-
Postów
145 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
3O Lygrys
Informacje
-
Imię
Sebastian
-
Miasto
Małopolskie
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BRD
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
1374 wyświetleń profilu
-
Stuki w zawieszeniu podczas ruszania i hamowania
Lygrys odpowiedział(a) na zaporos temat w Audi A4 B8
Auto sprzedane co stukało nie mam pojecia. -
Lygrys obserwuje zawartość Stuki w zawieszeniu podczas ruszania i hamowania
-
Stuki w zawieszeniu podczas ruszania i hamowania
Lygrys odpowiedział(a) na zaporos temat w Audi A4 B8
Mam tak samo dodatkowo zauważyłem, że podczas stuku drążek zmiany biegów też się rusza i to według mnie za mocno. Auto mam na sprzedaż i muszę to naprawić dodam że to A4 B7 zawieszenie całe nowe, moje obawy to padająca skrzynia bo dwumas i sprzęgło nowe założone 2 lata temu. Wkurza mnie to strasznie i nie mogę tak auta sprzedać. Problemu nie rozwiązałem ,auto sprzedane. -
Sprawdzę jutro i dam znać. Zębatki czyste ,więc to nie one są problemem.
-
Nie zmyślam mówię jak jest zresztą pal licho kontrolkę najbardziej mi zależy na prawidłowym działaniu hamulców które obecnie nie działają jak powinny.
-
Panowie Audi a4 b7 z 2007 roku w quattro ,manualna skrzynia ,silnik 2.0tdi 170koni podniesione do około 203 koni. W Zakopanem spadło bardzo dużo śniegu i w audi mam problem z hamulcami ale nigdzie nie znalazłem podobnego tematu . Mamy zaśnieżone ulice więc podczas hamowania gwałtownego powinien się załączyć ABS i tu jest problem. Czy delikatnie dotkne hamulca czy nacisne na Maxa auto zachowuje się tak samo niby ABS łapie bo mogę skręcać autem podczas hamowania ,ale auto nie hamuje jak inne tylko leci na hamulcu blokując Koła co parę sekund ,padał hamulca nie drży (dioda ABS na desce się nie świeci). Przez to auto mimo niskiej prędkości leci jak na zablokowanych kołach ,ale mogę kontrolować kierunek jazdy. Dla porównania robiłem to samo dwoma innymi autami z ABS i w oby dwóch po delikatnym wciśnięciu hamulca auto hamuje normalnie a po wciśnięciu na Maxa mruga ABS na desce rozdzielczej , padał hamulca drży i auto hamuje mocniej nie pozwalając na uślizg kół. Nie wiem w czym problem. Na vcds żadnych błędów żadne kontrolki nie świecą ,bezpieczniki sprawne.
-
Zapomniałem o nim ,170km z Zakopanego do Jasła mam. Zadzwonię i dopytam. Dzięki za informacje. Witam Panowie nie miałem czasu na dzwonienie po tunerach auto jeździ dalej. Przedmuchów nie usunąłem ,turbiny też nie ustawiłem u tunera po przez chip. Auto stoi na sprzedaż gdyby był ktoś zainteresowany zapraszam PRIV . I taka smutna informacja przesiadłem się na Mazde 6 z 2012 roku więc na jakiś czas będę musiał opuścić te forum.
-
Masz jakieś zdjęcie poglądowe o które miejsce dokładnie Ci chodzi ? Skręcając turbine są 3 uszczelki .Od strony ciepłej ,od spływu oleju i właśnie od strony kolektora plus wymienione miedziane podkładki od dopływu oleju do turbiny (czy jak to zwał) wymieniona także uszczelka kolektora ponieważ demontowałem turbine razem z kolektorem wydechowym no i żeby było łatwiej wyciągnąłem chlodniczkę EGR przy której są dwie uszczelki oczywiście też wymienione na nowe.
-
Tak tylko ,że podobno jest ciężko po logach ustawić hybryde. Narazie zostaje opcja oskubania mnie przez tunerów z firm.
-
Tam uszczelka przychodzi metalowa. jutro może zajrzę zobaczyć co tam się dzieje .
-
Oczywiście
-
Panowie powiedźcie mi taką rzecz ,czy jest możliwe ,że podczas montażu turbiny mógł zostać źle skręcony kolektor wydechowy bądź któraś z uszczelek źle założona? Od czasu montażu turbiny samochód głośniej chodzi (jag by dziurawy tłumik) dźwięk dochodzi właśnie z okolic kolektora wydechowego no i się zastanawiam bo dodatkowo podczas przyśpieszania od 2400 do 3200 obrotów słychać świst powietrza (nie turbiny). Autko przyśpiesza według mnie dobrze ,nie kopci ,nie traci mocy tylko ten dźwięk (świstu) no i głośniejsza praca ,na wolnych obrotach najlepiej to słychać (taki dźwięk jak dziurawy tłumik) tylko ,że słychać z okolić kolektora tak jak pisałem wyżej. Doradźcie coś czy to kwestia korekty programy czy faktycznie uszczelki bądź nie dokręcony kolektor.
-
Aha w taki sposób. Zaraz napisze do niego ,dzięki za informację.
-
Wszystko Fajnie tylko z tego co widzę jest z Radomska to jest 280 km ode mnie łącznie 560km trochę za daleko.
-
Niestety nigdzie nie znalazłem taniej jak 1600zl indywidualne strojenie. Pytałem w 3 firmach do których mam zaufanie inne firmy niby 200zł taniej ,ale jakoś nie mam do nich zaufania. Chyba ,że zna ktoś dobrego tunera w okolicach Zakopanego / Krakowa który zrobiłby to taniej ,ale dobrze?
-
Panowie ,a więc tak problem z lampami naprawiony ,ale nie o tym chciałem. Wkońcu zacząłem modyfikacje z autem sugerując sie odpowiedziami MARCIN4X4 ale nie do końca .Wczoraj do silnika weszła nowa turbinka (hybryda) do 260 koni (Bo faktycznie pchać sie w większe moce chyba nie ma sensu). Jakie dokładnie parametry nie pamiętam ale auto czeka na dostrojenie pod nową turbinkę wiec pochwale sie wynikiem z hamowni. Zaraz ktoś powie ,że lepiej stroić jak więcej części wymienię tylko nie wiem kiedy to zrobię heh. Narazie strojenie turbinki zobaczymy co da , na wiosnę planuje mocniejsze wtryski i wymianę coolera. W końcu powoli do przodu.