Skocz do zawartości
IGNOROWANY

HOLMATRO's 2.0T Stage3 [331HP/456Nm] by VAGTUNE#Pop&Bangs#S4 Look#Rotor 19x9et33#Vogtland#MILLTEK#DP 3/2,75”#v-Fiz#Hebel345-S4#HEL#Autotech#K04-0064#BOSE#Cupra#etc..


HOLMATRO

Rekomendowane odpowiedzi

6 minut temu, HOLMATRO napisał:

Wlasnie szukałem oststnio dokładnego spisu różnic miedzy s-line a sportem wewnętrznym. Widze temat o b6, jest typowo o b7? Bo wnętrza sie w niektórych przypadkach różnią.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

S-line wewnętrzny w b7 miał ciemną podsufitkę (w Sport jasna chociaż być może można było wziąć też ciemną - tego nie wiem), kiere trójramienną z emblematem S-line (pakiet Sport bez emblematu) , tłoczenia na stołkach S-line (pakiet Sport bez wytłoczeń), perforowaną skórę na gałce biegów (pakiet Sport gładka skóra). Jak się mylę to niech mnie ktoś poprawi :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

b1c2b1125e2673aac0a7c30773defd6c.jpg
e485dac9625428f93906cb4604781e53.jpg

Jezeli masz racje, to masz racje. Środek mam w Sporcie, czarny dach, bez emblematu i wytloczen, gładka skóra, zmieniam powoli na perforowana. No i zobaczymy jaka kiera wskoczy, napewno ścięta, pytanie czy uda sie w perforacji.

Rozumiem ze sport jest uboższy ? Czy po prostu bardziej surowy ? Bez znaczków, napisów.. ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz wnętrze Sport + czarny sufit. A co do pakietu wewnętrznego to były różne kombinacje tak naprawdę. Różnice najczęściej są w suficie, fotelach (kto chciał mógł mieć nawet Recaro) i dekorach. Sline to taki Sport + znaczki gdzie tylko można. ; ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, afroo. napisał:

Masz wnętrze Sport + czarny sufit. A co do pakietu wewnętrznego to były różne kombinacje tak naprawdę. Różnice najczęściej są w suficie, fotelach (kto chciał mógł mieć nawet Recaro) i dekorach. Sline to taki Sport + znaczki gdzie tylko można. ; ]

Tak więc się zgadza - mam sporta w środku i sufit fabrycznie, bo jest w kodach. Został jeszcze ten nieszczęsny tunel środkowy do wymiany bo nie mogę patrzeć na ten uchwyt na telefon.. I ewentualnie schowek ze zmieniarką i lodówką, bo nie da się pić ciepłego redbulla.. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/zestaw-hamulcowy-zaciski-tarcze-a4-s4-b6-b7-i7070333953.html

Co myślicie o takim zestawie ?
Chodzi o tarcze klocki ? Warte cos ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, HOLMATRO napisał:

http://allegro.pl/zestaw-hamulcowy-zaciski-tarcze-a4-s4-b6-b7-i7070333953.html

Co myślicie o takim zestawie ?
Chodzi o tarcze klocki ? Warte cos ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Gdybym takich nie miał brałbym.
Widać ze jest jeszcze kawał tarczy, Rottinger dobra firma, nacinane i nawiercane same tarcze ponad 600 pewnie kosztuja, jesli wierzyc sprzedawcy ze sa swiezo po regneracji, klocki tez spoko.

Powiem tak widziałem  na naszej giełdzie od forumowych biznesmenów w tej cenie zestawy z 320 mm...
Dzwon, moze cos jeszcze urwiesz i pakuj :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcze i klocki daj nowe żeby się to poukładało odpowiednio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, afroo. napisał:

Tarcze i klocki daj nowe żeby się to poukładało odpowiednio.

