Skocz do zawartości

rafe1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rafe1

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Stargard

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

86 wyświetleń profilu

Osiągnięcia rafe1

0

Reputacja

  1. Wczoraj sprawdziłem wszystkie elektrozawory -są dobre mają po 63 omy.Nie było potrzeby kupowania używki którą zamieniłem na n88 Taśma elektrozaworów jest dobra miała lekki luz na n89 dlatego wyskoczył drugi bład na vagu (to był skutek złego wyciagania zaworów z taśmy,trzeba uważać) Przejechałem się samochodem i myśłalem ze wszystko w porządku ale po jakimś czasie był tylko 3 bieg.Po wyączeniu i ponownym uruchomieniu silnika wszystko powracało do normy.Po jakimś czasie znowu tryb awaryjny. Vag pokazuje Address 02 ------------------------------------------------------- Controller: 01N 927 733 CN Component: AG4 Getriebe 01N 3815 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 1 Błąd Zapis.: 00258 - Solenoid Valve 1 (N88) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent Wiazka na n88 jest dobra Hezen czy mogę coś jeszcze sprawdzić lub zrobić?
  2. Dzięki za szybką odpowiedz Hezen. Ja jestem totalnym laikiem ale chciałbym sam naprawić usterkę.Z waszą pomocą powinno się udać. Mam kilka pytań Czy trzeba zdemontować kasete (sterownik hydrauliczny) aby wymienić elektrozawór N88 Może krótki opis schemat jak zdjąć elektrozawór( jak jest przymocowany).Jest tam kilka podobnych do siebie.Czy przy okazji ściągania warto by było wyczyścić pozostałe elektrozawory,styki ? Witam Niestety nie udało mi się naprawić usterki.Na forum znalazłem schemat w którym miejscu znajduje się elektrozawór N88 i jaką ma rezystancje(55-65) Zakupiłem używany zawór i przy okazji wymieniłem olej( Ravenol 5/4hp),nowa uszczelka i filtr.Wszystko miało być ładnie i pieknie.Po wymianie elektrozaworu vag pokazywał nadal błąd n88, kasowanie nic niedało. Elektrozawór ten wymieniony miał rezystancje 64 oma.(powinien być dobry?)Pomyślałem że może dwa są walniete i w skrzyni podmienie zawory tam gdzie napewno jest dobry np. N89 z N88(ten niby zły)I tak zrobiłem.Trochę ciężko te zawory schodzą z zaczepów, trzeba uważać żeby nie uszkodzić taśmy.Teraz po odpaleniu pokazuje dwa błedy n88 i n89.Jest jeszcze gorzej niż było.Mam tylko 3 bieg,nawet po zgaszeniu silnika i ponownym właczeniu.Ma ktoś jakiś pomysł,może to nie elektrozawory?Proszę o pomoc
  3. Witam Od niedawna mam Audi a4 b5 z 1997 roku z automatyczną skrzynią biegów AG4. Zauważyłem że czasami samochód nie przerzuca na 4 bieg.Wydaje mi się że wtedy jest tylko 3 bieg.Po wyłączeniu i ponownym włączeniu zapłonu wszystko powraca do normy.Na początku było to sporadyczne a teraz coraz częściej.Vag pokazuje błąd Address 02 ------------------------------------------------------- Controller: 01N 927 733 CN Component: AG4 Getriebe 01N 3815 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 1 Błąd Zapis.: 00258 - Solenoid Valve 1 (N88) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent Po skasowaniu błąd powraca Poprzedni właściciel twierdził że wymieniał olej?Nie wiadomo czy mu wierzyć.Nic nie wspomniał o filtrze Proszę o pomoc
  4. Nazywam się Rafał i jestem z Stargardu.Pozdrawiam wszystkich.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...