BOSE#Cupra#etc..


HOLMATRO

Recommended Posts

WITAM SERDECZNIE

B53B1491-D646-47DE-AB3D-DCB5CC6F8DC5.jpeg

20181206_081426.jpg

 

Moja łupa, zakupiona 06/2017 w takim secie:
Audi A4 B7 TFSI Quattro, 2007 rok listopad, 113 tys nalotu potwierdzonego w ASO ( do końca serwisowane ), po drobnych przygodach wypadkowych ( naprawa w ASO) kod silnika BUL, o mocy fabrycznej 220 KM podniesionej przez poprzednika do STAGE 1 ~260 KM.
Z wyposażenia fabrycznego ( zgodnego z kodami ) oraz dołożonego przez poprzednika, udało się dostać:

 

  • Pełen S-line zewnętrzny Exterieur
  • Pełen S-line (SPORT) wewnętrzny Interieur
  • BNS 5.0
  • Kolorowy FIS
  • moduł Bluetooth, pełna wersja z książką kontaktów itp
  • Manualna skrzynia
  • Quattro
  • Dekory Black PIano
  • Sufit Black
  • Fotele grzane S-line bez elektryki ( nie przepadam - zamiast czekać jak emeryt kiedy łaskawie się poprzesuwają, w 3 sekundy reguluje ręcznie po jeździe żony...)
  • Bixenon
  • spryskiwacze bixów
  • PDC tył
  • PDC przód
  • automatyczne światła DRL
  • Coming&Leaving Home
  • Listwy drzwiowe S4
  • Wydech Fabrikat RAY, 2,75 Cala, duże kominy, środkowe tłumiki przelot
  • Zawieszenie gwintowane z regulacją twardości Vogtland (skręcony nisko, nie mierzyłem)
  • Felunek 20 Cali 8,5 J, 245/30 z S8
  • Lustro wewnętrzne Fotochrom
  • Tylny dyfuzor zmieniony w ASO na kolor LZ9Y
  • ramki wokół szyb chrom, podobnie relingi ( pożądane w moim przypadku)
  • Kiera 3-ramienna multifunkcja
  • Heble przód 320, tył 288
  • ISO-Fix ( istotne, posiadam dwójkę dzieci)
  • Pełen pakiet wewnętrzny Światło
  • LED rejestracja
  • Podłokietnik McDonald tył

 

Dołożone/zmienione przeze mnie:

  • RNS-E - 11.2017
  • Mapy navi 2017r - 11.2017
  • Downpipe 3" / 2,75" - 11.2017
  • Set lato : Rotor S4 --> R 18x8,5J ET 35 z nowymi Dunlop Maxx Sport RT2 225/40
  • Set lato OEM ROTOR S5 19x9 ET 33 + nowe Continentale ContiSport Contact 5P z homologacją Audi AO 235/35 R19 - 04.2018
  • Set zima:Audi A5 17x7,5 ET 28 z nowymi Bridgestone Blizzak LM32 215/45 - 11.2018
  • Ręczny RS4 - 2017
  • Spryskiwacze mgłowe - 2017
  • Emblem Quattro a'la RS6 w przedni grill - 2018
  • Ramki 3D klubowe - 2017
  • Wycieraczka tył z Q5 pomalowana LZ9Y, tak jak dyfer -2018
  • Blaszki S4 w zaciski - 2017
  • Otwierana klapa bagażnika z pilota - 2018
  • Listwy wewnętrzne drzwiowe S4 - 2018
  • Kierownica a4 B8 -2018
  • Turbo Hybryda K03/K04 0064 CNC Clip by Geremi Vag Garage - 04.2018 - 03.2019
  • Turbo S3 K04-0064 !! - 04.2019
  • Wtryskiwacze S3 8P - 05.2018
  • Sprzęgło Kevlar i regeneracja docisku i dwumasy by Makland - 04.2018
  • Nowe chłodzenie FMIC 550x230x65 - 06.2018
  • Wkład pompy HPFP Autotecha - 06.2018
  • BOSE końcówka B ( polepszona..) - 11.2018
  • Strojenie w VAGTUNE.PL przez Mirasa - 331 KM @ 456Nm, z Pop&Bangs, które potrafią przestraszyć - 08.2018
  • Wydech Milltek Non-Resonated - 03.2019
  • Heble S4 345 - 08.2019
  • Stalowy oplot Hela - 08.2019
  • V-Fiz - 08.2019
  • Gwint Eibach Pro Street S - czeka na montaż..

