Skocz do zawartości

Sokołowianin

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Sokołowianin

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    WSK

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    BKE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

440 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Sokołowianin

0

Reputacja

  1. Hej! Mój siostrzeniec jeździ B6 i opowiadał historie o swojej klimatyzacji o wyrzucie lodu z kratek i jej słabszym działaniu szczególnie na początku stalo się coś takiego i u mnie klima dziś wystartowała I mimo LO powietrze leciało chłodne ale nie zimne dopiero po jakimś czasie się rozkręciła i zaczęła działać prawidłowo. Dodam, że niedawno po przełączeniu na ECON wywaliło mi środkowymi kratkami lód ? Miał ktoś podobne objawy?
  2. Podejrzewasz, że to czujnik? W sensie wiesz…. Kupić koleiny wywalić kasę nie sztuka. Chociaż nowy czujnik dziala Z problemami ale działa lepiej niż poprzedni - wiec coś w tym jest co mówisz
  3. Dobry Panowie! Podpowiedzcie coś bo nie mam pomysłu klima mi działała jak chciała, działała za chwile nie a potem długo nie i znowu zalapywala. Pokazało czujnik na kompie, wymieniliśmy i zaczęła działać stoję sobie na parkingu chlodze się czekam na kobietę - pach nie działa , za chwile działa za chwile znowu nie….. wyłączyłem ja … potem po jakimś czasie wracając do domu znowu zaczęła działać i działała - jakieś pomysły ? Gdzie szukać przyczyny help!
  4. Panowie sprawa wyglada w ten sposób. Przyszedł czas na dwumas. Wymieniłem u mechanika, dwumas plus sprzęgło nowe SASCH. Samochodem zjeździłem już 10tys (w międzyczasie była jeszcze raz skrzynia ściągana w celu naprawy łożysk w środku) mechanik twierdził, że dwumas sprawny i dobrze założony. Ale po naprawie objawy jak na uszkodzonym - szarpanie przy ruszaniu (nie zawsze) szarpanie przy zmianie biegu, np wrzucam 3 puszczę pół centymetra pedał i już ciągnie auto i potrafi szarpnąć - objaw po naprawie , jadąc na obrotach (na luzie tego nie ma ) czuć pod koniec wciskania pedału „tarcie” na luzie pedał się wciska gładko nic nie czuć a podczas jazdy jak by się coś zacierało . Jakieś pomysły czy do innego mechanika i bulic na dzień dobry za ściągnięcie skrzyni ?
  5. Witam . przyszedl czas na wymianę sprzęgła i dwumasy , kupiłem sprzęgło i dwumas sachs zaprowadziłem do mechanika , 5h i zrobione . Auto cichutko pracuje , nie klekocze , nie puka nic przy gaszeniu ale ..... kiedy auto jest na obrotach czyli jadę na jakimś biegu po wciskaniu pedału sprzęgła pod koniec czuć na stopie , że ten pedał nie wchodzi gładko , jak by się przycieralo . Często czuć wibracje przy ruszaniu czy jazdy na wysokim przełożeniu przy niewielkiej prędkości (często jak cofam , to czuć jak telepie samochodem ) i teraz się zastanawiam co jest nie tak , mechanik gadał , że musi się ułożyć , guzik prawda ... zrobiłem już kilka tysięcy , nie zmienił wysprzeglika , czy może to mieć jakieś znaczenie ? przed wymiana , pedał pracował gładko nic się nie przycierao
  6. czyli klima mi działa po prostu jest za zimno jeszcze na to zeby ganiać czynnik dzieki za super odpowiedz !
  7. Każdy w tym temacie leci po łebkach , nikt nie napiszę wprost po łopatologicznemu. PANOWIE , poniżej jakiej temp powietrza na zewnatrz komputer nie włączy sprężarki klimy ?
  8. Dziś zauważyłem , że na mojej desce po włączeniu dmuchaw pojawia się czarny pyłek , takie małe pyłki , jak przyłożę mokra chusteczkę na kratkę czy szyby czołowej czy kabinowej pojawia się na niej kilka pyłków ? Filtr kabinowy wyczyściłem ale był i tak zmieniany w lato , skąd to się może brać ? Wcześniej tego nie bylo
  9. Mam rozumieć , że nawet jak jest -5 , -10 , to klima powinna normalnie działać ? I puszczać czynnik ? Bo piszą , że poniżej 5 stopni klima się włączy ale nie będzie podawać czynnika , Wiec tak jak by nie działała
  10. no właśnie ja czytałem, że w B6 przy jakiejś tam temperaturze , nie gania czynnika czyli nie uruchamia sprężarki , auto z 2004 r
  11. Witam, mam takie pytanie , jako , że nie wyczytałem konkretnej informacji na ten temat , a a4b6 jest moim pierwszym autem z segmentu aut z klimatyzacją . Otóż nie mogę się dokładnie wczytać jak to w końcu jest z tymi sprężarkami klimatronikami itp, zasadę działania przeczytałem. Po pierwsze czy wyłączenie przycisku ECON i zgaśnięcie jego diody , jest równoznaczne z WŁĄCZENIEM Klimatyzacji . Przy jakiej temp powietrza sprężarka klimatyzacji się nie włączy ? na dworzu było -5 , jechało nas 4 osoby , szyba czołowa zaczęła zachodzić parą , wyłączyłem ECON dioda zgasła , ale nic nie zesżło szyby... czyli nie dawało czynnika
  12. tak , miałem do wglądu cały zestaw który został wyciągnięty , łożysko było zdewastowane. coś z wysprzeglikiem?
  13. Witam. Wymieniłem u siebie dwumas z sprzęgłem , zamontowałem Sascha zestaw. Zrobiłem już ponad 1000km i mam pewien problem. Jak jade i mam wrzucony bieg czyli jestem na obrotach po wciskaniu sprzegła czuję pod koniec takie na pedale "zacieranie , przycinanie" ciężko to nazwać , tak jak by na sucho chodziło jak w starych golfach linki czasami jak kończyły zywotność denerwujące to jest, gdyż wszystko nowe a na starym zatartym dwumasie i praktycznie zlizanej tarczy chodziło idealnie gładko pedał wchodził ... :/ 2tys poszło w remont i co teraz ? co to moze byc ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...