Skocz do zawartości

programowiec

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O programowiec

Informacje

  • Imię
    łukasz
  • Miasto
    warszawa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

210 wyświetleń profilu

Osiągnięcia programowiec

0

Reputacja

  1. programowiec

    Ocena bloku 001

    Witam mam prośbę o ocenę bloku 001 czy ta druga wartość nie jest za duża tzn dawka paliwa ? 2.5 tdi afb
  2. Hmm tylko ze ten test wcale się nie wyłącza i cały czas trwa. kąt wtrysku mogę zobaczyć tylko w meas block . Więc podsumowując to ustawiać kąt w meas block czy da się jakoś wyjść z tego testu lub go zakończyć w bs ? Bo mówię wcześniej jakoś udało mi się odczytać go w bs to pokazywał 2.6 btdc tak samo w meas block a teraz w bs cały czas jest ten test . A w mb pokazuje 0.8-1.0 btdc Czy poprosutu mam czekać aż pompa wysteruje kąt wtrysku w bs ?
  3. Według użytkownika fusse to skakanie kata na pierwszym filmiku to jest test czy pompa potrafi się wysterowac ? Czyżby nie miał racji ?
  4. Ale w bassic setting w grupie 004 wlacza sie test jakis i skacze kąt ttak jak na pierwszym filmiku. Jak wyłączyć ten test ? Skąd wiesz że on jest 2.6 stopnia przecież tylko raz mi taki wskoczył w na stawach czego nie nagralem a teraz na rozgrzanym w meas block pokazuje 0.8 niewiem jak odpalić to w bassic setting żeby pokazywalo kąt a nie jakiś test sterowania pompy ??
  5. Ciężko pali na zimnym no i głośna jest jak niewiem z tego co mi się wydaje powinoo optymalnie powinno być 0 do -1.5 ?? Czyli regulując kąt mogę się kierować tym co jest w meas block ? Czyli ten 1° ?
  6. Hehe rzeczywiście przepraszam https://youtu.be/3vmggfkR2Osto jest z meas block teraz w Basic setting cały czas jest ten test co wyżej a wcześniej pokazywali 2.6° i tak samo w meas block a teraz tak jak na filmiku a więc jednoznacznie kąt trzeba przestawić na późniejszy ??
  7. Witam Mam problem z katem wtrysku w mojej audi pracuje bardzo głośno a na Vagu skacze od 4° do 16° a wygląda to tak proszę o pomoc czy on jest zbyt duży i to jest problemem czy to nastawnik pompy ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...