 

 

 

 

 

 
Stan po zakupie - CZERWIEC 2017:
 
 

 

 

IMG_6114.thumb.JPG.321664096357be35cd9c690f507a46a1.JPG

 

IMG_6115.thumb.JPG.51eb96f05d0a1c338db49cfaa25fadc0.JPG

IMG_6116.thumb.JPG.c0d451d5e8bcfb73cd60785d567167f5.JPG

IMG_6117.thumb.JPG.a1c5ced1eba433a06d49abd9f0dfbd4b.JPG

IMG_6118.thumb.JPG.26711d43d0f44ba7be2c0d27a5becec1.JPG

IMG_6119.thumb.JPG.c6377824799c2a3f66d0af4ceb56426d.JPG

IMG_6120.thumb.JPG.7e0b0c7c5457b2deccc94b62d08c56bb.JPG

IMG_6121.thumb.JPG.1643f03103a66d99d81d92b22050924f.JPG

IMG_6123.thumb.JPG.f0b8f49872d05fccc5061ddcf82e0420.JPG

IMG_6125.thumb.JPG.d25d6387e03a95d5f23fa3fb86fdbc67.JPG

IMG_6128.thumb.JPG.58bc7d2627ae50f86308142120814c9d.JPG

 
 
Po zakupie Audi wylądowało na podnośniku, w celu gruntownego serwisu silnika. Części dzięki uprzejmości @dzik wymienione:

  • kompletny rozrząd od @H4mm3R
  • wszystkie filtry Mann, Knecht
  • powietrza K&N, zaimpregnowany wcześniej olejem
  • oliwa ( na próbę ) MOTUL 5W50
  • odma
  • pasek wielorowkowy z napinaczem
  • Komplet tarcz i klocków ATE
  • kontrola smoka pompy oleju
  • czyszczenie miski
  • uszczelka nad klawiaturą
  • DV N249
  • N75
  • PCV
  • kontrola stanu Turbo K03
  • popychacz pompy HPFP
  • jeden intercooler z powodu nieszczelności
  • i parę innych pierdół wymienionych z potrzeby chwili..

 

IMG_6258.JPG.c11cf053cfc9925296db6058fe75b666.JPG

IMG_6259.JPG.fbc6d64402ee3b1eb640f03df363eb46.JPG

IMG_7083.thumb.JPG.9e7d474951a6c7a6e49771e9090ea8f3.JPG

IMG_7085.thumb.JPG.bf731f4abe33d3156d2e8a5af6e3764c.JPG

IMG_7087.thumb.JPG.fd5076fc43d1a973c6b49935668b4434.JPG

 

 

 

 
Z uwagi na to, że przy każdej większej nierówności synkowi wypadał smoczek, postanowiłem zmienić set letni na coś bardziej miękkiego, po 2 miesiącach poszukiwań, z uwagi na zbliżający się wyjazd wakacyjny, padło na oryginalne felgi Audi model S4 w 18 calach ( pierwszy Rotor, bez wiatraka) w szerokości 8,5" przy ET 35. Na to wpadły nowe Dunlopy MAXX Sport RT2, w rozmiarze 225/40  co było strzałem w dziesiątkę. Oczywiście po zejściu ze średnicy koła pełna geometria zawieszenia, słuszna, bo były minimalne różnice tu i ówdzie - 3 000 KM bez zająknięcia, bez żadnych objawów zużycia.
 
SIERPIEŃ 2017:
 

IMG_6405.thumb.JPG.9db072ac87d634cc661cffced846cb8c.JPG

IMG_6407.thumb.JPG.29380a9ee1b8e6f15e78e93d4726209f.JPG

IMG_6408.thumb.JPG.5809031db31e98348fe8ae28104cc424.JPG

IMG_6409.thumb.JPG.957d97e6b34efec9d6885c5833c09149.JPG

 
 
Przed wyjazdem solidne mycie auta, glinkowanie, ponowne mycie, niewidzialna wycieraczka na przednie szyby i tylną w klapie i twardy wosk na całość karoserii.. SIERPIEŃ 2017:
 

