Skocz do zawartości

Grzesiak

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Grzesiak

Informacje

  • Imię
    Grzesiek
  • Miasto
    Opolskie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

191 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Grzesiak

0

Reputacja

  1. http://allegro.pl/modul-audi-a3-a4-a6-a8-tt-tylne-glosniki-subwoofer-i6579006153.html Czy taka przejściówka wystarczy? Kostki wyglądają jakby miały pasować , ale nie wiem czy to wystarczy. Proszę o szybką odpowiedz!
  2. Witam. Kupiłem radio manta i niestety mam tylko podłączenie ISO. Podłączam kabel antenowy i wpinam kostki w ISO i działają mi tylko przednie głośniki :/ Wiecie może jaką przejściówkę powinienem kupić lub jak się nazywa i za co odpowiada niepodłączony kabel (foto) ? Dorzucam też kable wychodzące z radia.
  3. Zjezdzajac z kraweznika przyhaczylem lekko podwoziem. Po 10 minutach wspomaganie jakby przestalo dzialac. Kierownica zaczela strasznie ciezko chodzic, z calych sil musze krecic zeby ruszyla. Sprawdzalem plyn do wspomagania i jest w normie, nie wyciekl. Co moze byc przyczyna mojego problemu?
  4. Planuje zakupic zestawy naprawcze do zaciskow. Do kazdego zacisku musialbym kupic zestaw z tloczkiem czy tylko do tych gdzie sie za szybko klocki zuzyly?
  5. Problem jak w temacie. Jakieś pół roku temu wymieniałem wszystkie klocki i tarcze. Teraz znowu zaczęły trzeć i prawy przedni klocek starł się do blachy, a lewego jeszcze trochę zostało. Z tyłu natomiast prawy klocek również starł się aż do blachy, a lewy był prawie jak nowy, tylko trochę zużyty. Czym jest spowodowane takie zróżnicowane zużycie? Co muszę wymienić, żeby znowu nie mieć tego samego problemu?
  6. Witam. Mój problem polega na tym, że turbina jakby wyłącza się w trakcie jazdy. Jechałem w trasę 600 km i cały czas cisnąłem po 170 bez problemu, a po przejechaniu 3/4 trasy turbo jakby przestało działać .. Samochód jechał max 130, pod górkę jeszcze mniej. Z górki rozpędzał się do 170, a pózniej znowu tracił moc. Kiedyś miałem taki sam problem i po wymianie zaworu wszystko wróciło do normy. Tylko teraz jestem w Niemczech i nie mam jak go wymienić. Dlatego chciałbym zapytać kolegów, czy wrócę bezpiecznie do domu te 600 km? Czy może jest możliwość że turbo całkiem padnie w trasie? Olej lekko wyciekł (jak na zdjęciu), ale stan oleju w silniku się prawie nie zmienił, czyli nie ma jakiegoś stałego wycieku. Z góry dzięki za pomoc http://fs5.directupload.net/images/160802/ajkdnwuy.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...