Skocz do zawartości

SzybkiDejw

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O SzybkiDejw

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Pruski

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    3.0 V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia SzybkiDejw

0

Reputacja

  1. No nie popadam póki co bo wiem że może wszystko się popierzyć, za każdym razem gdy przyśpieszam to patrze w zegar. No cóż.. Póki nie ma trzeba się cieszyć ale wszystko wyjdzie w praniu. w razie czego będę pisał co i ja.
  2. Ogólnie mało mam czasu w danym momencie ale we wtorek bądź środę podjadę i sprawdzę stan katów i sond. W razie czego będę pisał a dane błędy i metody ich zwalczania może komuś przysłużą w przyszłości. Jakby to powiedzieć.. Wsiadając w piątek do audi i przejechawszy 20km i wkręcając autko na wysokie obroty czek nie migał choć był stale zapalony. To dało mi do myślenia.. Wcześniej stale świecił a przy obrotach powyżej 4500 dodatkowo migał. Po zrobieniu 30km kolejnych czeki zgasły. Wkręcając samochodzik na maksymalne obroty czeki się nie zapalają ani nie migają.. Czyżby świece się dotarły? Bo są nowe? Czy co? Nie mam pojęcia lecz miło jest spojrzeć jak nie widzi się pierwszy raz od miesiąca pomarańczowego silniczka przy zegarze. Czym to może być spowodowane?
  3. Niby podobny tylko, że tu wypada każdy zapłon, no ale cóż. Też mam obawy że to przez katy ale spróbuję to jeszcze sprawdzić w najbliższym czasie.
  4. Witam, Posiadam Audi a4 b6 3.0 quattro Kod silnika ASN. Od niedawna borykam się z Check engine: Po podłączeniu pod VAG wyskoczyły poniższe błędy, trochę się przestraszyłem. 16685 - zapłon cylindra 1 - wypadanie zapłonów powyżej górnego dopuszczalnego progu regulacji 16686 - zapłon cylindra 2 - wypadanie zapłonów powyżej górnego dopuszczalnego progu regulacji 16687 - zapłon cylindra 3 - wypadanie zapłonów powyżej górnego dopuszczalnego progu regulacji 16688 - zapłon cylindra 4 - wypadanie zapłonów powyżej górnego dopuszczalnego progu regulacji 16689 - zapłon cylindra 5 - wypadanie zapłonów powyżej górnego dopuszczalnego progu regulacji 16690 - zapłon cylindra 6 - wypadanie zapłonów powyżej górnego dopuszczalnego progu regulacji P0301 - Zaplon cylindra 1 - Wypadanie zapłonów - sporadyczny P0302 - Zaplon cylindra 2 - Wypadanie zapłonów - sporadyczny P0303 - Zaplon cylindra 3 - Wypadanie zapłonów - sporadyczny P0304 - Zaplon cylindra 4 - Wypadanie zapłonów - sporadyczny P0305 - Zaplon cylindra 5 - Wypadanie zapłonów - sporadyczny P0306 - Zaplon cylindra 6 - Wypadanie zapłonów - sporadyczny P0431 - Sprawność katalizatora wstępnego - Permanentny P3262 - Sonda lambda za katalizatorem - sporadyczny 17522 - Sonda Lambda 2 blok 1; Zbyt wysoka oporność wewnętrzna - sporadyczny 17538 - Mnożąca adaptacja paliwa - sporadyczny 19718 - Sonda Lamba za katalizatorem - sporadyczny P0141 - uszkodzenie w obwodzie grzania 2 sondy - sporadyczny Check Stale świecił a przy szybszej jeździe podczas 4.500 obrotów zaczyna migać a po chwili ustaje i dalej świeci. Mechanik kazał wymienić świece, tak i poczyniłem. O dziwo zniknęła większość błędów aby zostały P0304 - Zaplon cylindra 4 - Wypadanie zapłonów - sporadyczny P0305 - Zaplon cylindra 5 - Wypadanie zapłonów - sporadyczny P0306 - Zaplon cylindra 6 - Wypadanie zapłonów - sporadyczny i doszły kolejne 3 16684 - Układ zapłonowy ; wypadanie zapłonów powyżej górnego dopuszczalnego progu regulacji 16688 - zapłon cylindra 4 - wypadanie zapłonów powyżej górnego dopuszczalnego progu regulacji 16689 - zapłon cylindra 5 - wypadanie zapłonów powyżej górnego dopuszczalnego progu regulacji 16690 - zapłon cylindra 6 - wypadanie zapłonów powyżej górnego dopuszczalnego progu regulacji Błędy związane z sondą i katalizatorem zniknęły lecz zostało wypadanie zapłonów. Check nie świecił ale po przejechaniu 20km zaczął świecić stale i podobna sytuacja miała przy wyższych obrotach mianowicie przy 4500 obrotach miga i po chwili przestaje i stale świeci. Polecono mi zamianę cewek stronami, tak iż uczyniłem. O dziwo pojawiło się wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach. P0301 - Zaplon cylindra 1 - Wypadanie zapłonów - sporadyczny P0302 - Zaplon cylindra 2 - Wypadanie zapłonów - sporadyczny P0303 - Zaplon cylindra 3 - Wypadanie zapłonów - sporadyczny P0304 - Zaplon cylindra 4 - Wypadanie zapłonów - sporadyczny P0305 - Zaplon cylindra 5 - Wypadanie zapłonów - sporadyczny P0306 - Zaplon cylindra 6 - Wypadanie zapłonów - sporadyczny i doszły kolejne 3 16684 - Układ zapłonowy ; wypadanie zapłonów powyżej górnego dopuszczalnego progu regulacji 16685 - zapłon cylindra 1 - wypadanie zapłonów powyżej górnego dopuszczalnego progu regulacji 16686 - zapłon cylindra 2 - wypadanie zapłonów powyżej górnego dopuszczalnego progu regulacji 16687 - zapłon cylindra 3 - wypadanie zapłonów powyżej górnego dopuszczalnego progu regulacji 16688 - zapłon cylindra 4 - wypadanie zapłonów powyżej górnego dopuszczalnego progu regulacji 16689 - zapłon cylindra 5 - wypadanie zapłonów powyżej górnego dopuszczalnego progu regulacji 16690 - zapłon cylindra 6 - wypadanie zapłonów powyżej górnego dopuszczalnego progu regulacji Check Engine się ciągle świeci i przy 4500 zaczyna migać, po chwili przestaje i stale świeci. Każde ( depnięcie) i wzrost obrotów powyżej 4500 powoduje miganie checka. Co robić? Czy tu chodzi o katalizator? Czy może o tą sondę która zniknęła czy o coś innego? Już sam nie mam pojęcia. Czy borykał się ktoś z podobnymi problemami? Jeśli tak to dziękuje za odpowiedź.
  5. Witam, Mam na Imię Dawid, mam 22 lata i posiadam audi a4 b6 quattroo z 2001 roku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...