IMG_6421.thumb.JPG.f747db9c701619fca25db5fcf123ceb2.JPG

IMG_6422.thumb.JPG.494249dba4f303390a77cc8c475d5a51.JPG

IMG_6423.thumb.JPG.7a72f92f52836b2cd5855a42dd97ecd1.JPG

IMG_6424.JPG.c8b9ab9eb1591362d59438c522a39d53.JPG

IMG_6426.thumb.JPG.dcfbec61ae2b6faa4ead06f841fd418c.JPG

 

 

Pakowanie rodziny do auta i wyjazd - WRZESIEŃ 2017:

 

IMG_7115.thumb.jpg.0d63ed28e974d78c0bfe7cc5ab2e2bd1.jpg

IMG_7109.thumb.jpg.bf8b42400818a9c6d733a500816da255.jpg

IMG_7119.thumb.JPG.4549ed51bd31e264c8596f30fe4f4ab8.JPG

IMG_7110.thumb.JPG.f52cc48f108fe2ea9ff6ddde4f1d6e4c.JPG

IMG_7120.thumb.JPG.90841dd4e850d1a8c803187e3a87cf7a.JPG

IMG_6993.thumb.JPG.d3a2bf04678f053d923dfdc5c1640789.JPG

IMG_6994.thumb.JPG.dd9601c06f65215fa07280f6547e2586.JPG

IMG_6995.thumb.JPG.fb58965e1f67eee4b0110ce0948569f4.JPG

 

Bardziej spostrzegawczy dojrzą brak znaczka na klapie tylnej - ktoś mi go wyrwał na parkingu przy plaży, zorientowałem sie jak szedłem po nowy zestaw chłodziwa; i zwrócił (wsadził za wycieraczkę tylną) jak wracałem już do auta z tabunem plażowym. I tak, sprawdzałem z każdej możliwej strony i w rozsądnym zasięgu wzroku, czy nie odpadł od słońca itp.. i nie leży gdzieś na ziemi. 
 
Na dzień dzisiejszy zakupiłem wycieraczkę Q5 od @Exmi , czeka na pomalowanie zakupioną już farbą LZ9Y, blendy BOSE od @JawoR36 (czekają na wsadzenie - kompletne nagłośnienie do zmienienia przez zimę), wsadziłem RNS-E od kolegi @andrzej104513 ze spolszczeniem, dołożyłem emblematy, blaszki S4 na zacisk od kolegi @Wandej , zmontowałem ramki 3D forumowe od @Tazio , zmieniłem uchwyt ręcznego na skórę perforowaną z białym szyciem od @rafi10612 zgodnym z linią wewnętrzną. Na zmontowanie czekają też spryski mgłowe, również od niego.
PAŹDZIERNIK 2017:

 

IMG_7190.thumb.JPG.4ed1b18df52ea7bafe2721669d620102.JPG

 

IMG_7191.thumb.jpg.405819bddd81dfb8019291a1ec854571.jpg

IMG_7217.thumb.jpg.5ac861bab450f1f05ef2865a0e8ef643.jpg

IMG_7226.thumb.JPG.f7b001fe81f77c490363dbf84ccc68b3.JPG

IMG_7228.thumb.JPG.d284725e5a072949a0778c338f3c6cf1.JPG

IMG_7348.thumb.JPG.3637321b3400c61c30b4b1d778222697.JPG

IMG_7357.thumb.JPG.ada747f1b166160c6542ddbca9d90012.JPG

IMG_7360.thumb.JPG.f51a727168a0bd48950ab1c3ae3e6352.JPG

 

Na zimę zakupiony nowy zestaw opon BRIDGESTONE BLIZZAK LM32 w wymiarach 215/45 R17, naciągnięty na felgi z Allroada C5 17x7,5 ET 25..
 
Set zimowy - LISTOPAD 2017 :
 

 

IMG_7314.thumb.JPG.49f60c83ee97ddb237eef85943445325.JPG

 

IMG_7315.thumb.JPG.fa7b7ebc65c97323df200b1fd31440be.JPG

IMG_7316.thumb.JPG.37c2e48c3e6bc013a32b0ce68b37da21.JPG

IMG_7326.thumb.JPG.bbce4ad23cec02ee852642e18fa79d14.JPG

IMG_7327.thumb.JPG.2cad94ec3805fecbb53050b2be3d9a2d.JPG

IMG_7328.thumb.JPG.100ba4388a9bb7fde4e9149eaab835c3.JPG

 

 

 Grudzień 2017 - powolne przygotowania do podnoszenia mocy.. Dzięki wielkie koledze @bartez80 za profesjonalną robotę i szybką wysyłkę.

