Skocz do zawartości

Frizlee

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Frizlee

Informacje

  • Imię
    Krystian
  • Miasto
    Biłgoraj

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Frizlee

0

Reputacja

  1. Cześć Ostatnio wymieniałem w aucie termostat, bo za szybko się otwierał, czujnik temperatury (g2/g62) bo wywalał błąd i nie chciał odpalić na lekko dogrzanym silniku oraz linkę gazu bo była skorodowana. Następnego dnia rano nie mogłem normalnie odpalić auta, brakuje mu ssania, obroty na początku wariowały na poziomie poniżej 800 a po dodaniu gazu silnik gasł. Przy 3-4 rozruchu silnik w końcu odpala i pracuje normalnie, ale nadal brakuje mu ssania (obroty od razu na 800). Potem auto odpala już od pierwszego rozruchu. Po nocy sprawdziłem jak odpali z odłączonym czujnikiem. Odpalił normalnie, ssanie miał (obroty 1100). Potem sprawdziłem rezystancję czujnika i wszystko wydaję się być w normie. Zdziwiło mnie to bo w Vagu pokazuje temperature 57-60 stopni na zimnym (może patrzę nie tą grupę? Z tego co pamiętam patrzyłem jedną z początkowych grup 4 albo 5 EDIT: jednak 3). W klimatroniku na kanale 49 z rana pokazuje temperaturę 45 stopni. Co do linki gazu to ma ona spory luz przy pedale gazu, nie wiem czy tak powinno być. Przepustnica była adaptowana. Dodatkowo teraz w vagu wywala błędy z wtryskami na wszystkich cylindrach Kod starego oryginalnego czujnika to 078 919 501 B, teraz jest zamontowany chyba 059 919 501 ale nie pamiętam czy A czy nie. Ktoś ma pomysł co to może być? Wadliwy nowy czujnik czy coś innego? Pozdrawiam. EDIT: Teraz zauważyłem, że jak odłączę czujnik, odpalę samochód jest ssanie, podłączę czujnik i odpalę samochód to ssanie nadal jest. Przez odłączenie wywala błąd czujnika w vagu. Po jego wykasowaniu ssania nie ma. EDIT: Ponownie wymieniłem czujnik temperatury i teraz jest ok. Nie dawało mi spokoju to, że mimo tego, że czujnik miał dobrą rezystancję to pokazywał złą temperaturę. Po kilku testach okazało się że prawdopodobnie ma przebicie z drugiego kanału. Czujnik wymieniłem na zamiennik od Febi, bo ten z aso ma jak dla mnie przesadzoną cenę (ok. 180zł).
  2. Cześć, Jestem Krystian z okolic Biłgoraja. Od niedawna posiadam b5 z silnikiem 1,6. Auto wymaga jeszcze trochę wkładu finansowego (w szczególności poprawek lakierniczych). Forum przeglądam mniej więcej od czasu zakupu auta i rozwiązałem już dzięki niemu wiele problemów. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...