Skocz do zawartości

mysiapysia

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mysiapysia

Osiągnięcia mysiapysia

0

Reputacja

  1. Witam Mam taki zamek jak na zdjęciu: Problem polega na tym, że kluczyk się kręci dookoła. Kupiłem całą klamkę z myślą o przełożeniu samej wkładki. Poniżej jej zdjęcie: Zamki się trochę różnią, i tu pytanie czy dam radę przełożyć moją wkładkę bez problemów z przeróbkami?? Jak się do tego zabrać (chodzi o rozebranie) jednego i drugiego zamka?? pozdrawiam Darek
  2. Witam Mam problem jak w tytule. Jak zaciągnę ręczny ucieka mi płyn na zacisku od tyłu, przez śrubę i jakieś tam podkładki, guki. Z tego co wyczytałem w faxie to mogę "regenerować" zacisk za pomocą kompletu naprawczego gumek, lub go wymienić na sprawny. Przymierzam się do wymiany zacisków na tyle. Wyczytałem na faxie, że można wymienić na zaciski od b6. Teraz moje pytanie ponieważ mam na tyle zaciski starszego typu, do takich wchodzą klocki z a80 to czy jak wymienię na takie od b6 to dam rady wpasować je w jarzmo, czy szukać z jarzmami? pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.
  3. Dzięki popytam u tego sprzedawcy. pozdrawiam
  4. Przejrzałem alledrogo i fotę i nie mogę znaleźć tej firmy INA? Co do rozkręcenia to dostałem od was już info jak to zrobić, a jakie problemy mogę napotkać przy montażu. Z tego co mi się wydaje to nie wiem jak napinać pasek, tak na "CHAMA" naciągnąć i dokręcić czy są jakieś patenty? Czy jakoś się go ustawia? i potem dokręca?
  5. A teraz powiedzcie mi czy można w coś takiego zainwestować: http://moto.allegro.pl/item695109600_napinacz_paska_micro_a4_a6_passat_1_9_tdi_90_110km.html lub to: http://moto.allegro.pl/item691975069_napinacz_paska_wieloklin_audi_a4_a6_passat_1_9_tdi.html patrzyłem w focie to cena skf powala http://katalog.fota.pl/Katalog/(S(jemyzdj2k2cr0x45weyy3l45))/Samochod3.aspx?GenArtNr=310 w sklepach we Wro nie mogę namierzyć tańszych jedynie autozatoka oferuje napinacze po 190 lub 407 pln ale jakie nie dowiedziałem się. poradźcie coś
  6. No to jest jak myślałem. Wątki o rozkręcaniu napinacza czytałem i spróbuję płaskimi kluczami go jakoś wykręcić.
  7. Wczoraj miałem dziwną przygodę. Wracając do domu poczułem lekki szarpnięcie (jakby silnik się przydusił) i zapaliła mi się kontrolka aku. stanąłem na boku maska do góry i co widzę, pasek sobie luźno lata. Myślałem, że go trafiło (pękł) więc szarpnąłem parę razy ale nie chciał się wyjąć, pooglądałem, stwierdziłem, że jest cały. Zobaczyłem, że kółko które jest pomiędzy alternatorem a wentylatorem, leży prawie na nim (koło wentylatora) i jest mocno "nieosiowe" w stosunku do lini kółko alternatora, koło wentylatora (sporo odchylone w stronę wiatraka). Dało nim (tym kółkiem) się lekko poruszać. Z książki i paru postów (nie znalazłem takiego przypadku) wynika chyba, że to kółko to najprawdopodobniej napinacz paska wieloklinowego (jak to człowiek po lekturze forum, książek i allegro mądrzeje) i chyba "się zesrał", tj popsuł. czy mam szukać jeszcze gdzieś jakiś innych możliwych usterek czy brać za wykręcanie / wymianę napinacza. Inne koła wyglądają na całkiem zdrowe i nie widzę, żeby im coś mogło być Jak założę pasek na rolki (w takim stanie jak jest) to mam na pasku spory zapas luzu, czy to możliwe, żeby napinacz tak "niwelował" długość paska? Proszę o pomoc. Szykuję się do wyjazdu na wakacje, wiem, że jak będę zmuszony to podjadę do mechanika, ale chciałbym trochę z kasą spróbować przyoszczędzić (zostawić na wyjazd) i jak to możliwe to zrobić sam. pozdrawiam i sorki za przydługą opowieść Darek
