Skocz do zawartości

BEXa13

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O BEXa13

Informacje

  • Imię
    Sergiusz
  • Miasto
    Jordanów Śląski

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia BEXa13

0

Reputacja

  1. Dzięki. W temacie logów, czy dobrze rozumiem że mam tak zrobić: Logi w celu sprawdzenia czy zwiększyła się masa zasysanego powietrza Najlepiej zrobić logi z wciągniętym siłownikiem a potem z odpuszczonym i będzie widać, czy ta zmiana na stałe rzeczywiście coś daje... A tak w ogóle to zrób logi na PB i na LPG - przed każdym logiem skasuj błędy (nawet jak ich nie ma) w celu wyzerowania korekt. Zrób loga dynamicznego i statycznego tak po 5 min (LPG i PB)
  2. Dzięki, trochę czytałem o podobnych sytuacjach i często pojawia się przyczyna w nieszczelności. Czy logi dadzą jednoznaczną odpowiedź gdzie jest nieszczelności? A może jest inna metoda sprawdzenia czy to jest przyczyna? No i co z opadającą wskazówką? Jak jest u cb?
  3. Witam wszystkich, jestem nowym posiadaczem używanego audi [a4 b6 1.8t 190 KM bex] rok produkcji 2003. Niestety laikiem w temacie motoryzacji a zwłaszcza od tej technicznej strony. Przy okazji chylę głowę dla tych, którzy się znają - ja zawsze miałem z tym spory problem:( Po kilku miesiącach od zakupu, auto miało pierwszą awarię - rozpadł się ezektor (suction pomp) - który wymieniłem na oryginał. Objawy spadek mocy turbo i słabe hamulce. Naprawiono. W tym samym czasie zaobserwowałem również objawy "odkurzacza", czyli jak już się zorientowałem często opisywanego na forum - zasysania korka wlewu oleju i lancy od miarki poziomu oleju. Jednym z objawów odkurzacza było podnoszenie obrotów na luzie - i po czyszczeniu chemicznym przepustnicy została ona zaadoptowana - ale na tych podwyższonych obrotach. To (odkurzacz) udało się naprawić nie zasysa i trzyma obroty, ale było mnóstwo szukania i sprawdzania - finalnie wystarczyła wymiana plastikowego zaworka (zmęczenie sprężynki w obudowie) i nie otwierał/zamykał się jak powinien - przepraszam, ale nie pamiętam jego nazwy. W tym momencie mam inny, wkurzający problem - [znikające turbo] - częściej w dolnym zakresie obrotów. Po zakupie auto ciągnęło jak głupie od około 2 tys obrotów, czuć było moc na każdym biegu. W tym momencie jest różnie czasem ma moc i ciągnie jak wcześniej, czasem pociągnie dopiero od 3 tys a czasem mam wrażenie że wcale i jedzie jak zwykły 1.8. Czasami słyszę dźwięk w czasie jazdy (nigdy w czasie postoju), jak mocniej wcisnę pedał gazu takie gwizdanie lub świszczenie ale ciche, trzeba się wsłuchać. Oleju nie bierze, błędów na desce nie pokazuje, ten sam objaw na gazie jak i na benzynie, katalizator i wydech nie jest zatkany. Jest jeszcze jeden objaw - wskazówka obrotów po wciśnięciu gazu spada jednostajnym ruchem w dół (tak jak kiedyś) ale nie zwalnia pod koniec (tak jak kiedyś) - nie wiem czy to ma jakieś znaczenie. Proszę o wskazówki. Sergiusz
  4. Witam wszystkich! Jestem świeżo upieczonym posiadaczem audi a4 b6 1.8t 190KM z okolic Wrocka a dokładniej z Jordanowa Śląskiego. Po raz pierwszy na tym forum, ale też nigdy na żadnym nie byłem. Liczę na wyrozumiałość
×
×
  • Dodaj nową pozycję...