Skocz do zawartości

Odzik24

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Odzik24

Informacje

  • Imię
    Olgierd
  • Miasto
    Błonie/Legionowo

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

496 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Odzik24

1

Reputacja

  1. Spalanie było różne, przeważnie na baku w cyklu powiedzmy mieszanym (z przewagą miasta) to robiłem okolo 800 km. Teraz jak tankowałem to przy 700 km. Wtryski kupiłem z oznaczeniem 03L 130 277 , czy mechanik kodował kod IMA to nie wiem. Zakładam, że tak, ale czy to zrobił to nie wiem. Ewentualnie jak mam sprawdzić, czy zostały zakodowane nowe wtryski? Czy jest procedura by to zrobić samodzielnie, czy znowu mam do nich jechać?
  2. Witam, Panowie, mam znowu problem. Po wymianie pompy wtryskowej, wtrysków, zaworu regulacji ciśnienia, pompy i całego czyszczenia baku i przewodów mam zwiększone zużycie paliwa. Komputer pokazuje wskazanie np. 6.5l, natomiast z przelicznika km i ilości zatankowanego paliwa wychodzi 8. Zużycie jest większe niż podaje komputer. Niestety dopiero teraz to zauważyłem. Czy orientujecie się, co może być przyczyną, bo nie powinno tak być. Może mechanik coś spartolił? Pozdrawiam
  3. Części będę zamawiał w carexpress tak jak kolega Inhosik polecał (dzięki serdeczne). Moją bardzo atrakcyjne ceny. Mam pytanie do Was, bo mechanik planuje płukanie układu i baku, czy jest sens wymieniać wtedy jeszcze zawór regulacji ciśnienia i pompkę paliwa? Ktoś na forum pisał jeszcze o magnesie przy baku (do zbierania opiłków), nie było odpowiedzi, więc ponawiam, czy daje w ogóle ten magnes coś? gdzie dokładnie to montować i jaki to magnes (neodymowy?)?
  4. Jeszcze mam taki dylemat. Mechanik podał mi nr pompy 0986 437 410 W etce sprawdziłem i tam są pod silnikiem CAGA dwie 1. 03L 130 755 a 2. 03L 130 851 x Jak sprawdziłem to numer pompy, którą podał mi mechanik to w oryginale jest oznaczona tak 03L 130 851 x. Czy orientujecie się czym te dwie pompy się różnią, poza ceną? Czy obie będą pasować? Którą wybrać?
  5. Panowie, niestety pompa złom, wtryski też. Mechanik wyliczył części na 9300...szczęka mi opadła. Podał mi numery części: wtryski: 0986 435 360 pompa: 0986 437 410 Możecie coś doradzić, gdzie można to kupić możliwie najtaniej? Znalazłem taką pompę na allegro: https://allegro.pl/pompa-wtryskowa-audi-a1-a3-a4-b8-b9-1-6tdi-2-0tdi-i7558053492.html Czy będzie pasować do mojego modelu (silnik CAGA)?
  6. Numeru pompy nie mam, bo zostawiłem u mechanika auto, a on wysłał do diagnostyki pompę i wtryski. Zapomniałem o tym...szkoda. Przebieg mam 230k, a do filterka na pompie nie zaglądałem....ech za głupotę się płaci? Jak dzisiaj byłem u niego zabrać parę gratów z bagażnika po pokazał mi zdjęcie jak był zasyfiony. Powiedział, że ten filterek/sitko to wyglądał jakby go ktoś do piachu wsadził.
  7. A jak z regeneracją? Opłaca się wkładać regenerowane czy lepiej nówki? Duża jest różnica w cenie między regenerowanymi elementami a nowymi?
  8. A więc już mam mniej więcej obraz sytuacji, czarnej niestety. Pompa jest zmielona na zaworze, ma kupe syfów. Pompa i wtryski do wyjęcia i do diagnozy. Więc będzie jeszcze płukanie układu, baku, sita....tragedia. Oczekuję niestety tylko samych złych wiadomości z diagnozy. No i koszta....masakra Orientujecie się może, jaki to rząd wielkości?
  9. Panowie, dzisiaj podczas jazdy poczułem dziwne szarpnięcie. Zaczęła mrugać kontrolka świec żarowych, auto straciło moc. Na początku myślałem, że pojawił się tylko jakiś błąd i go skasowałem VCDS. Kod błędu był następujący: 5211 - Fuel Rail/System Pressure: Too Low P0087 00 [096] - Open Circuit Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 230794 km Date: 2018.09.11 Time: 17:54:30 Po skasowaniu za jakiś czas się pojawił ponownie. Samochód stracił moc. Nie było gaśnięcia i wydaje mi się, że normalnie odpalił. Czy orientujecie się co może być przyczyną? Z tego co czytałem podobne objawy daje padająca pompa, ale łudzę się, że w tym przypadku nie. Możecie się wypowiedzieć coś więcej na takie objawy?