  8. A czy jest jakiś patent na wyjęcie go bez rozkręcania wsporników lub zdejmowania klipsów z kanałów? Jakoś już dwa razy po rozkręceniu śrubek próbowałem nim kręcić i go wyjąć i nic. blokuje mi metalowy wspornik poduchy (śruby w nim) pozdrawiam
  9. Witam znalazłem wątek o odgrzybianiu klimu i metodzie wyciągnięcia wentylatora. Zrobiłem tak jak tam opisane, lecz mam inny wentylator VALEO i o jest większy od tego z innego wątku i nie mogę go w prosty sposób wyciągnąć. przeszkadza taki wspornik od poduchy pasażera. Czy znacie jakieś patenty aby go jakoś wywalić bez odkręcania tego wspornika? czy rozpięcie klamer na kanale, w który jest on wmontowany jest sensowne, czy muszę rozkręcać ten metalowy wspornik? Mam problem, ponieważ wentylator potrafi przestać działać i na dzirach lub po stuknięciu w niego zaczyna buczeć i dawać nawiew. Gdzie w nim szukać usterki?
  10. A czy za stuki na przejazdach po szynach lub studzienkach też mogą odpowiadać te tuleje, czy to już wina wybitego amora? Mam też takie stuki (prawy tył) jakby amorek w gnieżdzie się nie trzymał i czasami wyskakiwał
  11. Pooglądaj zaciski (klocki ci nie stoją okrakiem na tarczy?, cylinderek nie jest zapieczony? i linki od ręcznego, może coś ci blokuje koła zwyczajnie. i przy ruszaniu (niskiej prędkości masz takiego zająca)??? Tylny hamulec ma tłoczek, który się rozkręca przy hamowaniu (inaczej jak w przodzie tam jest na wcisk) i może coś tam nie teges. A możesz tylne koło prawe i lewe podlewarkować i pokręcić nim i zobacz czy nie ma dużych oporów (bez zaciągniętego ręcznego) lub coś nie zaczyna ci tam chrobotać.
  12. Możecie mnie uraczyć jakąś fotą (z etki lub jakieś FOTY(cennika online) takiej tulei. Moje autko po zimie też ma podobne objawy , kiedy w ciaśniejszym zakręcie tył mi goni na boki albo na studzienkach coś mocno tłucze jak wyrobiony amorek. Nie chcę kupować w ciemno a potem, żeby się nie okazało na kanale, że nie tą kupiłem. pozdrawiam Darek
  13. Witam czy mógłbym od szanownych formumowiczów dostać rozpiskę napięć jakie powinny się pojawiać na kostce od wycieraczki w moim avancie. Od kupna wycieraczka nie działała. Ostatnio ją rozebrałem i przeczyściłem, był zapieczony mechanizm. Teraz dalej mam niedziałającą wycieraczkę. Z racji tego, że to mój pierwszy kombiak, to mam tak, że jak pchnę manetkę zmiany biegów wycieraczki do przodu lub do tyłu działa mi zawsze przód, tył nie, na wciśniecie przycisku spryskiwacza tyłu słyszę pompkę więc jest ok. Nie wiem czy silnik wycieraczki spalił się wcześniej czy ktoś pogrzebał w instalacji i mam kupę pozdrawiam
  14. No właśnie poczytałem w paru postach w dziale klimatyzacja, że demontaż całej konsoli to w diabły roboty. Sprawdzę na razie króćca.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...