Skocz do zawartości

Regisek100

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Regisek100

Informacje

  • Imię
    Wiktor
  • Miasto
    Szczecin

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Regisek100

0

Reputacja

  1. Regisek100

    2.0 TFSI bierze olej

    spokojnie, wychodzi niestety na to ze tłoki zostały nieprawidłowo przerobione i bez ponownego rozebrania silnika i poprawy tłoków się nie obejdzie.. ja już dwa takie silniki poprawiałem i teraz jest wszystko ok.. poprostu luz pomiedzy tłokiem a pierścieniem powinien wynosić 0,02-0,03 mm (2-3 setne milimetra) a w silnikach które poprawiałem bylo pomiedzy 0,2 i 0,5mm! (tak od 2 dziesiątych do pół milimetra!) Polecam ci tylko zmiane mechanika.. szkoda tylko ze ponowna rozbiorka to podobne koszty, znowu nowe uszczelki, plyny, pierscienie, robocizna itp.. byc moze jesli poczuja się do winy to zwroca czesc kosztów? Wiec tak reklamowalem dalej i okazalo sie ze leci z turbiny. Turbina po regeneracji, z nadzieja konca problemu olejowego wyruszylem w trase. Po 300 kilometrach na MMI ubylo 0,5litra oleju. Po rozmowie w warsztacie pojechalem na stacje diagnostyczna sprawdzic spaliny. Wynik w normie ale katalizator czysci wiec trudno powiedziec. Czy jest jakis sposob aby bez rozbierania silnika sprawdzic czy to dalej pierscienie? Zauwazam czasami jakby bialy dym na biegu jalowym na mocne nacisniecie gazu na moment czarny. Mysle tez o odmie, ponoc byl z nia problem jest nawet film na youtube, wymieniaja odme i przeprogramowuja ecu silnika.
  2. Regisek100

    2.0 TFSI bierze olej

    Wiec tak: w wyniku reklamacji w warsztacie wymieniono uszczelke, widac bylo ze olej leci. Niestety zrobilem sto kilometrow i znowu widze dwie belki nizej na MMI. Zrobie jeszcze 200km przez weekend, poki co wychodzi okolo 200ml na 100km. W poniedzialek reklamuje dalej ehh juz mi to auto zbrzydlo
  3. Regisek100

    2.0 TFSI bierze olej

    Witam, przeczytalem caly temat...troche to zajelo. Niestety za pozno jestem po naprawie nowe pierscienie 1,2 1,5 2,0mm. Decyzje oparlem na bazie artykulu w czasopismie motoryzacyjnym. Warsztat w Szczecinie w sumie nie znany mi wczesniej chyba pierwszy raz cos takiego robili. Przed naprawa okolo 1,5 litra na 1kkm teraz poki co po 300km az 0,7l. Koszt 8tys (przerobka tlokow, nowe pierscienie uszczelki, itd. + rozrzad 2 lancuchy,napinacze). Pytanie co poszlo nie tak. Jutro zrobie wywiad jak silnik wygladal po rozlozeniu. W jakim stanie tloki i reszta, naprawa byla w zeszlym tygodniu ale w weekend dopiero wiecej pojezdzilem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...