  10. Cześć, Przepraszam, że tak późno, ale miałem ostatnio sporo pracy i nie było czasu na pisanie na forum. U mnie sprawa, wyglądała następująco, skserowałem sobie taką książkę serwisową "Paski zębate" i wg. niej starałem się robić. Ale niestety był tam błąd. Błąd polegał na tym, iż źle było opisane ustawianie poluzowanego koła rozrządu. W każdym razie rozebrałem wszystko ponownie i zrobiłem jeszcze raz. Przed uruchomieniem skasowałem błąd VCDS i uruchomiłem silnik. Wszystko zaskoczyło i działa do dzisiaj. Od wymiany zrobiłem już ponad 10 tyś. więc, silnik pracuje normalnie więc chyba nic tam nie popsułem. Jak czytałem oznaczenie błędu to mogłbyć uszkodzony czujnik położenia wału, ale u mnie nic takiego na szczęście nie wystąpiło.
  11. kupowałes w KUFATECU ? tylna wiazka idzie do wtyki 12 PIN Tylną wiązkę, która jest w zderzaku kupiłem na allegro. I tam była wtyka 16 pinowa. W kufatecu kupiłem dwie wiązki (pierwsza łacząca sterownik z canem, zasilaniem i masą, druga łącząca sterownik z przednią wiązka w zderzaku.
  12. ok, dzięki. Zasugerowałem się oznaczeniem Kufatec. Rozumiem, że pomarańcz/niebieski to Can High, natomiast brąz/pomarańcz to Can Low? Dzisiaj po pracy sprawdzę i odezwę się ok, dzięki. Zasugerowałem się oznaczeniem Kufatec. Rozumiem, że pomarańcz/niebieski to Can High, natomiast brąz/pomarańcz to Can Low? Dzisiaj po pracy sprawdzę i odezw Poprawiłem połączenie, a właściwie przeniosłem z gateway do CAN przy bezpiecznikach z prawej strony. Ze sterownikiem się łączy, więc jest połowa sukcesu. Ale nadal nie mam wyświetlania na ekranie. Sprawdziłem logi i mam coś takiego: Address 10: Park/Steer Assist Labels: 8K0-919-475.clb Control Module Part Number: 8K0 919 475 AA HW: 8P0 919 475 N Component and/or Version: PARKHILFE 8K H01 0080 Software Coding: 100103 Work Shop Code: WSC 06335 000 00000 VCID: 78FBECD37013 1 Fault Found: 02070 - Rear Parking Aid Sensors 011 - Open Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01101011 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 210 Mileage: 189066 km Time Indication: 0 Date: 2016.09.08 Time: 09:38:07 Freeze Frame: Temperature: 35.0°C Najwyraźniej nie ma połączenia z tylną wiązką. I tu mam problem, gdyż jak kupiłem tylną wiązkę do zderzaka, to ona była 16 pinowa, natomiast wejście w sterownik pdc jest 12 pinowe. I wstawiłem je do kostki tak jak były czyli wszystkie w jednej lini. Więc na pewno nie jest to ta konfiguracja. I tu mam pytanie, czy jest jakiś dostępny schemat przewodów idący do kostki 12 pinowej. Ewentualnie, czy mógłby ktoś zrobić zdjęcia kostki z widocznymi pinami. Będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam
  13. Kupiłem dwie wiązki z Kufatec. Jedna, łącząca sterownik z gatewayem, bezpiecznikiem i masą (od części tylnej). Druga, łącząca przód ze sterownikiem (wiązka do czujników, brzęczka i włącznika pdc). W wiązce od czujników tylnych była skręcona warkocz wiązka do gateway z oznaczeniem low i high. Wpiąłem się w wolne wejścia jedno nad drugim. Numerów nie pamiętam. Jutro mogę zajrzeć.
  14. Do sprawdzenia CANY, czyli mam rozumieć połaczenie z Can GATEWAY? przepraszam ,że tak pytam, ale nie jestem specem w tej dziedzinie i skróty czasami mi nic nie mówią. Jak wciskam przycisk pdc nad klimatronikiem to piszczy brzęczek z tyłu, czy nadal może nie być zasilania w sterowniku?
  15. Wszedłem w gateway 19, odznaczyłem 10 pdc i jest, pojawiło się, ale nadal nie mogę połączyć się z 10 pdc. Czy jest możliwe, że źle podłączyłem can high i can low? Podpiąłem się pod wolne miejsca w gatewayu (na kablu było tylko napisane can high i can low), może tutaj popełniłem jakiś błąd? Wszedłem w gateway 19, odznaczyłem 10 pdc i jest, pojawiło się, ale nadal nie mogę połączyć się z 10 pdc. Czy jest możliwe, że źle podłączyłem can high i can low? Podpiąłem się pod wolne miejsca w gatewayu (na kablu było tylko napisane can high i can low), może tutaj popełniłem jakiś błąd? Zrobiłem scan gateway i mam coś takiego:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...