Skocz do zawartości

alek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O alek

  1. Gryzbol- dzięki za odpowiedź. Pewnie można wyczyścić samemu, ale nie będę puszczał ściemy że wiem jak to zrobić i dlatego obijam się po "specjalistach". Jaworzno- trochę daleko, ale spróbuję. PZDR
  2. Panowie, na początku przepraszam że tu umieszczam ten wpis, ale przeszukiwałem forum i nic nie znalazłem, albo wyszukiwarka nie do końca dobrze hula. Chodzi o naprawę/regeneracje turbo [b5 AFN] w Krakowie i w jego okolicach (istnieje jeden wpis dot. "Rogala"). Chciałem podbić w tą niedzielę na spocik i poznać was i skonsultować problem, ale robota rzuca mną w Polskę. Został mi polecony Auto-Service na ul.Sadowej w Wieliczce prowadzony przez p.Pawła Jaglarza. Ktoś tam był, ktoś coś wie? Facet chce 600, ale zastrzega że być może wchodzi w grę wymiana na nową. Poprzedni specjalista wyssał ze mnie ponad 600 bez efektu. To znaczy z krótkotrwałym efektem czyli po czyszczeniu turbiny znowu można było jeździć nie jak polonezem, ale szybko wszystko wróciło do normy (zazwyczaj na 3 biegu powyżej 3000 notlauf). Po ponownym czyszczeniu jak wcześniej po tygodniu wrócił notlauf. Przepływomierz sprawdzony- działa ok. Na vagu w serwisie wyskakuje blad czujnika w ukladnie dolotowym G71 zwarcie plusa blad sporadyczny. Nie mam możliwości zrobić logów. p.Paweł Jaglarz uważa, że robiona przez wcześniejszego fachowca regeneracja została źle wykonana tzn. wyczyszczona nie za pomocą specjalnego środka przeciwdziałającego ponownemu spiekaniu się łopatek i dlatego problem wraca. Jest w tym dla mnie jakaś logika. Proszę o pomoc i z góry przepraszam że piszę w tym dziale, ale zależy mi na szybkiej odpowiedzi ludzi z Krakowa i okolic. Pozdrawiam
  3. Pochylasz lustro tak aby szpara była od góry. Odkręcasz dwie śruby od dołu lusterka i ściągasz czarny plastik. Dzięki temu możesz zaświecić latarką do wnętrza i zlokalizować małe zaczepy na obwodzie okrągłej podpory lustra. Nie ściągasz samego lustra, lecz z plastykowym elementem z tyłu lustra- ono jest do niego przyczepione- taki "stelarz" dla lustra, który montuje się w obudowie lusterka. Samo lustro ma od tyłu podklejoną matę podgrzewającą- uwaga aby nie uszkodzić. Jak już rozbierzesz to przeczyść sobie przy okazji styki tej maty- w sam raz przed zimą. Pzdr[br]Dopisany: 09 Lipiec 2008, 08:41 _________________________________________________mam zapisaną stronkę z audizine z dokładnym opisem w jez angielskim ale nie wiem jak ci to przesłać.[br]Dopisany: 09 Lipiec 2008, 08:53 _________________________________________________oto ona: http://www.audizine.com/forum/showthread.php?t=44667
  4. Cześć ostatnio naprawiałem lewe lusterko- nie składało się. Nie jest to trudne, ale zabiera trochę czasu- zwłaszcza wyjęcie lustra. Na początek należy przechylić lustro max w dół- u ciebie nie działa elektryka, ale możesz zrobić to ręcznie- tak aby w szparę pomiędzy obudową a lustrem można było wsadzić palce. Odkręć dolną część obudowy i świecąć do środka latarką zlokalizuj małe plastykowe zatrzaski na okrągłym uchwycie lustra. Delikatnie podważając je (tak aby nie wyłamać) ściągnij lustro. Jednocześnie podważaj lustro palcami od przodu. Jak ściągniesz lustro możesz zdemontować całą plastykową obudowę lustra. I już masz dostęp do wszystkich silniczków. Pozdr Coś więcej na ten temat znalazłem na forum. PZDR
  5. jestem użytkownikiem Audi A4 B5 avant. Forum A4 Klub Polska uważam za bardzo użyteczne i dlatego dołączam do was. Pozdrowienia dla wszystkich audimaniaków!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...