-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Daddy
Informacje
-
Imię
Maciej
-
Miasto
Swarzędz
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
1995
-
Silnik
1.8
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Osiągnięcia Daddy
0
Reputacja
-
Witam. Jakiś czas temu Alunia się zagrzała... Wymieniłem termostat, po czym okazało się, że to wina pompy wody. Auto poskładane, zalane świeżym płynem i przy okazji zdjętego przodu nowe paski. Tydzień czasu była cisza, ale wczoraj podczas holowania innego auta temperatura podskoczyła do 100. Okazało się, że visco nie przyspieszyło, cały czas kręciło się na wolno biegu. Moje pytanie brzmi, czy jest jeszcze jakiś czujnik temperatury, który daje sygnał do visco, czy to jest bezpośrednia wina visca???
-
Ok wstrzymam się A mam do was jeszcze jedno pytanie. Jaką najlepiej płukankę użyć, żeby przejść z 10w na 5w ?
-
Podepnę się pod temat. Dwa miesiące temu kupiłem ADR-a, niby w styczniu gość zmieniał olej, ale zalał 10w40... Kilka razy zapalała mi się kontrolka ciśnienia ale za chwilę samoczynnie gasła, więc myślałem że czujnik wariuje. Działo się to tylko jak stałem w korku kilka minut. Wczoraj wieczorem moja dziewczyna wróciła autem z siłowni, a silnik klepał jak F Fiesta.. Szybko go zgasiłem, a dziś rano przy odpalaniu zaklepał i cisza... Mam od razu kupować pompę oleju czy spróbować najpierw wypłukać silnik i zalać 5w40 ?
-
Siema wszystkim. Od dwóch miesięcy jestem właściciele A4 b5 '95 ADR + lpg