Jeszcze się zastanawiam, nie potrzebuję na teraz, ale chciałem wymienić też przez zimę, a te mi się spodobały. Nie mam tylko opinii o tarczach, klocki zawsze mozna wymienić. Tutaj w zestawie jest komplet co jest kuszące bo nie generuje strasznych kosztow. Może się ktoś jeszcze wypowie, czy to atrakcyjna cena i sprzęt czy poczekać na coś ciekawszego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, afroo. napisał:

Tarcze i klocki daj nowe żeby się to poukładało odpowiednio.

Tarcze na zdjęciu wygląda na równo bez żadnego rantu... :-)
Jakby wstawiał zestaw klocki i tarcze te które były to powinny być ułozone pod siebie już :) a jeśli prawdą jest ze mają tylko 4000 km przebiegu, to dopiero sie dobrze ułożyły :decayed:
Kiedyś do Passata montowałem zestaw z S6 C5 i założyłem cały zestaw i nie było zadnych problemów (tarcze i klocki, zaciski itd)

Jeśli ma użyć nowych tarcz i klocków to może samych zacisków lepiej poszukać, bo co płacić jak tego nie użyjesz...
No ale to już indywidualna sprawa, bo wiem ze część ludzi nie toleruje używanych elementów eksploatacyjnych

Powiem tak, cena jest na takim poziomie jak wiekszosc swap-ów 345, natomiast w sporej czesci tarcze nadaja sie na smietnik. Więc ocene pozostawiam Tobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciezko mi ocenić taki zestaw, dlatego pytam was. Dzięki za opinie, narazie sie wstrzymam, moze faktycznie warto kupić sam zacisk a potem nowe tarcze i klocki.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech poda grubość tarcz czy faktycznie mają te 4000kkm przelotu. Jak nie są fioletowe to cena ok.

Wysłane z OP3T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie o co chodzi z ukladaniem bo nie bardzo rozumiem ? :) jedyna procedura podczas montazu swiezego hebla z mojego doswiadczenia to zeby przez pierwsze 100-200 km nie hamowac na maxa zeby klockow nie spalic a pozniej to juz bez roznicy.

 

Co do tego zestawu to faktycznie jest duza roznica w hamowaniu ? Czujesz niedobór hebla u siebie ? Czy chodzi tylko o wypelnienie felgi ? ;)

Co do uzywanych tarcz to jak nie sa przegrzane (fioletowe/czarne) nie maja zbyt duzego rantu, nie sa krzywe to smialo mozna montowac klocki ew sobie dokupisz ina wio :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście chce tego moda, bo to taki „must have”.. ale czasami mam wrażenie przy ostrym dohamowaniu, np po wyprzedzaniu i wskoczeniu na chwile miedzy auta, ze troche im brakuje i nie ufam w pełni. Wydaje mi sie ze sprzet z S4 sprawdzi sie w pełni.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, HOLMATRO napisał:

Ja osobiście chce tego moda, bo to taki „must have”.. ale czasami mam wrażenie przy ostrym dohamowaniu, np po wyprzedzaniu i wskoczeniu na chwile miedzy auta, ze troche im brakuje i nie ufam w pełni. Wydaje mi sie ze sprzet z S4 sprawdzi sie w pełni.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Nie bardzo wiem o co dokladnie Ci chodzi czy o to ze hebel puchnie przy mocnej pracy czy o to ze ogolnie przez te heble nie czujesz sie bezpiecznie w sensie ze slabe sa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, daglas napisał:

Nie bardzo wiem o co dokladnie Ci chodzi czy o to ze hebel puchnie przy mocnej pracy czy o to ze ogolnie przez te heble nie czujesz sie bezpiecznie w sensie ze slabe sa ?

Częste i mocne hamowanie ma taki sam skutek jak opisany tutaj

https://pl.wikipedia.org/wiki/Zanik_hamowania

Lepsze/większe hamulce zmniejszają ten elekt.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, H4mm3R napisał:

Częste i mocne hamowanie ma taki sam skutek jak opisany tutaj

https://pl.wikipedia.org/wiki/Zanik_hamowania

Lepsze/większe hamulce zmniejszają ten elekt.

