Skocz do zawartości

Kamil Wolski

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kamil Wolski

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Zawoja/Roosendaal

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    3.0 V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Kamil Wolski

0

Reputacja

  1. http://allegro.pl/tlumik-przelotowy-strumienica-60mm-katalizator-ok-i6667464514.html czy ten przelot spasuje? bo nie wiem niestety jaka srednice ma miec rura a nie mam jak zmierzyc tego;/ a na piatek jestem umowiony w ASO. Swiece mam nowe bo zrobione 2k km tylko na nich. Jeszcze takie pytanie, musze zalozyc stara cewke (bo mam 5 oryginalnych i 1 beru a 6 oryginalna w bagazniku) zeby mi wymieniono wszystkie 6?
  2. Nic mi na temat akcji serwisowej w tym aucie nie wiadomo. Jedna wymieniona, reszta chyba oryginał, nie wiem jakie wychodziły w oryginale, ale mi mechanik wymienił jedną, bo stwierdził, że dlatego gubi zapłon, pomijając fakt, że miał na kilku cylindrach wypadanie, on stwierdził, że wypada wymienić jedną informując mnie oczywiście przy podliczeniu naprawy.
  3. tak sprawdziłem, są uwalone oba, a przy butowaniu jak i nie mruga check i mam wypadanie zapłonów.
  4. Cześć miałem zamair usunąć katy na urlopie w polsce, lecz auto chyba nie dotrzyma miesiąca czasu, zaczął mi bardziej szarpać prze błąd migający katalizatorów i traci moc czasami, pytanie czy jak je wytne a nie usunę w ECu jakie będą konsekwencje? Oprócz checka.
  5. Nie ma ktoś takiego przelotu w miejsce katów do sprzedania?
  6. Siemka, zapoznaj się może z tą stronką : http://forum.vw-passat.pl/threads/129394-Diagnostyka-sond-lambda-i-katalizatora-1-8Ttam masz ładnie opisane jak zrobić testy
  7. Co robi ? Usuwa z ECUczy robi przelot?
  8. Niby 220k przebiegu... xDD A jak się ma zastąpienie katów strumienicą? Jak z sondami?
  9. musi być kompletnie pusto od błędów? Bo jeden od razu mi się pojawia, jak czytałem jest on od podgrzewania czegoś tam;x Wykasowałem błędy zostaje mi tylko od przekaźnika j151. gdy nagrzeje katalizator np do 650 na chwile włącza się test lecz gazu nie mogę dodać pedał nie reaguje a temperatura spada i w końcu test off... To tak, musiałem go przełączyć na benzynę... Wyszło cat b1 not ok, dałem kanał 47 (nie wiem czy to od drugiego kata) cat b2 not ok. Zapłony wywala tylko na gazie... Sprawdziłem też wydech, posiada małe dziurki na łączeniach, to mogło wpłynąć na wynik katalizatorów?
  10. problem tylko z vcds bo mi nie wykrywa interface'u, tak to bym to zrobił... Połączyłem się Ale testu kata nie mogę zrobić, cały czas mam test off, wciskam hamulec i gaz daje na on, obroty nie wzrastają, dogrzałem katalizator na powyżej 550stopni. Mam jeszcze taki błąd (polski vag mi go nie pokazal) 17987 - Throttle Actuator (J338): Adaptation Not Started wiem, że to od przepustnicy, może to być problemem?
  11. Cześć trochę to trwało... ale miałem swoje problemy, wymieniłem cewki świece, wypadanie i brak zapłonu nie został wyeliminowany, normalnie check zapalał się po 300-400km, lecz gdy zacząłem się ostatnio bawić, tzn sprawdzać czy na postoju też szarpie przy 2200-2500 występuje te same szarpanie oraz wywala od razu check, nie mam jak zrobić testu katalizatorów nawet nie mam pojęcia jak, chyba, że mogę polskim vagiem. Macie pomysły co to może być?
  12. dzięki za porady, wymienię przy najbliższej wypłacie. Dodaję jeszcze błędy, które pokazuje Vag
  13. Powodzenia. Akurat to się tyczy stanu wizualnego jestem totalnym laikiem, sprawdzę tą grupę 32 w polskim vagu? Bo wiem, że kiedyś używałem również innego programu, gdy miałem a6, ale za grzyba nie potrafię sobie przypomnieć jakiego.
  14. Czytałem sporo tematów, lecz nadal nie mam odpowiedzi. Zostaje metoda prób i błędów?
  15. Witajcie, od wczoraj jestem posiadaczem audiczki 3.0, kupiłem ją w stanie do mocnego dopieszczenia, jedynym mechanicznym mankamentem jest problem z wypadającym zapłonem, tzn pojawił się dzisiaj, wczoraj jak kupowałem, nie było żadnego błędu, dziś mnie wzięło coś by podłączyć kompa, ponieważ podczas przyśpieszania w granicach od 30-50 szarpie mi samochodem, braku mocy nie ma jedyne błędy, które wskazał mi komputer to wypadający zapłon, chciałbym się dowiedzieć czy to groźne, co trzeba wymienić? Dziękuję z góry za pomoc. Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...