piegus147 0 Opublikowano 9 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 Witam serdecznie,mam poważny problem z moją gablotą. A4 b6 2.5 TDI 180 km Mianowicie, zapaliła mi sie czerwona kontrolka oleju na FISie, strasznie spanikowałem i od razu sprawdziłem poziom oleju, okazało się ze jest stan. Co do oleju to był wymieniany 4 tyś km temu Castrol 10 W 40 pół syntetyk. Druga sprawa, tego samego dnia przed zapaleniem sie kontrolki, odpaliłem auto i zaczęło podejrzliwie syczeć, od strony kierowcy bliżej szyby. Jakby spuszczał powietrze, zapewne chodzi o turbo(kolosalny spadek mocy), ponieważ syczało od 2 tyś obr. po jakimś czasie przestało, i po 50 km przejechania zapaliła się kontrolka. Czy to zbieg okoliczności, czy to ma znaczenie? Wspomnę, że auto sie nie grzeje, równo pracuje oraz turbo chodzi bez zarzutów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lunatic 0 Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 Sprawdz dwie kostki na silniku od strony pasazera mniejwiecej kolo turbiny one sa od ciśnienia i kontroli na desce mi tam sie kabelek urwał i też pokazywało brak cinienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawinio 1 Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 A po drugie to zmien olej na pelen syntetyk!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lunatic 0 Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 Też prawda olej ten nie bardzo nadaje się do 2.5tdi. Ja od 200tys leje 5w50 mobil i jest git cichutko pracuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi 36 Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 Jak to kiedyś ktoś mądrze napisał 10W40 nadaje się do smarowania zawiasów w chlewie albo do impregnacji drewnianego płotu Zrób płukankę i koniecznie zmień olej na 5W LM,Motul,Valvo,Millers lub inny przyzwoity produkt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piegus147 0 Opublikowano 10 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 dzięki za rade co do tego oleju, z tego co rozmawiałem z mądrzejszymi olej ma bardzo duże znaczenie. Chciałbym dodać ze kontrolka pali sie od momentu gdy jade na wyższych obrotach. Auto stojąc na luzie, badz jadąc na 1,2- 1,5 tys obr. to nic się nie wyświetla, dopiero jak dojdzie powyżej 2 tyś. obr. wyskakuje komunikat. Auto stoi u mechanika, juto ma działać. Mam nadzieję ze to wina oleju, bądz czujnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biedroonek 0 Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 a jak stan odmy ? Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piegus147 0 Opublikowano 14 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 okazało się, że to przyczyna kabla, który został przerwany. Wszystko chodzi jak należy. Dzięki, można zamknąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się