Skocz do zawartości

piegus147

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O piegus147

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Koniecpol

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia piegus147

0

Reputacja

  1. piegus147

    Ciśnienie oleju

    okazało się, że to przyczyna kabla, który został przerwany. Wszystko chodzi jak należy. Dzięki, można zamknąć.
  2. piegus147

    Ciśnienie oleju

    dzięki za rade co do tego oleju, z tego co rozmawiałem z mądrzejszymi olej ma bardzo duże znaczenie. Chciałbym dodać ze kontrolka pali sie od momentu gdy jade na wyższych obrotach. Auto stojąc na luzie, badz jadąc na 1,2- 1,5 tys obr. to nic się nie wyświetla, dopiero jak dojdzie powyżej 2 tyś. obr. wyskakuje komunikat. Auto stoi u mechanika, juto ma działać. Mam nadzieję ze to wina oleju, bądz czujnik.
  3. piegus147

    Ciśnienie oleju

    Witam serdecznie, mam poważny problem z moją gablotą. A4 b6 2.5 TDI 180 km Mianowicie, zapaliła mi sie czerwona kontrolka oleju na FISie, strasznie spanikowałem i od razu sprawdziłem poziom oleju, okazało się ze jest stan. Co do oleju to był wymieniany 4 tyś km temu Castrol 10 W 40 pół syntetyk. Druga sprawa, tego samego dnia przed zapaleniem sie kontrolki, odpaliłem auto i zaczęło podejrzliwie syczeć, od strony kierowcy bliżej szyby. Jakby spuszczał powietrze, zapewne chodzi o turbo(kolosalny spadek mocy), ponieważ syczało od 2 tyś obr. po jakimś czasie przestało, i po 50 km przejechania zapaliła się kontrolka. Czy to zbieg okoliczności, czy to ma znaczenie? Wspomnę, że auto sie nie grzeje, równo pracuje oraz turbo chodzi bez zarzutów.
  4. okazało się, że akumulator szmelc, poprzedni mechanik źle sprawdził stan akumulatora ( ach Ci nasi mechanicy) przy okazji szlag trafił czujnik. Nowy akumulator i wszystko gra. Dzięki za info
  5. Witam, mam problem z moim samochodem, mianowicie jeździłem bez jakichkolwiek problemów aż ostatnio wsiadam do auta a silnik ledwo zapalił, z powodu mniejszej ilości prądu. Następnego razu, tego samego dnia chciałem jechać autem, niestety akumulator był rozładowany. Sprawdziłem stan akumulatora, okazało sie zę jest dobry, ładowanie też zostało sprawdzone i było ok. Ogólnie akumulator był dobry, słuchałem dużo muzyki z niego przy wyłączonym silniku i nigdy mnie nie zawiódł, do chwili.. Drugim problemem jest to że cały czas świecą mi światła wsteczne.. ?? Doszedłem do tego po wrażeniach z akumulatorem, podejrzewam że padł czujnik, ale czy to jest powód rozładowywania akumulatora?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...