Oczywiscie to prawda natomiast z doswiadczenia wiem, ze wystarczy kilka zabiegów zeby usprawnic fabryczne heble tym bardziej, ze 320mm nie jest malym hamulcem. W type r mialem 300mm po jednym wypadzie na tor brakowalo mi hebla bo puchl przy mocnym upalaniu. Wystarczylo zmienic przewody na stalowy oplot, zmienic plyn na rbf 660 i wsadzic klocek ferrodo ds2500 i ma fabrycznej tarczy hamulec duzo lepiej sobie radzil i to przy ostrym palowaniu i nie bylo efektu zaniku. 

Wiec to juz kwestia jak sie jezdzi, jakbym latal po torze a4 to moze i bym sie zastanawial nad lepszym wiekszym zaciskiem ale przy miejskiej szybkiej jezdzie nie wiem nawet czy uda mi sie mocno zgrzac fabryczny zestaw no ale wybór nalezy do autora wątku :)

Jeszcze co do tego linku to zmiana na wiekszy hebel uzywajac auto do normalnej jazdy jest mocno na wyrost i nie wiem jak mizerne hamulce musialby miec samochód zeby zjazdy z wniesien z hamulcem spowodowaly jego zanik, ewentualnie slabej jakosci podzespoly i wyeksplatowane przewody hamulcowe moga cos takiego spowodowac.

Edytowane przez daglas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, daglas napisał:

Jeszcze co do tego linku to zmiana na wiekszy hebel uzywajac auto do normalnej jazdy jest mocno na wyrost

Dobrze, że nie bywam często w Twoich okolicach. Nie chciałbym trafić na Ciebie kiedy zabraknie Ci paru metrów drogi hamowania bo "większy hebel jest mocno na wyrost". :facepalm:

Róbcie moce, a heble seryjne. :thumbup1:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, że nie bywam często w Twoich okolicach. Nie chciałbym trafić na Ciebie kiedy zabraknie Ci paru metrów drogi hamowania bo "większy hebel jest mocno na wyrost". :facepalm:
Róbcie moce, a heble seryjne. [emoji106]1:
Dokładnie albo weźmiesz się z autem podobnej mocy, polatasz, polatasz, i przyjdzie moment że trzeba shamowac on się zatrzyma a Ty nie.

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daglas mowi nawet sensownie, ale generalnie mam juz dość mocne auto i mam zamiar jeszcze je wzmocnić i tak jak afro mowi trzeba to robic odpowiedzialnie, tym bardziej ze sam nie jeżdzę. Oczywiście z rodzina jest to tez jazda z głowa, bez szaleństw, ale lepiej mieć 50% zapasu hebli nic cos w sam raz. Mieszkam w górach i przy wieczornej szybkiej jeździe czasami mam wrażenie ze po paru winklach, ostrych wyhamowaniach hamulce tracą na wydajności. A 345 miało spokojnie wyhamowywać cięższe ( lepiej wyposażone, z cięższym silnikiem) i mocniejsze auto, to dlaczego balansować na krawędzi, jak mozna mieć gwarancje stanięcia dęba w krytycznym momencie, a na naszych drogach jest ich za duzo..


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, HOLMATRO napisał:

Daglas mowi nawet sensownie, ale generalnie mam juz dość mocne auto i mam zamiar jeszcze je wzmocnić i tak jak afro mowi trzeba to robic odpowiedzialnie, tym bardziej ze sam nie jeżdzę. Oczywiście z rodzina jest to tez jazda z głowa, bez szaleństw, ale lepiej mieć 50% zapasu hebli nic cos w sam raz. Mieszkam w górach i przy wieczornej szybkiej jeździe czasami mam wrażenie ze po paru winklach, ostrych wyhamowaniach hamulce tracą na wydajności. A 345 miało spokojnie wyhamowywać cięższe ( lepiej wyposażone, z cięższym silnikiem) i mocniejsze auto, to dlaczego balansować na krawędzi, jak mozna mieć gwarancje stanięcia dęba w krytycznym momencie, a na naszych drogach jest ich za duzo..


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

No i to jest sensowna odpowiedz w takim wypadku wrzucaj 345. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...