Skocz do zawartości
IGNOROWANY

HOLMATRO's 2.0T Stage3 [331HP/456Nm] by VAGTUNE#Pop&Bangs#S4 Look#Rotor 19x9et33#Vogtland#MILLTEK#DP 3/2,75”#v-Fiz#Hebel345-S4#HEL#Autotech#K04-0064#BOSE#Cupra#etc..


HOLMATRO

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, afroo. napisał:

Dobrze, że nie bywam często w Twoich okolicach. Nie chciałbym trafić na Ciebie kiedy zabraknie Ci paru metrów drogi hamowania bo "większy hebel jest mocno na wyrost". :facepalm:

Róbcie moce, a heble seryjne. :thumbup1:

Znachor ja swoje zdanie mam wypracowane sportowym uzytkowaniem samochodów i motocykli od wielu lat, a Ty ? Chyba teoriami forumowymi wiec takie komentarze zachowaj dla siebie bo nigdy nie mialem sytuacji zeby hebel w aucie czy motocyklu doprowadzil mi do niebezpiecznej sytuacji na drodze.

Podajesz przyklady skrajnosci z tymi mocami i heblami seryjnymi. Fabrycznie a4 z tfsi ma 320mm przy mocy 200km, dla mnie dziala to sprawnie ale nie jezdzilem tym autem sportowo jeszcze wiec opieram sie na normalnej jezdzie. 

Przy mocy 300 km a tyle zaklada autor wątku przyspieszenie bedzie wieksze oczywiscie ale dobierajac hebel kazdy niech robi to z wlasnym sumieniem, kolega wspomnial ze lubi ostro poganiac, mieszka w terenach gorzystych i jezdzi z brzdącem i seryjny hebel mu czasem nie domaga wiec spokojnie niech zaklada wiekszy zacisk. Ja mu dodatkowo poradzilem co mozna zrobic z fabryczna srednica zeby to lepiej hamowalo. 

Jak cytujesz to cytuj cale zdanie a nie fragment bo wyglada to jak dzialanie polskich stacji telewizyjnych.

I na podsumowanie po co programy w 2.0 ? Wsadzajta 3,5 litra albo 4,2 bo seryjnego niema co ulepszac :)

 

Edytowane przez daglas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Młode wilki - spokojnie. Kazdy z was ma racje, daglas mowi zdroworozsądkowo, a afroo. zapobiegawczo, i w tym przypadku ja sie skłaniam ku temu co mowi drugi. Kazde auto, kazde użytkowanie i kierowca to inny zestaw sprzętu potrzebnego/wystarczającego. Nie ma o co sie tu droczyć


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Holmatro nie narzucam nikomu swojego zdania tylko dziele sie doswiadczeniem w tej kwestii i tak jak napisales wybór musi byc zwazajac na sposob jazdy i uzytkownika... dodam tylko ze nawet bbk przy slabym klocku i lichej tarczy badz wyeksplatowanych przewodach hamulcowych nieda zakladanego rezultatu wiec przy okazji montazu dobierz dobre graty zeby mod cieszyl ;) Bylem dwa razy w kudowie z kolegami na motocyklach pojezdzic i wiem, ze drogi masz tam takie ze wymuszaja nieco sportowa jazde. Mnostwo zakretów i dobrej jakosci nawierzchnia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, daglas napisał:

dodam tylko ze nawet bbk przy slabym klocku i lichej tarczy badz wyeksplatowanych przewodach hamulcowych nieda zakladanego rezultatu wiec przy okazji montazu dobierz dobre graty zeby mod cieszyl ;) Bylem dwa razy w kudowie z kolegami na motocyklach pojezdzic i wiem, ze drogi masz tam takie ze wymuszaja nieco sportowa jazde. Mnostwo zakretów i dobrej jakosci nawierzchnia :)

Właśnie odnośnie podzespołów układu, też muszę dobrze poczytać albo porozmawiać z kimś kto w tym siedzi, bo wiem ze z czasem przewodu tez dostaja po d*pie i hamulce robią się miekkie ( w nowych autach lekko dotkniesz pedała a już staje auto dęba).. bo przy wymianie hebli też będę chciał wymienić to co konieczne, żeby całe ciśnienie szło ładnie prosto w klocki, nie rozmydlało się po drodze..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, HOLMATRO napisał:

Właśnie odnośnie podzespołów układu, też muszę dobrze poczytać albo porozmawiać z kimś kto w tym siedzi, bo wiem ze z czasem przewodu tez dostaja po d*pie i hamulce robią się miekkie ( w nowych autach lekko dotkniesz pedała a już staje auto dęba).. bo przy wymianie hebli też będę chciał wymienić to co konieczne, żeby całe ciśnienie szło ładnie prosto w klocki, nie rozmydlało się po drodze..

Wiec przewody w stalowym oplocie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... I dobrej jakości płyn hamulcowy, czasem zmiana samego płynu potrafi wiele zdziałać bo często jest jeszcze fabryczny.

