Skocz do zawartości

Gutkovsky

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    0
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Gutkovsky

Informacje

  • Imię
    Przemysław
  • Miasto
    Leicester

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Gutkovsky

0

Reputacja

  1. Cena dobra. U mnie w okolicy diesla w tym aucie ciężko znaleźć a jak już to cena około 1500. Więc w sumie dobrze. Jedyne co zauważyłem w związku z dzwonem to tyle że belka zderzaka zmieniana była. A tak to chyba w porządku chociaż jeszcze maska jest lekko wgięta i lewy panel nie trzyma się na jednej śrubie. I w zasadzie to tyle. No a że sprzęgłem to ewidentnie mi wali przy starcie i nie wiem o co kaman.
  2. Witam. Mam na imię Przemek. Pochodzę z Zamościa, ale aktualnie mieszkam niedaleko Leicester w Anglii. Mam 21 lat. Jestem posiadaczem Audi A4 B6. Właścicielem tego auta jestem od kwietnia tego roku. Auto kupiłem z okazji. Mówiąc szczerze jak na takie auto to jest baaardzo tanio. Auto zakupiłem za 900 funtów i jak do tej pory jestem zadowolony chociaż chcąc nie chcąc jest parę rzeczy do zrobienia. Więcej o aucie. Auto kupione od Polaka. Niestety było po dzwonie. Stąd pewnie ta cena, lecz oczywiście mi to nie przeszkadza bo ogólnie karoseria jest nienaruszona. Auto prowadzi się dobrze. Do tego zostało posadzone na gwincie i tak jeździ co jest dla mnie plusem bo chcę go trochę 'upiększyć'. Jak widać poprzedni właściciel próbował iść w stronę S line lecz nie koniecznie tak to wygląda. Podrzucam fotki: Silnik seryjnie posiada 130 KM lecz u mnie zrobiony był remap na około 180 nie sprawdzałem dokładnie ale na początku po zakupie to była rakieta. Teraz do rakiety mu trochę daleko. Jest trochę rzeczy do zrobienia. Razem z bratem obejrzeliśmy bardziej dokładnie samochód i wyszło parę rzeczy które przydałoby się wymienić takie jak: Gwint, ponieważ prawa strona jest wylana przód i tył. Lewy górny wahacz ma luzy i słychać że stuka. Intercooler nie jest oryginalny i jest złączony z rurami na takich zapinaczach co skręca się śrubokrętem(nie wiem jak to się nazywa) zamiast szybkozłączek. Od zakupu auto straciło na mocy co czuć. Ale to możliwe że dlatego że rura łącząca do przepustnicy jest spartniała i może być dziurawa co trzeba wymienić. Do wymiany rozrząd bo raczej długo już nie pociągnie. Nie wiem jak z turbem. Nie wiem przy ilu obrotach powinno łapać turbo w AWX. Ostatnio rozbieraliśmy z bratem zderzak by mieć dojście do intercoolera by zakleić łączenie, bo szło lewe powietrze i na zderzaku zbierał się olej. I zaobserwowaliśmy, że zderzak trzyma się w większości na wkrętach tak samo w przypadku osłony pod silnikiem. Podczas oględzin auta zauważyliśmy rzeczy o których nie mamy pojęcia czy powinny być czy nie. I stąd mam dla was dwa pytania: Co tu było i czy powinno się znajdować? Czy tutaj powinno się coś znajdować bo wydaje mi się, że powinno chociaż nawet jakby to nie mam pojęcia co. Zdjęcie zrobione po zdjęciu nadkoli z przodu. Z jednej i drugiej strony mam tak samo. Do tego dochodzi jeden problem który mnie nęka. Nie potrafię ocenić teraz czy sprzęgło mam do wymiany. Otóż jest tak, że przy ruszaniu z włączonym ESP pedał sprzęgła stuka dość mocno, a z wyłączonym bardzo lekko albo wcale. Niby zaobserwowałem objawy ślizgania się sprzęgła ale teraz nie wiem właśnie czy to nie wina ESP. Mógłby ktoś pomóc? Co by nie mówić auto jest w porządku i jeździ. Lecz im dłużej nim jeżdżę tym większe obawy, że coś w końcu strzeli i nie pojadę dalej. Ogólnie mam plany co do auta. Doprowadzić go do stanu normalnej jazdy bez stresu i stuków, puków itp. Ogólne plany: -wymiana skrzyni z 5-cio na 6-cio biegową bo zamierzam chociażby raz do roku odwiedzić Polskę autem, a szósty bieg na trasie to idealne wyjście. -wymiana intercoolera na fabryczny bądź jeśli konieczna będzie wymiana turbo to na większe plus większy intercooler, -w przyszłości być może zajmę się wymianą przodu ponieważ chwyty na śruby są poniszczone i tak to trochę krzywo przykręcone jest co mnie denerwuje osobiście, -oczywiście wymiana gwintu i zakup jakichś ciekawych felg w rozmiarze 18 lub 19(tu nie jestem zdecydowany), Więcej pomysłów nie mam, lecz tak czy inaczej najpierw postaram się doprowadzić go do ładu. Ogólnie mógłby ktoś mi powiedzieć orientacyjny koszt wymiany skrzyni z 5-cio na 6-cio biegową i jaka skrzynia zrobiłaby najlepszą robotę przy tym silniku? To chyba tyle co mam do powiedzenia na temat samochodu. Zapraszam wszystkich do pomocy podsyłania pomysłów i oceny również. Z pozdrowieniami, Gutek.
  3. Witam wszystkich. Mam na imię Przemek. Mam 21 lat. Pochodzę z Zamościa(woj. lubelskie), ale aktualnie mieszkam w Anglii niedaleko miasta Leicester. Jestem posiadaczem Audi A4 B6 z silnikiem 1.9 TDi. Witam serdecznie jeszcze raz i pozdrawiam. Gutek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...