Skocz do zawartości

mr-honest

Pasjonat
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mr-honest

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    ANA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

209 wyświetleń profilu

Osiągnięcia mr-honest

0

Reputacja

  1. Do kitu to forum, niepomocni ludzie. Kaszana !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zamknąć w cholerę.
  2. mr-honest

    Błąd G42

    Cześć, trochę truję tutaj ale szukam i szukam przyczyn problemów z przepływomierzem w moim a4 b5 1.6 ANA. Kupiłem auto pół roku temu, po jakimś czasie pokazał się błąd przepływomierza, kupiłem używany oryginał, pojeździłem z miesiąc i nadal wywalił bląd sporadyczny przepływomierza, kupiłem kolejny oryginał używany - po jakimś miesiącu znowu bląd - za słaby sygnał, a do tego dzisiaj błąd G42 - tutaj z kolei zbyt mocny sygnał. Jeżeli chodzi o mierzone napięcia (mam kostkę 4 pinową) to: Przemierzyłem na wpiętej wtyczce i tak: na pierwszym pinie napięcie skaka od 1.08v do 1.11v (na wypiętej wtyczce było 5v), na drugim pinie pokazuje na wpiętej wtyczce 13v z groszami (tak samo na wypiętej), na trzecim pinie masa, na czwartym pinie na wpiętej wtyczce pokazuje 1.22v (na wypiętej pokazuje jakieś milivolty). Co byście obstawiali ? Jak sprawdzić czy to wina instalacji czy przepływomierza ? Dziwnym się wydaje żeby akurat trzeci przepływomierz był walniety...
  3. Cześć. Pisze do was bo po trzeciej wymianie na oryginalna uzywke hitachi o numerach AFH6010C 06A906461B w mojej b5 1.6 ANA po raz kolejny wywala błąd po krotkim uzytkowaniu ich a więc coś musi być nie tak i wydaje się że to nie problem przepływomierza. . Kostka jest 4 pinowa. Wie ktoś z Was może który pin za co odpowiada? Chciałbym przymierzyć kostke multimetrem i prosiłbym o porade jak to zrobić.
  4. Witajcie. Juz brakuje mi nerwów do mojej b5 1.6 ANA. Auto kupiłem we wrześniu ubiegłego roku ze sprawdzonym przebiegiem 243 tys. Po raz trzeci po wymianie uzywanej przepływki pokazuje mi błąd 16486 signal too low. Spadku mocy nie zauwazylem. Pali w normie. Teraz na krotkich odcinkach 10.5 l lpg. Do tego pokazuje mi błąd 16685 cylinder 1 misfire detected p 0301. Problemów z odpalaniem nie mam. Może ze 2 razy zdarzyło się że po odpaleniu chodzil nierowno na obrotach przez chwile albo po ponownym odpaleniu było już ok. Ogólnie to nie zauwazylem problemów w czasie jazdy. Olać to i sie nie przejmować? raczej mało prawdopodobne żeby 3 przeplywomierze po zrobieniu kilkuset kilometrów były uszkodzone... Zawartość dodana 7 minutes later Dodam że ma końcu każdego bledu pisze intermittent a więc ze jest to błąd sporadyczny. Zignorować je? Zawartość dodana 20 minutes later
  5. Mam pytanko. Czy mozliwa jest wymiana radia blaupunkt concert w a4 b5 z systemem bose (i oczywiście wadą potencjometru) na radio panasonica ale tylko concert bez bose? Czy będzie to działać czy konieczne jest zaprogramowane pod system bose ?
  6. Witajcie. Uporalem się już ze wszystkimi błędami. Pozostał tylko jeden jak w tytule 17831. Gdzieś wyczytalem że za ten błąd może odpowiadać duży bezpiecznik 40A. Nie mogę się jednak doszukać gdzie go znaleźć... Czy wie ktoś z Was może?
  7. No właśnie na liczniku to widzę. Musze kogoś podstawic i sprawdzić jak jest na zewnątrz ale może faktycznie to tylko na blacie... Jesli by tak było to tam żaden problem, chodzi mi bardziej o to jak mogą to odebrać inni kierowcy jeśli widać to na zewnątrz... Manetka chodzi raczej bym powiedział z oporem i czuc konkretne kliknięcia.
  8. Hej! Mam dziwny czasem irytujacy problem a mianowicie czasem kiedy skręcam z wlaczonym kierunkowskazem (niewazne czy lewy czy prawy) po skończonym manewrze prostuje kierownicę zamiast zgasnac na chwile migaja jednorazowo oba kierunki... Co moze być przyczyną? Dodam ze dzieje sie tak tylko przy wylaczeniu kierunkowskazu przy skrecie kierownica. Kiedy delikatnie zrobię to ręką wylacza się normalnie. Podejrzewam ze to dzwignia kierunkowskazu odbija za bardzo w lewo czy prawo podczas wyłączenia i migaja oba...
  9. Witajcie, jak w tytule dzisiaj chciałem odpalić samochód i co prawda odpalił bez problemu ale tak jakby nie na wszystkie cylindry, bardzo telepało budą. Po kolejnych dwóch odpaleniach to samo, dopiero za trzecim razem potrzymałem go tak z minutę i obroty się ustabilizowały. Podłączyłem kompa i wyskoczył błąd 16686, skasowałem go i na razie odpala OK. Pytanie, co może być przyczyną ?
  10. Witajcie. Pół roku temu kupiłem a4 b5, niedawno sprawiłem sobie kabel do komputera. Ponad miesiąc temu wywaliło mi błąd przepływomierza, kupiłem używkę - na początku było wszystko ok. Wczoraj podpiąłem kompa żeby sprawdzić co tam słychać i pokazuję się błąd przepływki... dodam, że ubytków w mocy nie zauważyłem, czy też zwiększonego spalania (tak mi sie przynajmniej wydaje...) Od razu powiem, że jak go kupiłem pół roku temu włożona była przepływka BOSCHa (nie wiem czy rzeczywiście oryginał), teraz także. Po problemach z czujnikiem temperatury silnika, a konkretnie zamiennikiem (dopiero oryginał zaskoczył), postanowiłem, ze zadzwonie do ASO z pytaniem ile taki przepływomierz kosztuje. Wiedziałem, że sporo ale nie sądziłem że aż 1600 zł Powiedziano mi, że gdybym zostawił swój stary (ale ORYGINALNY) to cena by wyniosła 780. Pytanie tylko czy bosch to oryginał czy może hitachi jest oryginalnym przeplywomierzem do tego modelu, a bosch po prostu lepszym zamiennikiem ? Może ktoś się orientuje to byłbym wdzięczny... Edit: błąd. Teraz sprawdziłem. Ten przepływomierz który był zamontowany przy kupnie jest hitachi 4 pinowy. Ten teraz będzie najpewniej boscha... Ten hitachi może być oryginalny bo jest z datą 99 rok tak samo jak data produkcji.
  11. Olej wymienialem od razu po zakupie. Mobil 1 10w40. Aktualnie kolor całkiem czarny. Ogólnie co mnie zastanowiło mechanik powiedział ze w silniku woda była i ze mozliwe ze dlugo stał... Sam już nie wiem. Mówiąc te silniki masz na myśli ogólnie 1.6 czy te o kodzie ANA?
  12. Dzięki za odpowiedź. Muszę się umówić z mechanikiem na konkretne oględziny. Czyli chyba czarny scenariusz się zapowiada ? jedyny plus taki ze przy remoncie wymienię od razu rozrząd...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...