Krisssek
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Krisssek
Informacje
-
Imię
Krzysztof
-
Miasto
Gdańsk
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
145 wyświetleń profilu
Osiągnięcia Krisssek
0
Reputacja
-
Krisssek obserwuje zawartość Zaciski regeneracja - Gniazdo uszczelniacza ręcznego
-
Siema. Zabieram się za regenerację tej świetnej myśli technicznej czyli zacisków ALU Lucas. Jako że przerabiałem to w B5, a obecnie w mojej b6 "trzyma" ręczny - może być tak o ile na pewno nie jest że po demontażu uszczelniacza ośki tego ręcznego - gniazdo będzie skorodowane i mimo założenia nowego uszczelniacza, zacznie cieknąć. Obecnie wycieków brak, ale klocki zero i trzyma mi ręczny ( odpuszcza ok. 1 cm od tego osadnika/odbojnika ). Pytanie brzmi co wtedy ? Bo szrotow na rynku masa, ale czy można dać inny, większy uszczelniacz np ? Proszę o wysyp patentów, oczywiście przed wyjęciem zaleje to wd-kiem, ale i tak mam duże obawy.
-
Cześć, Zabieram się za wymianę tej g... Pompy. Mam LUK-a z końcówką "a" - chce wymienić na taką samą tylko z poprawionym króćcem na wkręcany oraz uszczelka metalową- proszę o radę czy to dobry pomysł ? Czy odrazu walić Boscha ? Pytania, które mi się nasuwają to jedynie dotyczące odkręcenia śruby dolnej - jakie narzędzia użyć by tam dojść ( chce się wcześniej zaopatrzyć by nie stać jak pajac ) wyjaśnienie z tematu wątku jest mało jasne, bo dłuższą cześć klucza nie wydaje mi się że wejdzie do łba, a grzechotka ma to obracać? Czy to tylko dźwignia ? Drugie pytanie to jeszcze raz model kluczy imbusowych ( bo przewinęły się tutaj posty że to torxy, śruby spline ), a autor postu pisze o imbusach 5,6. Z hamulcami nie mam o tyle takiego problemu, co z bardzo dużymi wyciekami ropy..
-
Też mam problem z obrotami. Wyczyściłem przepustnice plus adaptacja i auto przestało w ogóle odpalać ;/ Wysłane z mojego HUAWEI MT7-L09 przy użyciu Tapatalka
-
Siema. 1.8T BFB Mam problem z audi. Mianowicie wczoraj stwierdziłem że wyczyszcze przepustnice. Auto falowało, gaslo. Po wyczyszczeniu ( syf że Ho Ho ) i adaptacji vagiem na kanale 060 w means block. Wyszło ADP OK . No to zadowolony że to pewnie przez to biegnę do auta i ? Kręci chce załapać ale nie może, więc trochę plaka ale to na nic, na pych cisza. Teraz tylko kręci nawet nie zajaknie. Przy okazji czyszczenia czyściłem zawór turbo boost ( gdyż mam ręczne sterowanie turbina bo auto jest po tuningu na 300 KM) czy to może mieć wpływ na odpalanie ? Raczej wątpię dlatego pytam. Błędy na vagu to czujnik temperatury powietrza Zasysanego ( ten za przepustem ) signal top low. Wysłane z mojego HUAWEI MT7-L09 przy użyciu Tapatalka