Matt V

Pasjonat
  • Zawartość

    63
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Matt V

    Informacje

    • Imię
      Mateusz
    • Lokalizacja
      Mrocza

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      1999
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON
    1. Matt V

      Cały włącznik jest inny, nie wiem jak przekaźniki. Do B5 po lifcie pasuje np od A8 D2
    2. Witam. Nie dochodzi w ogóle prad do kostki. Ktos miał podobny problem?
    3. Witam. Nie działa mi już żaden z dwóch pilotów (scyzoryk) i przymierzam się do kupna nowego. Moje pytanie brzmi czy wystarczy, ze zakupie sobie nowy lub używany kluczyk o takim samym nr katalogowym i o tej samej częstotliwości? Następnie dodam kluczyk za pomocą kombinacji na włączonym zapłonie i wsio będzie działać?
    4. Matt V

      No teraz się upewnilem. Linka ręcznego ani przewód nie podejdzie.
    5. Matt V

      Tak jak kolega wyżej pisze. Prowadnice zapieczone mogą być. Wyciągnij te śruby z jarzma, wyczyść i nasmaruj.
    6. Podejda do polifta? Mam okazję wziąć takie za dobre pieniadze. Teoretycznie wyglądają podobnie.
    7. Matt V

      Narazie pomogło podgiecie stykow w kostce już 2 dni spokój. Znajac zycie nie długo znowu wyskoczy airbag to wtedy sobie polutuje na krótko. W każdym badz razie dziekuje za cenne rady temat można zamknąć.
    8. Witam. Wymieniałem ostatnio manetke kierunkowskazów demontujac przy tym kierownice i poduszke rzecz jasna i po tym zabiegu pojawia mi sie ten o to bład na vagu 01218 - Side Airbag Igniter: Passenger Side (N200)32-00 - Resistance too high. Bład po skasowaniu odrazu pojawia sie na nowo. Jak rozumiem bład tyczy sie poduszki pasażera a tej przeciez nie ruszałem. Czy mogłem uszkodzic jakies połaczenie? Kable wszystkie całe, kostki pod fotelem również.
    9. Po każdym odpaleniu auta pojawia mi sie na wyświetlaczu symbol zużytych klocków. Sprawdziłem wszystkie 4 z przodu i jest ich całkiem sporo jeszcze, kable od czujników wygladaja na całe. Nie wiem co sie dzieje. Ktos cos?
    10. Matt V

      A sprezka przestaje chodzic jak wylaczysz ten platek sniegu? Moze poprostu ten przycisk wariuje.
    11. Tak jak w temacie. Widze ze jest tego kilka rodzaji a na pewno ktos z Was wie jakie konkretnie bede potrzebowal. Ewentualnie jakis nr katalogowy plis :-D
    12. Matt V

      Jak przestanie piszczec gdy wyłączysz climatronic to na 100 % sperzgło sprezarki.
    13. Matt V

      Po serwisie. Układ był pusty ale szczelny niby.. Możliwe, że jest gdzies jakas 'mikronieszczelnosc' - gosc stwierdził. Umówił sie ze mna, że za 2 tyg. sprawdzi czy jest ubytek. Zeby nie zakładac nowego tematu, któs wie jakie sprzegło sprezarki potrzebuje? Działa jeszcze ale strasznie hałasuje i chce je tez wymienic. Konkretnie chodzi mi o typ i moze z jakiej konkretnie firmy polecacie. Bo troche tego jest
    14. Matt V

      Do tego czasu to mnie to pikanie z butow wyrzuci
    15. Matt V

      Troche mnie drazni to, ze do tej operacji musze spuscic dopiero co wlany olej no ale takie zycie heh. Ten czujnik to we wszystkich tdi byl taki sam?