
Daaron
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Daaron

Informacje
-
Imię
Radek
-
Miasto
Gliwice
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
509 wyświetleń profilu
-
To słabo bo mam nowe sprzęgło i nowy dwumas :/.
-
Chciałbym odświeżyć temat, samochód dalej ten sam aczkolwiek przywrócona seria i ogólnie samochód do bardzo dobrego stanu, kondycja silnika dobra. Planuję osiągnąć 230- 240km według tematu na forum do tego potrzebne są: - turbo: K03S / K04 / hybryda - większe wtryski ( conajmniej 380cc ) - wydajniejszy intercooler - downpipe - program Więc to jest jasne, a jak sprawa się przedstawia jeśli chodzi o sprzęgło, hamulce również wymagają wymiany do tych 230/240 kucy? Myślałem o wymianie piast na te z S3 albo A6 i wtedy pasowałyby nawet z A8 hamulce. I sprzęgło standardowo w kevlar. Tylko czy to jest konieczne?
-
1.8T AJL Brak mocy, prośba o analizę logów statycznych i dynamicznych
Daaron odpowiedział(a) na Daaron temat w Audi A4 B5
Jak się to sprawdza? Zgaduję, że bez manometru się nie obejdzie? -
1.8T AJL Brak mocy, prośba o analizę logów statycznych i dynamicznych
Daaron opublikował(a) temat w Audi A4 B5
Witam, borykam się z problemem niedostatku mocy. Autko zaczęło zamulać więc poszło na hamownie wyszły 142 konie z seryjnych 180, okazało się, że zapchany jest katalizator, nie mogąc znaleźć niczego dobrego w zamian wrzuciłem downpipe. Auto odżyło, ale nadal czegoś mi brakowało, wziąłem turbo do regeneracji za 100zł sprawdzili czy rzeczywiście tego wymaga i ku mojemu zaskoczeniu nie, oczywiście zachęcali by tak na zaś zrobić wymianę eksploatacyjnych części no, ale. Tak czy siak po wymianie kata na dp nadal samochód się nie zbiera 170 konne mondeo robi mnie jak chce a 150 konną octavię ledwo przeganiam, śmieszne porównania, ale ciężko z czasem by wybrać się znowu na hamownię. Proszę więc o analizę logów może gdzieś tam będzie jakaś wskazówka. Logi statyczne pojedynczo: http://vaglogi.pl/log-003_89J82QJ.html http://vaglogi.pl/log-008_Nffd4cA.html http://vaglogi.pl/log-000_UPQH1e.html http://vaglogi.pl/log-002_Qc5aZ6.html Statyczne po dwa: http://vaglogi.pl/log-003_008_aFXiI.html http://vaglogi.pl/log-002_007_0tym6J.html Dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-003_025_hWoNj.html - ten trochę zwaliłem, ale mam nadzieję, że wystarczy http://vaglogi.pl/log-002_007_S00B1T.html http://vaglogi.pl/log-002_013_PEdeZ.html Załączam również zdjęcie z hamowni z przed downpipe i zdjęcie zaczerwienionej ze wstydu turbiny po pomiarach -
Już kupiłem całą oś tylną koszt 100zł nie ma tragedii. Montaż 200, a że wymieniam też sprężyny, tarcze i klocki to będzie taniej. Spawania nie chciało się podjąć 2 mechaników bo drążek lekko się rozszedł i byłoby ciężko. Teraz potrzebny tylko czas. Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
-
Witam. Uszkodzeniu uległo tylne zawieszenie mianowicie cienki drążek idący tuż pod belką. Pytanie brzmi jak i czy da się to naprawić? Według diagnosty, który to zauważył jest to element niewymienny, ale chciałbym zaczerpnąć opinii innych. Ewentualne czy ktoś wie co daje ten drążek i/lub jak się nazywa? A4B5 1999r 1.8t AJL Sedan Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
-
Jestem zapoznamy z tym tematem, ale tam celują w spore wartości a nie interesuje by łatwo zwiększyć moc do 200-210hp bez nadmiernego obciążania silnika. Oczywiście jeżeli program jest wymagany to nie będzie z tym problemu pytanie co technicznie można zmienić dla tych 20-30 kucy?
-
Znajomy ostatnio dzięki programowi wyciągnął niecałe 180km w swoim Sharanie 1.8t (fabrycznie 150km) i zastanawiałem się czy można bez ogromnych wydatków podnieść nieco moc w zdrowym silniku A4B5 1.8T 180km (AJL) gdzieś do 200- 210hp? Nie koniecznie program, może jakieś części? Turbina? Wtryski? Downpipe? Jestem zielony w temacie, ale trochę brakuje mi mocy.
-
To co wiem to fakt, że gdy wyłączysz Econ klimatyzacja się włącza i to nawet zimą, u mnie czuć lekki smrodek nie odgrzybionej klimatyzacji nawet przy minusowej temperaturze gdy włączę silniejszy nawiew na przednią szybę i klimatyzacja włącza się automatycznie (wyłącza się econ). Nie wiem jak jest z samą pompą, teoretycznie nie powinna się uruchamiać, ale z drugiej strony z autopsji wiem, że raczej chłodzi przynajmniej tak było w Astrze 2g i moim A4B5 też tak jest. Stwierdzam to tym, że gdy wyłącze econ w 2- 7 sekund mam odparowane szyby, gdzie z econem odparowuje je znacznie dłużej i nie obchodzi się bez wyżej wspomnianego silnego nawiewu przedniej szyby.
-
Owszem jest na climatronicu. Myślę, że faktycznie była tak zaślepka z diodą alarmu. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
-
Później wrzucę zdjęcie bo zastanawia mnie czy to nie jest jakiś przycisk w połowie urwany bo cały kompletny przycisk jest dłuższy niż otwór, który mi tam pozostał, jest to nie estetyczne i chciałbym dociec co tam musi być. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka W środku jest coś takiego:
-
Też tak pomyślałem, ale w środku jest pozostałość po jakimś przewodzie (2 ucięte białe kable), do tej pory myślałem, że to włącznik świateł przeciwmgielnych tylnych, te które są to przód lub przód + tył. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
-
Witam, od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 B5 1.8t 180km. Po kupnie zacząłem od standardowych rzeczy jak wymiany płynów, rozrządu itd. gdy emocje przygasły pozostało zastanowić się po czym pozostała dziura w jednym z przycisku? Z tego co widziałem na zdjęciach innych samochodów to może znajdować się tam przycisk ESP, ale czy ten samochód jest w niego wyposażony? Tutaj kody wyposażenia: