Skocz do zawartości

j.speedmania

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O j.speedmania

Informacje

  • Imię
    Justyna
  • Miasto
    Gryfice

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia j.speedmania

0

Reputacja

  1. Witam. Jeśli temat już był proszę mnie odesłać, a temat wyślę do kosza Problem jest z autkiem od jakiegoś czasu. Wszystko zaczęło się od zapalenia kontrolki ostrzegawczej od oleju (żółta). Ogólnie oleju nigdy nie ubywało, zawsze od wymiany do wymiany był odpowiedni stan. Teraz po zapaleniu się kontrolki został dolany aż litr. Kontrolka zgasła. Jakoś od tego czasu z silnika zaczęły dobiegać stuki, niemetaliczne - przy przyspieszaniu. Do tego na wolnych obrotach trzepało silnikiem. Podejrzane było turbo, że gubi tędy olej. Ale to wykluczone. Turbo sprawne, z dolnego węża nie wyciekało nic. Więc poszukiwania trwały dalej. Po odkręceniu kolektora wydechowego okazało się, że na drugim cylindrze kanał wylotowy spalin jest cały zaolejony. I teraz pytanie - co dalej najlepiej sprawdzić? Wiadomo, że jak już się człowiek weźmie za rozbieranie głowicy to idzie się w koszty. Więc fajnie byłoby w miarę możliwości nie działać na ślepo. Co sprawdzić? Jak i gdzie? Na pewno są do wymiany hydrosztosy, bo klepią. Ww. stuki jednak nie mają z nimi nic wspólnego, to inny, osobny dźwięk. Wałek rozrządu jest nie zużyty, pompowtryski siedzą w gniazdach jak trzeba.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...