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, golden87 napisał:

... I dobrej jakości płyn hamulcowy, czasem zmiana samego płynu potrafi wiele zdziałać bo często jest jeszcze fabryczny.

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
 

To glownie dlatego, ze przepracowany a raczej przegrzany plyn bardzo mocno chlonie wilgoć pomimo iz obieg jest zamkniety przez co traci swoje wlasciwosci. Plyn o lepszych wlasciwosciach typu rbf powinno sie wymieniac co sezon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, zmienię olej. Jaki najlepszy poki co do fabrycznych hebli ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, HOLMATRO napisał:

OK, zmienię olej. Jaki najlepszy poki co do fabrycznych hebli ?

Nie olej a plyn :) mozna by teraz rozpoczac dyskusje na temat przewagi jednego plynu nad drugim ale ja wychodze z zalozenia, ze jezeli ktos uzywa auto cywilnie to nie tyle wazny jest racingowy produkt a jego swiezosc w ukladzie. Ja bym wybral cos z gamy motula ale to dlatego, ze praktycznie wszystko kupuje tej firmy. Motul rbf 600 stosowalem przy upalaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tak, płyn.. właśnie mi przyszedł olej Motula ktory zmienie w poniedzialek, dlatego ta pomyłka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, daglas napisał:

Znachor ja swoje zdanie mam wypracowane sportowym uzytkowaniem samochodów i motocykli od wielu lat, a Ty ? Chyba teoriami forumowymi wiec takie komentarze zachowaj dla siebie bo nigdy nie mialem sytuacji zeby hebel w aucie czy motocyklu doprowadzil mi do niebezpiecznej sytuacji na drodze.

Podajesz przyklady skrajnosci z tymi mocami i heblami seryjnymi. Fabrycznie a4 z tfsi ma 320mm przy mocy 200km, dla mnie dziala to sprawnie ale nie jezdzilem tym autem sportowo jeszcze wiec opieram sie na normalnej jezdzie.

Fajne masz teorie jeśli piszesz, że hamulec tworzy niebezpieczne sytuacje na drodze. Ja wypowiadam się na temat zapobiegania niebezpiecznym sytuacjom, a do tego każdy większy hamulec będzie lepszy od seryjnego.

Druga sprawa - czy masz 200KM, czy 400KM to wyhamować musisz tak samo dobrze i oby jak najszybciej. Skoro dla Ciebie im mniejsza moc tym mniejszy hamulec jest ok to Twoja sprawa. Ja nie uzależniam wielkości i sprawności układu hamulcowego od ilości mocy bo jadąc 40km/h po mieście możesz mieć przykrą sytuację i te dwa-trzy metry zrobią ogromną różnicę.

Jeździsz od wielu lat sportowo? Pozazdrościć. Ja jeżdżę po publicznych drogach i to mi wystarczy do własnych teorii o lepszym hamulcu nawet do miasta. Widocznie nie miałeś jeszcze w swojej sportowo-amatorskiej karierze sytuacji, która zmusiłaby Cię do spuszczenia głowy i odrobiny przemyśleń. I oby jak najdłużej, tego Ci życzę. No offence.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, daglas napisał:

Nie olej a plyn :) mozna by teraz rozpoczac dyskusje na temat przewagi jednego plynu nad drugim ale ja wychodze z zalozenia, ze jezeli ktos uzywa auto cywilnie to nie tyle wazny jest racingowy produkt a jego swiezosc w ukladzie. Ja bym wybral cos z gamy motula ale to dlatego, ze praktycznie wszystko kupuje tej firmy. Motul rbf 600 stosowalem przy upalaniu.

Tu się akurat zgadzamy - wystarczy dobry markowy płyn i zmieniać co rok, max dwa. Może być ATE typ 200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, afroo. napisał:

Fajne masz teorie jeśli piszesz, że hamulec tworzy niebezpieczne sytuacje na drodze. Ja wypowiadam się na temat zapobiegania niebezpiecznym sytuacjom, a do tego każdy większy hamulec będzie lepszy od seryjnego.

Druga sprawa - czy masz 200KM, czy 400KM to wyhamować musisz tak samo dobrze i oby jak najszybciej. Skoro dla Ciebie im mniejsza moc tym mniejszy hamulec jest ok to Twoja sprawa. Ja nie uzależniam wielkości i sprawności układu hamulcowego od ilości mocy bo jadąc 40km/h po mieście możesz mieć przykrą sytuację i te dwa-trzy metry zrobią ogromną różnicę.

Jeździsz od wielu lat sportowo? Pozazdrościć. Ja jeżdżę po publicznych drogach i to mi wystarczy do własnych teorii o lepszym hamulcu nawet do miasta. Widocznie nie miałeś jeszcze w swojej sportowo-amatorskiej karierze sytuacji, która zmusiłaby Cię do spuszczenia głowy i odrobiny przemyśleń. I oby jak najdłużej, tego Ci życzę. No offence.

Tak na podsumowanie jeszcze Ci odpisze i na tym koncze ta dyskusje bo do niczego nie doprowadzi.

Ad 1. Niesprawny badz malo wydajny uklad hamulcowy tworzy niebezpieczenstwo na drodze i tutaj sie ze mna zgodzisz. Jezeli ktos jezdzi w taki sposob, ze wykorzystuje duzy potencjal zaciskow 320mm to faktycznie zmiana na 345mm jest dobrym posunieciem - napisalem juz wczesniej, ze mi osobiscie nigdy nie udalo sie doprowadzic do awaryjnej sytuacji z powodu slabego hebla i uwazam, ze 320mm w normalnych warunkach jest wystarczajace do a4 a gdyby nawet mi zaczelo brakowac hamowania to najpierw zastosowalbym zmiany o ktorych wspomnialem wczesniej.

Ad2. Tym co napisalem apropo mocy odnioslem sie do Twojej wczesniejszej ironicznej wypowiedzi gdzie napisales zeby robic moc a zostawiac seryjne hamulce. Wedlug mnie hamulce powinny byc dopasowane to stylu jazdy kierowcy i do masy auta. A ze producenci do mocniejszych aut wsadzaja wydajniejsze i wieksze uklady hamulcowe to normalna kolei rzeczy.

Ad.3 zawsze wiecej znaczy lepiej i tak samo jak zawsze na drodze znajdzie sie ktos szybszy tak samo zawsze moze sie okazac, ze droga hamowania byla o 2 metry za dluga ale jak zaczniemy tak isc nadwyrost to sie zaraz okaze, ze trzeba ladowac ceramike bo 200konnych a4ek. I tak chocby sie zamontowalo nawet hamulce z veyrona to nie zastapi to wyobrazni i spokojnej glowy na drodze.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajna, kolor też bardzo mało spotykany, na tej 20 calowej feldze wyglądała naprawdę mega. Co do foteli z elektryką , nawet nie wiesz jaki jest komfort mieć elektrykę i do tego z pamięcią ;)

Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, karol1981 napisał:

 Co do foteli z elektryką , nawet nie wiesz jaki jest komfort mieć elektrykę i do tego z pamięcią ;)

Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka
 

Wiem, bo w wielu autach miałem. Ostatnio w Allroadzie C6 - jeździliśmy z żoną na zmianę, ja Land Roverem do pracy, a na rodzinne wypady wsiadałem Audi i prowadziłem - jest nizsza ode mnie i przestawia fotel w każdej możliwej płaszczyźnie - zanim sie doczekałem aż memo ogarnęło moje ustawienie mijały wieki, jak się gdzieś śpieszyłem. Teraz nie mam i jestem zadowolony, dwa razy zjade siedziskiem, odjade do tyłu i moge wyjeżdżać z garażu.. Wszystko w kilka sekund.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A koła dwudziestki nadal mam, maluje je w grafit i poki co lądują na Golfie 6 GTI, też TFSI tylko 211 KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, HOLMATRO napisał:

zanim sie doczekałem aż memo ogarnęło moje ustawienie mijały wieki, jak się gdzieś śpieszyłem

Była chyba opcja dopasowania ustawień foteli do kluczyka i wtedy to ma sens kiedy już przy otwieraniu centralnego fotel i lusterka zmieniały pozycję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, afroo. napisał:

Była chyba opcja dopasowania ustawień foteli do kluczyka i wtedy to ma sens kiedy już przy otwieraniu centralnego fotel i lusterka zmieniały pozycję.

Nawet nie wiedziałem, że coś takiego występowało :o 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, HOLMATRO napisał:

Nawet nie wiedziałem, że coś takiego występowało :o 

Jest bo mam u siebie i ustawienia sa przypisane do kluczyka :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.12.2017 o 20:33, Adam.S napisał:

Jest bo mam u siebie i ustawienia sa przypisane do kluczyka :thumbup1:

Coś takiego jeszcze by mnie satysfakcjonowało, ale tyle z tym roboty, że póki co nawet o tym nie myśle.

 

Z aktualności to właśnie zmontowałem spryskiwacze mgłowe, okazało się, że moje dotychczasowe są grzane, ale instalacji brak. Wiem, że maska była zmieniana cała na nową, pytanie tylko czy przełożono spryski ale instalacji w maskę już nie, czy zmieniono maskę razem z nowymi spryskiwaczami, a instalacji nie mam w ogóle. Mam gdzieś to w papierach z ASO, może coś o tym będzie. 

No i podjąłem decyzję o montowaniu Downpipe, jak ktoś ma dobre namiary w dolnośląskiem na to, albo gdziekolwiek indziej, to chętnie wezmę namiary. Idąc dalej tym tropem - rozumiem, że turbo w moim TFSI siedzi K03 ? Czy K03s ? Bo z tego co wiem to nie K04 napewno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...