Skocz do zawartości

Kuubi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kuubi

Informacje

  • Imię
    Jakub
  • Miasto
    Oleśnica/Sieradz

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

117 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Kuubi

0

Reputacja

  1. Zapadka płyty powodowała takie cyrki, a map niestety nie mam.. Tylko źle złożyłem napęd bo się płyty blokują ale ważne że ogólnie jest sprawny
  2. Czyli wychodzi na to że led , udało się ? A miał ktoś problem z napędem tego typu że po wciśnieciu wyjęcia płyty i fizycznie gdy ją wyjmę cały czas napęd jakby próbował ją wypchnąć.. To że płyt nie czyta to pewnie laser do wyczyszczenia?
  3. Kolega wyżej wspominał o Displex, ale są tego dwa rodzaje z czego ten klasyczny odradzany jest do wyświetlaczy poliwęglanowych. Do tych zaś polecany jest Displex Touch Screen Sealer. Co użyć na RNS?
  4. Mam taką cichą nadzieje Szukam kogoś kto mi je rozkoduje i wtedy może uda się stwierdzić dokładnie..
  5. Pomyślałem że skoro tylko lambo miało kamere cofania a reszta dopierop w Ledzie to może ma coś jeszcze.. Teraz mam zagwozdkę bo okazało się że nawi ma przycisk Media, produkcja chyba 2010, SW to: H05 0200 ale numery niestety to 400 035 192N. Led czy nie Led?
  6. A miał ktoś do czynienia z RNS od Gallardo? Idzie do mnie taka sztuka tylko zwykły RNS. Zdecydowałem się z racji tego że ciężko dostać leda w tej cenie (w moim przypadku A3) a z tego co się orientowałem Gallardo miało kamerę cofania już od pierwszych roczników. A kupuję RNSa głównie z tego powodu.. Miał ktoś z nim styczność? Jest możliwość że mimo że to zwykły RNS będzie nieco usprawniony z racji że kładziony był do bogatszego brata Lamborghini? Czy nie ma się co łudzić. Cenowo wyjdzie mnie niedużo więcej po zmianie panelu pod A3 niż normalnie (coś około 1300zł) i w tym już będą chromowane pokrętła.
  7. Dziś przejeżdżając w Długołęce obok salonów BMW Land Rovera czy Jaguara można zauważyć że biały wśród nich króluje. Patrząc w ogłoszeniach na zadbane egzemplarze (mowa o sedanie) schodzą jak świeże bułeczki- nawet jeśli jest to akryl (Ibis White). Moim zdaniem inaczej już wygląda takie B8 na xenonie+led, już w troszke bardziej awangardowej stylistyce niż np. taki Passat B5 czy np. A4 B6. No ale to jest moje zdanie. A chciałbym poznać zdanie innych. Sam fakt że za parę lat będę jeździł autem w niemodnym już kolorze nie będzie mnie tak gryzł jak fakt że mimo iż auto będzie bezwypadkowe i doposażone będę się z nim bujał przy sprzedaży. Lub będę musiał je oddać za mniejszą cenę niż jest warte. Faktem jest to że na białe auto musi być amator, ale czy za parę lat jeszcze się ktoś taki znajdzie?
  8. Jak w temacie. Planuje zakup A4 B8, i bardzo podobają mi się egzemplarze w białym kolorze (zwykły Ibis White). Ale zastanawiam się czy za 3-4 lata nie będzie problemu ze sprzedażą takiego auta jak to ma miejsce dzisiaj przy starszych egzemplarzach aut. Co o tym sądzicie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...