Skocz do zawartości

Radosław Lech

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Radosław Lech

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    Mazury

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Radosław Lech

0

Reputacja

  1. odświeżam pytanie. jaki zestaw mocniejszy można zamontować. tak na 180-190ps mam juz dwu masę do wymiany, a planuję podnieść moc kiedyś. Podejdzie zestaw z 2,7 lub 3,0 b7 Hej koledzy. Czy poradziliście sobie ze sprzęgłem przy modyfikacji koni ?
  2. Witam Wszystkich na Forum. Jestem Radek i pochodze z Wegorzewa. Posiadam Audi B7 A4 Avant w wersji s-line z 2008 roku , silnk 2.0 Tdi kod silnika BPW i 140KM. przebieg obecny 260000km i jestem 3 włascicielem w tym drugim w polsce. Autko kupiłem od znajomego w 10.2014 roku z przebiegeim 197000km i wg mnie a nie mam pojecia wogóle o silnikach auto sprawowało się bardzo dobrze. Komputer pokazywał tylko błąd poduszki pod silnikiem którą ostatecznie wymieniłem 2 miesiące temu. Audi Było jak i jest bardzo zadbane, zero wytarć w środku i wszystko działało jak powinno. Auto sprowadził znajomy osobiście z Niemiec gdy miało 156000km. Bardzo o nie dbał i jeżdził nim sporadycznie a jedyne co wymienił oprócz częśći eksploatacyjnych to rozrząd, szybe i malował prawe drzwi pasażera gdyż ktoś na parkingu mu je porysował. Autko jak je kupiłem stało na pięknych oryginalnych 17 calowych profil 45, alufelgach firmy audi. Nie wiem czy wersja s-line jest tak bardzo obniżona ale moje zachaczało o "śpiących policjantów" więc postanowiłem wymienić je na 16 z profilem 55. Na 16 calowych felgach auto sprawuje się wysmienicie. W miedzy czasie okazało się że miałem pękniętą tylnią sprężynę i zastanawiam się czy przypadkiem ona nie było odpowiedzialna za niskie zawieszenie. Z samochodem nie było żadnych problemów do czasu gdy w 12.2015 roku postanowiłem sobie i autku zrobić prezent w postaci zwiększenia mocy. Auto miało wtedy około 230000km i w pierwszych chwilach po zmianie mapy zachowywało się idelanie do czasu kiedy zaczęły sie dziać dziwne rzeczy. Pierwszym objawem była zapalona zółta kontrolka dzieki której auto weszło w stan awaryjny (opinia serwisu -przeładowanie turbiny). Po zgaszeniua auta wszystko wróciło do normy. Pojezdziłem autkiem jeszcze tydzień i usterka sie niestety powtarzała. W firmie która robiła mi redukcje mocy po podniesieniu mocy bywałem kilkukrotnie, Zacząłem od wymiany przepływomierza, później udcięcie systemowe klapy gaszącej bo na nowym oprogramowaniu nie działała jak powinna, później wycięcie DPF aż po dziwne objawy przy dodawaniu gazu jak i zmianie biegów na nizszych biegach. Ostatecznie zostało mi wgrane oprogramowanie standardowe i z tymi samymi objawami jezdze obecnie dalej. Mam nadzieje dowiem się tu dużo ciekawych rzeczy o swoim autku i że pomożecie mi w diagnozie moich objawów i dalej będę mógł się cieszył przyjemną jazdą moim audi A4. Jeżeli moge prosić to poprosze o wskazówki na temat co jest najbardziej wadliwym ogniwem i na co powinieniem zwrócić szczegółną uwagę. Pozdrawiam Wszystkich Radek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...