Skocz do zawartości

Gorbiii

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Gorbiii

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Ostrów Wlkp.

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

218 wyświetleń profilu
  1. lukaszlsz: Dzieki za odpowied. Z braku czasy przy robieniu logów za drugim razem byłem trochę roztargniony i zapomniałem wykasować błędów mimo, że ich nie było w celu wykasowania korekt długoterminowych. Nieskalibrowana instalacja lpg miała wpływ na wyniki. Zauważyłem w pokrywie w gniazdach świec 2 i 3 cylindra olej. Czy to może być problem? Poniżej logi z wczoraj myślę, że jeszcze lepiej to wygląda: http://vaglog.pl/log-011_030_032_6EEWk.html http://vaglog.pl/log-003_015_016_Z62E3HP.html http://vaglog.pl/log-002_020_033_24MuR0.html
  2. Zrobiłem jeszcze dodatkowe logi grupy 003: na lpg: http://vaglog.pl/log-003_031_033_wED2oD.html na pb: http://vaglog.pl/log-020_003_033_7bkvaGK.html Zastanawiam się czy to nie problem słabej pompy. Idzie ją sprawdzi vcds'em? Dzwoniłem do ASO w sprawie akcji serwisowej na wymianę cewek i niestety niby już nie obowiązuje, ale dowiedziałem się że w 2011 jedna była wymieniana. Doradźcie coś Panowie bo już mi ręce opadają...
  3. Nawet nie wiesz jak mi humor poprawiłeś informacją o nowym logu znajdującym się niżej , a coś mi nie pasowało. Poniżej logi o których mówiłeś. http://vaglog.pl/log-003_020_uw3SD.html http://vaglog.pl/log-002_033_puQ054.html Teraz tak patrze na logi z kanalu 020 i wyglada ze mam spalanie stukowe. Co teraz z tym zrobic? ASO i sprawdzic czy łapię się na akcje serwisową wymiany cewek? Czy przyczyną będzie gdzieś indziej? Co do logów na lpg to po wymianie przeplywki instalacja gazowa nie byla jeszcze kalibrowaba.
  4. Korekty w kanale 33 nie są zbyt duże? Moment obrotowy nie jest za maly? Wartosci dla przeplywomierza dalej za male. Po zmianie w trakcie jazdy w grupie 002 widniala wartosc 127 g/s natomiast w logach dynamicznych max wartosc to 118. Dodam ze wersja silnika to BFB. Gdy robilem logi mialem wrazenie jakby momentami słabł objawialo sie to delikatnymi szarpnieciami.
  5. Witam po dłuższej przerwie. Od ostatniego mojego postu wymienilem w aucie: -przeplywomierz (uzywany) -zawór dv - nowy salon -zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej - swiece Auto czasami mam wrażenie że jeździ lepiej a czasem gorzej. Dolot sprawdziłem i nigdzie nie zauważyłem jakiś nieszczelności. Jedyny niepokojący objaw to bucząca pompa paliwa przy odpaleniu. Auto jest juz na gazie i nie widzę różnicy w jeździe na obu paliwach. Pomozcie vo tu jrszcze mozna zdzialac. Logi z dzisiaj na pb http://vaglog.pl/log-002_032_033_I1kQyz.html http://vaglog.pl/log-120_115_118_zvAv0u.html
  6. Co sądzicie o tych ligach? Mam wrażenie że auto nie ma 163 KM. http://vaglog.pl/log_271350.html http://vaglog.pl/log_271349.html Dodam, że przed pomiarami miałem błąd dotyczący sondy jednak nie zapisałem go- na poboczu ustawianie komputera musi trwać jak najkrócej :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...