Skocz do zawartości

Krisssek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Krisssek

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

145 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Krisssek

0

Reputacja

  1. Siema. Zabieram się za regenerację tej świetnej myśli technicznej czyli zacisków ALU Lucas. Jako że przerabiałem to w B5, a obecnie w mojej b6 "trzyma" ręczny - może być tak o ile na pewno nie jest że po demontażu uszczelniacza ośki tego ręcznego - gniazdo będzie skorodowane i mimo założenia nowego uszczelniacza, zacznie cieknąć. Obecnie wycieków brak, ale klocki zero i trzyma mi ręczny ( odpuszcza ok. 1 cm od tego osadnika/odbojnika ). Pytanie brzmi co wtedy ? Bo szrotow na rynku masa, ale czy można dać inny, większy uszczelniacz np ? Proszę o wysyp patentów, oczywiście przed wyjęciem zaleje to wd-kiem, ale i tak mam duże obawy.
  2. Cześć, Zabieram się za wymianę tej g... Pompy. Mam LUK-a z końcówką "a" - chce wymienić na taką samą tylko z poprawionym króćcem na wkręcany oraz uszczelka metalową- proszę o radę czy to dobry pomysł ? Czy odrazu walić Boscha ? Pytania, które mi się nasuwają to jedynie dotyczące odkręcenia śruby dolnej - jakie narzędzia użyć by tam dojść ( chce się wcześniej zaopatrzyć by nie stać jak pajac ) wyjaśnienie z tematu wątku jest mało jasne, bo dłuższą cześć klucza nie wydaje mi się że wejdzie do łba, a grzechotka ma to obracać? Czy to tylko dźwignia ? Drugie pytanie to jeszcze raz model kluczy imbusowych ( bo przewinęły się tutaj posty że to torxy, śruby spline ), a autor postu pisze o imbusach 5,6. Z hamulcami nie mam o tyle takiego problemu, co z bardzo dużymi wyciekami ropy..
  3. Krisssek

    Falowanie obrotów

    Też mam problem z obrotami. Wyczyściłem przepustnice plus adaptacja i auto przestało w ogóle odpalać ;/ Wysłane z mojego HUAWEI MT7-L09 przy użyciu Tapatalka
  4. Siema. 1.8T BFB Mam problem z audi. Mianowicie wczoraj stwierdziłem że wyczyszcze przepustnice. Auto falowało, gaslo. Po wyczyszczeniu ( syf że Ho Ho ) i adaptacji vagiem na kanale 060 w means block. Wyszło ADP OK . No to zadowolony że to pewnie przez to biegnę do auta i ? Kręci chce załapać ale nie może, więc trochę plaka ale to na nic, na pych cisza. Teraz tylko kręci nawet nie zajaknie. Przy okazji czyszczenia czyściłem zawór turbo boost ( gdyż mam ręczne sterowanie turbina bo auto jest po tuningu na 300 KM) czy to może mieć wpływ na odpalanie ? Raczej wątpię dlatego pytam. Błędy na vagu to czujnik temperatury powietrza Zasysanego ( ten za przepustem ) signal top low. Wysłane z mojego HUAWEI MT7-L09 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...