 

IMG_7416.JPG

IMG_7417.JPG

fullsizeoutput_ce2.jpeg

fullsizeoutput_cda.jpeg

Zgodnie z ostatnią modą, również ja nie mogłem się powstrzymać przed Quattro a'la RS 6 oraz kierunkami USA :

IMG_7562.jpg

 

ZIMA 2018:

 

IMG_7693.jpg

IMG_7695.jpg

IMG_7806.jpg

 

 

Ze względu na posiadanie młodszego pokolenia rodu, mod który zaproponowała i sprezentowała mi żona -  Passenger Air Bag OFF:

 

IMG_7914.jpg

IMG_7920.jpg

IMG_7922.jpg

 

 

MARZEC 2018:

W marcu nastąpiło coś, czego nie chciałem i nie planowałem - remont kapitalny silnika ze względu na eskalację problemu olejowego.. Doszło do tego, że musiałem dolewać 500 ml oleju na ~200 km.

 

IMG_7940.jpg

IMG_7942.jpg

IMG_7970.jpg

IMG_7971.jpg

IMG_7972.jpg

IMG_7977.jpg

IMG_7979.jpg

 

 

Ze względu na nieuniknioną bliską wymianę sprzęgła, przy okazji wpadł  Kevlarowy zestaw sprzęgła z Maklandu 

 

IMG_7981.jpg   

 IMG_8118.jpg

IMG_8119.jpg

IMG_8123.jpg

IMG_8125.jpg

 

Po stwierdzeniu luzów na wirniku turbiny, z bólem w sercu ale z rogalem na twarzy turbo  wysłane na wyczarowanie Hybrydy K03/K04-0064 CNC Clip by Geremi Vag Garage:

 

IMG_7956.jpg

IMG_8134.jpg

IMG_8135.jpg

IMG_8137.jpg

 

Głowica po pełnej regeneracji, cały dolot wyczyszczony z oleju, nagaru, słupek także splanowany, nowe panewki, pierścienie, uszczelniacze, świece NGK, napęd pompy olejowej, łancuszek wałków, napinacze, wskoczył PCV Delete KIT,  kupa innych gratów.. wymienione wszystkie płyny ustrojowe łącznie z płynem hamulcowym, zalane to wszystko olejem Motul 5W40 X-cess i poskręcane.

 

IMG_7997.jpg

IMG_8112.jpg

IMG_8116.jpg

IMG_8109.jpg

IMG_8110.jpg

 

 

KWIECIEŃ 2018:

Następnym krokiem była przesiadka na nowy zestaw letni, który zdążył dojechać zza zachodniej granicy podczas tego przeciągającego się remontu.. OEM ROTOR S5 19x9 ET 33

 

IMG_7958.jpg

 

Po odebraniu auta z warsztatu migiem do oddalonego o 100 km miejsca składowania felg, na ślizgającym się nowym nie ułożonym jeszcze sprzęgle, z emerycką prędkością... Ale warto było :

 

IMG_8212.jpg

IMG_8215.jpg

 

Wskoczyły leżące od miesięcy listwy S4 we wnęki:

IMG_8437.jpg

 

Multifunkcja chrom z B8:

 

IMG_8438.jpg

IMG_8439.jpg

 

Wtryskiwacze S3 :

 

IMG_8448.jpg

 

 

MAJ 2018:

 

 

IMG_8224.jpg

IMG_8225.jpg

IMG_8230.jpg

 

 

Długo moja radość nie trwała, podczas mojego pobytu w jaskini głęboko pod ziemią, taka niespodzianka...

 

a90ede99-f04d-4fd2-a1ee-8d420fcedf39.jpg

063f5456-987b-4b96-957a-53990892e6cc.jpg

 

 

 

CZERWIEC 2018:

Przyszedł ostatni element układanki pod atak na 300++ koników, zestaw FMIC 550x230x65

 

28575d71-7a58-4064-9278-a988195f3f10.jpg

IMG_8552.jpg

 

LIPIEC 2018:

 

 

037_E28_B9-_BC9_B-414_C-9_D61-_E4_FBB5_C

C1243081-_E0_BD-4_E3_A-_BB8_B-29_A7_A3_D

C381_D2_FC-330_C-42_F0-95_B0-79_C79_C158

 

SIERPIEŃ 2018:

Z braku paliwa w górnych zakresach paliwa wpadł wkład pompy HPFP Autotecha:

IMG_8930.JPG

IMG_8936.JPG

 

Przyszła pora na finalne strojenie w VAGTUNE.PL i efekty:

 

IMG_8775.JPG

IMG_8979.JPG

fullsizeoutput_fa1.jpeg

fullsizeoutput_fa2.jpeg

 

 

WRZESIEŃ 2018:

Sezon kończymy tak ( obok szwagier @Michu2535 )

fullsizeoutput_11cf.jpeg

 

 

Zima 2018/2019:

fullsizeoutput_1238.jpeg

fullsizeoutput_120d.jpeg

fullsizeoutput_12ce.jpeg

fullsizeoutput_1259.jpeg

fullsizeoutput_1256.jpeg

 

 

LUTY 2019:

Kolejny raz zestaw sprzęgła z Maklandu, wymieniony na gwarancji, bardzo uprzejma i rzeczowa akcja:

fullsizeoutput_12b3.jpeg

fullsizeoutput_12ad.jpeg

fullsizeoutput_12b1.jpeg

 

Wpadł też nowy tunel z RS4 B7 z START ENGINE ( wciąż nie mogę się wybrać do @kaju który opiekuje się autem pod względem elektronicznym) :

Y%RDLaPBRJq7qkeacwbGjQ.jpg

 

 

MARZEC 2019:

Po wysypaniu się turbiny, wpadła nowa tym razem nie hybryda, a seryjna K04-0064 z S3 8P:

fullsizeoutput_1365.jpeg

BuioB8DZTCKZgbLSFG5AIQ.jpg

 

 

Przy okazji wrzuciłem nowy wydech, Fabrikat-Ray poleciał do innego forumowicza, na jego miejsce dedykowany MILLTEK:

 

Od5ArWxHQ2OIt7qodabSkw.jpg

 

 

 

CZERWIEC 2019:

Po wysypaniu się kompresora klimatyzacji, wpadł nowy DENSO, a jak już otworzyłem maskę, to wsadziłem sztywnego TIPA wyspawanego przez kolege @daglas'a:

HTtqMPgKTSWsIEytTZMD9g.jpg

kkWlufYxTFKe6YJlXMORsg.jpg

ZgyzexaVSBWyUw323HeFjg.jpg

ix8j4OGKTSKs2uYUzQ9LIQ.jpg

 

 

Stan zewnętrzny w CZERWCU 2019:

fullsizeoutput_15ce.jpeg

fullsizeoutput_15d3.jpeg

fullsizeoutput_15cf.jpeg

 

 

LIPIEC 2019:

Kilka fotek na szybko u drugiego szwagra, mianowicie @dayd_4 :

fullsizeoutput_1607.jpeg

fullsizeoutput_1602.jpeg

 

 

A tutaj ROTOR S5 19x9 ET 33  VERSUS OEM RS4 B7 19x9 ET 29 :

fullsizeoutput_1606.jpeg

 

 

SIERPIEŃ 2019:

Wpadł BiG BRAKE KIT - S4 B7 - tarcze Otto Zimmermann, klocki Ferodo DS Performance, oplot HEL'a i 2 litry nowego płynu ATE 200 DOT 4, co by starannie odpowietrzyć cały układ:

fullsizeoutput_1915.jpeg

Qn4c+pLvT5GvCoAsGUI4WQ.jpg

fullsizeoutput_190b.jpeg

 

 

I na dokładkę, w końcu,  V-FIZ :

fullsizeoutput_1901.jpeg

fullsizeoutput_1919.jpeg

STAY TUNED !
 

Co w planach dalej? Wy mi powiedzcie..
Pozdrawiam, HOLMATRO
 

P.S. Szczegółowe opisy modyfikacji, napraw, podnoszenia mocy opisywane na bieżąco w wątku, więc zachęcam do zapoznania z dalszymi stronami tematu..

 

 

 

Edited by HOLMATRO
Link to comment
Share on other sites

Piękna. Nich służy!

 

Link to comment
Share on other sites

Dzięki dziku. BTW jakby ktoś wiedział, czemu dodaje mi samo, pomimo usuwania, 3 ostatnie zdjęcia, jak to zmienić, proszę o poradę. Ponadto z tego co widzę na Tapatalku wszystko sie rozjeżdża i jest nie po kolei, może kwestia czasu, może również ktoś wie, czym to jest spowodowane, co zmienić.

Link to comment
Share on other sites

Teraz, HOLMATRO napisał:

Dzięki dziku. BTW jakby ktoś wiedział, czemu dodaje mi samo, pomimo usuwania, 3 ostatnie zdjęcia, jak to zmienić, proszę o poradę. Ponadto z tego co widzę na Tapatalku wszystko sie rozjeżdża i jest nie po kolei, może kwestia czasu, może również ktoś wie, czym to jest spowodowane, co zmienić.

Na TapTalku tak jest, lepiej robic w przegladarce.... ;-)
Wszystko fajnie i ze smakiem, ale moim zdaniem te fele letnie z Allroada srednio tu pasuja :D Moze jestem nudny ale w 17 z a5 et28 najladniejsza jest ta i taka tu widze:

 

et28.jpg

Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, golden87 napisał:

Na TapTalku tak jest, lepiej robic w przegladarce.... ;-)
Wszystko fajnie i ze smakiem, ale moim zdaniem te fele letnie z Allroada srednio tu pasuja :D Moze jestem nudny ale w 17 z a5 et28 najladniejsza jest ta i taka tu widze:

 

et28.jpg

Masz rację, nie jest to ideał, wolałbym np. DTM w oryginale, ale taka felga mi została w garażu więc już nie inwestowałem, zimę przelatają, a są po kapitalnym remoncie.

 

Kupiłeś swoją we Wrocławiu ? Miałem ją kupować.. :)

Link to comment
Share on other sites

Teraz, HOLMATRO napisał:

Kupiłeś swoją we Wrocławiu ? Miałem ją kupować.. :)

Na aukcji lokalizacja była Wrocław, finalnie w Obornikach Śląskich :-)

U mnie DTM na zime... :-) Może w przyszłym sezonie cos pohandlujemy bo DTMy może pojdą na sell bo mam zamiar modzić na GTB2260VKLR a tam troche waluty potrzebuje.... ;-)

Link to comment
Share on other sites

Teraz, golden87 napisał:

Na aukcji lokalizacja była Wrocław, finalnie w Obornikach Śląskich :-)

U mnie DTM na zime... :-) Może w przyszłym sezonie cos pohandlujemy bo DTMy może pojdą na sell bo mam zamiar modzić na GTB2260VKLR a tam troche waluty potrzebuje.... ;-)

Byłem bardzo nastawiony na benzynę, ale z czasem kiedy bardzo mało się pojawiało egzemplarzy mnie interesujących, patrzyłem za dieslem i właśnie o tej rozmawiałem z właścicielem. Chciał 37, za ile kupiłeś ? Może być na PW

Link to comment
Share on other sites

4 minuty temu, HOLMATRO napisał:

Byłem bardzo nastawiony na benzynę, ale z czasem kiedy bardzo mało się pojawiało egzemplarzy mnie interesujących, patrzyłem za dieslem i właśnie o tej rozmawiałem z właścicielem. Chciał 37, za ile kupiłeś ? Może być na PW

PW Poszło ;-)

 

Twoja sztuka wydaje sie tez dobrym materiałem na mody -) Z takich pierdól, to moze pomysl o gałce z B8 s-line, chromowanych guzikach multifunkcji, obwolutka wlacznika swiatel z A8 z chromem i wlacznik chromowany z A3...  ewentualnie moze nakladki na pedaly z RS4...

Tzn, mi się taki styl podoba a co Ty wybierzesz to już inna baja :)

Link to comment
Share on other sites

W pełni się zgadzam, narazie chcę wymienić jeszcze kierę na ścięta z b8 albo TTS, zobaczymy ile mnie wyniosą ferię, a obiecałem dzieciom i żonie. Reszta póki co zostaje w segmencie b7, nie chce za bardzo szaleć z wymienianiem wszystkiego z innych wersji / modeli, ewentualne skakanie po S4/RS4 b7. Ale włącznik rozważę.

Link to comment
Share on other sites

Wszystko w wozie na + poza kolorem jak dla mnie ale jest na to rada ....

Ja np lubie kontrasty i do jasnych aut ciemne koła wtedy fajnie dodają według mnie charakteru

W jednym z poprzednich aut miałem coś takiego ...

24068337_1880960038610775_59127697563999

24067992_1880960168610762_63795281936403

Link to comment
Share on other sites

Masz rację, felgi będą malowane systemowo w grafit przez zimę.. Ale to po nowym roku.

Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, HOLMATRO napisał:

Masz rację, felgi będą malowane systemowo w grafit przez zimę.. Ale to po nowym roku.

Grafit tak :banan:
Ale aż tak ciemne jak kolega pokazywal w Hondzie to raczej nie... tak czerń smola to mi raczej pasuje do masywnych felg a nie takich powycinanych bo tam to sie całkiem zlewa...
I jak ciemna felga to jakiś jaskrawy zacisk :)

Link to comment
Share on other sites

W sumie u mnie w większości aut były czarne koła :D

24296482_1880973061942806_86806407003845

 

Ale minusem czarnej felgi jest to że gubi rozmiar, koło wydaje się mniejsze niż jest w rzeczywistości. Ale grafit jak najbardziej na plus ! :)

Link to comment
Share on other sites

Fajna B7mka w ciekawym kolorku :thumbup1: jedynie te emblematy S4 bym wyrzucił albo wstawił taki hebel jaki powinien tam być, czyli 345 ;) 

Link to comment
Share on other sites

Teraz, H4mm3R napisał:

Fajna B7mka w ciekawym kolorku :thumbup1: jedynie te emblematy S4 bym wyrzucił albo wstawił taki hebel jaki powinien tam być, czyli 345 ;) 

Jest na to plan. Bo chcę też zmienić kolor hebli na jakiś sensowny, ciemny, ale zamiast ściagać zaciski i uziemiać auto myśle i wymianie na zestaw z S4.

Link to comment
Share on other sites

Wyczerpujący i ciekawy temat. :thumbup1: 

Kolor mało pospolity. Serwis tfsi ogarnięty. Przemyślałbym tylko na Twoim miejscu tą wkładkę K&N bo lubią syfić przepływkę. Wystarczy tutaj zwykły papierowy filtr dobrej marki. ; )

Było coś robione mechanicznie przed stage1? wiesz gdzie był robiony? Jakiś wykres może? :)

Link to comment
Share on other sites

Teraz, afroo. napisał:

Wyczerpujący i ciekawy temat. :thumbup1: 

Kolor mało pospolity. Serwis tfsi ogarnięty. Przemyślałbym tylko na Twoim miejscu tą wkładkę K&N bo lubią syfić przepływkę. Wystarczy tutaj zwykły papierowy filtr dobrej marki. ; )

Było coś robione mechanicznie przed stage1? wiesz gdzie był robiony? Jakiś wykres może? :)

Jakie będą objawy przybrudzonej przepływki ? Mechanicznie nic, nie zauważyłem. Wykresu nie mam, wiem o tym od poprzedniego właściciela i w ASO też jest adnotacja o tym, że było virusowane ( pewnie na wypadek chęci korzystania z jakichś akcji serwisowych..). Natomiast miałem okazję startować ze świateł z 220 konnym quattro i odstawiłem go dość ładnie, wiec jestem przekonany prawdziwości tych dwóch kwestii.

 

Dzisiaj zamówiłem jeszcze Motula 5w40 X-Cess od @dzik, bo 10 tyś właśnie mi wskoczyło więc zmienie na zimę. W grudniu planuje DP wsadzić i zestroić i jest spora szansa, ze pokuszę się o Fmica centralnego, chociaż po kilku rozmowach z @gregor10 (chciałbym u niego zestroić solidnie auto) zastanawiam się czy to ma sens, bo docelowo chce się przesiąść na turbo K04-064, a do tego trzeba innych gratów.

Link to comment
Share on other sites

20" felgi z profilem 35 zamiast 30 weszły bez problemu - nic nie obcierało ?

Złotym środkiem pomiędzy 20" a 18" byłoby 19" :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Teraz, granatowy napisał:

20" felgi z profilem 35 zamiast 30 weszły bez problemu - nic nie obcierało ?

Złotym środkiem pomiędzy 20" a 18" byłoby 19" :naughty:

Masz zupełną racje, naciągnięta opona miała 30 wysokości. Już poprawiam..:facepalm: 

Co do 19 - póki co przy gwincie, moich podmiejskich drogach ( chyba w całej PL wyglądają podobnie)  i małych dzieciach, zdecydowałem się na 18 - nie straszą, przy tym zawieszeniu ładnie zalewają nadkole, a jest komfortowo. Może na 2018 lato znajde 19, póki co jest plan dotychczasowe pomalować w grafit i powinno być ok

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...