Grzesiak Posted November 7, 2016 Posted November 7, 2016 Problem jak w temacie. Jakieś pół roku temu wymieniałem wszystkie klocki i tarcze. Teraz znowu zaczęły trzeć i prawy przedni klocek starł się do blachy, a lewego jeszcze trochę zostało. Z tyłu natomiast prawy klocek również starł się aż do blachy, a lewy był prawie jak nowy, tylko trochę zużyty. Czym jest spowodowane takie zróżnicowane zużycie? Co muszę wymienić, żeby znowu nie mieć tego samego problemu?
Grzesiak Posted November 7, 2016 Author Posted November 7, 2016 Planuje zakupic zestawy naprawcze do zaciskow. Do kazdego zacisku musialbym kupic zestaw z tloczkiem czy tylko do tych gdzie sie za szybko klocki zuzyly?
jospethe Posted November 7, 2016 Posted November 7, 2016 Gdyby tłoczek był zapieczony to wogóle by nie hamował. Zapieczone prowadnice, albo zblokowany klocek w jarzmie jest bardziej prawdopodobne.
Matt V Posted November 10, 2016 Posted November 10, 2016 (edited) Tak jak kolega wyżej pisze. Prowadnice zapieczone mogą być. Wyciągnij te śruby z jarzma, wyczyść i nasmaruj. Edited November 10, 2016 by Matt V
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now