-
Postów
33 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O Pszemeg Tki

Informacje
-
Imię
Przemysław
-
Miasto
Suszec
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
3.0 TDI V6
-
Kod silnika
ASB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
962 wyświetleń profilu
-
Siemanko! Z racji zagubienia płytki ze sterownikami do wymienionego interfejsu, poratuje ktoś sterownikami? Windows 7 nie potrafi znaleźć z automatu i ja sam też nie wykazuje się dużą inteligencją w tym zakresie, nie mogę ich znaleźć ?? z góry dzięki za pomoc
-
Piszczenie z okolic lewego boczka w bagażniku avant
Pszemeg Tki odpowiedział(a) na Pszemeg Tki temat w Audi A4 B6/B7
Zagadka rozwiązana. Rozebrałem słupek z bagola i nie był to głośnik pdc a głośnik z modułu haka holowniczego. Usterka nad wyraz prosta- wtyczkę haka "przedmuchałem" kompresorem i po kłopocie :-) co ciekawe VCDS nie ujawnił problemu -
Piszczenie z okolic lewego boczka w bagażniku avant
Pszemeg Tki odpowiedział(a) na Pszemeg Tki temat w Audi A4 B6/B7
Mateo wskazywało by to na uszkodzenie jednego z czujników? -
Piszczenie z okolic lewego boczka w bagażniku avant
Pszemeg Tki opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Siemanko! Wczoraj podczas jazdy zaczął się taki problem, że z okolic bagażnika dochodził "pisk" i nie mam pojęcia skąd on dochodzi i co może być przyczyną. Pisk ten słyszalny jest w kabinie samochodu i ustaliłem, że najgłośniej słychać go w okolicach lewego schowka w bagażniku- nagrałem krótki film żeby lepiej zobrazować o co mi chodzi- link do YT poniżej. Pisk ustaje tylko wtedy gdy samochód jest wyłączony i zamknięty (wystarczy, że otworze auto i już pisk się pojawia) chłopy bardzo Was proszę pomóżcie z tym bo mnie zaraz coś strzeli i na pewno nie będzie to strzała amora.. Jest to bardzo uciążliwe nawet przy włączonym radiu. Radio rnse + nagłośnienie bose. https://youtube.com/shorts/ZiRgOngVlnA -
Pszemeg Tki zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Afroo wybacz brachu, widziałem ten temat, ale jestem ułomny w tej kwestii, nie mam pojęcia o jakie wlepy chodzi i gdzie szukać wymienionych tam kodów, stąd moje pytanie ?
-
Siemanko, W związku ze zbliżającą się koniecznością wymiany hebelków z przodu, chciałbym poradzić się Was co do rozmiaru i marki tarcz oraz klocków. Chcę założyć ori rozmiar, żeby nie bawić się w wymianę zacisków itp. z tym, że nie jestem pewny jaki rozmiar u mnie siedzi ? pacjent A4 b7 3.0 tdi Avant z Q, 2007 r, VIN: wauzzz8e77a227804. Z góry dzięki za pomoc!
-
Black Seven B7 avant, 3.0 tdi Quattro >>>
Pszemeg Tki odpowiedział(a) na Pszemeg Tki temat w Audi A4/S4/RS4 B7
-
Nie no, nie wymieniam pierwszy raz ? po prostu wcześniej tego problemu nie było. Temat założyłem z myślą, że nie jestem pierwszy z takim problemem a wiem, że jest coś takiego jak korek nad wymiar lub reperaturka tudzież "zestaw naprawczy" tylko nie mogę tego znaleźć..
-
Siema, Pany problem jak w tytule- drobny wyciek oleju spod korka spustowego oleju. Jestem przed serwisem i szukam jakiegoś rozwiązania tego problemu. Miał ktoś taką bolączkę? Szukam korka nad wymiar albo reperaturki ale żadnego info nie mogę znaleźć.. Z góry dziena za pomoc!
-
Ja tam jestem zwolennikiem rozwiązania, że skoro coś jest w samochodzie to ma działać. Ja jeżdżę na zestawie naprawczym z aledrogo i nie mam problemu śmiga wszystko jak ma być. Cena ok 200 zł. Montaż samemu- nie ma filozofii
-
Siemanko, zmieniłem letnie kapcie na 225/45 r17 i zauważyłem mały problem. Felgi mam oem r17 z et28- strasznie schowane mam koła przy tym rozmiarze opony mimo, że jakiś tam dystans już siedzi na feldze. Jakiś pomysł jaki wrzucić żeby lekko poszerzyć klienta ;)? Mowa o avancie.
-
I jak ta farba kolego? w sumie nic się z nią nie powinno dziać, bo producent zapewnia, że to farba właśnie "do zacisków" bardzo ładny efekt, dużo czasu Ci zajęła ta operacja?
-
Jest szansa żeby wykluczyć na 100% np. Nastawnik lub przepustnice? Dam do naprawy od strzała ale podejrzewam, że grosze to nie będą i wolałbym być pewny :-) Edit- dziś zaswiecił się check i powyższy błąd zamienił się w błąd stały. Po kilku próbach udało się usunąć ale chciałbym się za to wziąć...
-
Cześć, potrzebuję porady co do powyższego błędu. Błąd nieciągły- "błąd zaworu dolotowego, nie osiągnięty dolny poziom". Wykopałem, że chodzi o klapy kolektora lub nastawnik. Nie odczuwam straty mocy, może wynika to z tego, że od dłuższego czasu z tym śmigam i po prostu się już przyzwyczaiłem. Da radę bez wymiany ustalić co jest przyczyną tego błędu?
-
Pany, co prawda wyżej padło już to pytanie ale nie dostrzegłem odpowiedzi. Czy ktoś z Was porwał się na zamiennik? Można znaleźć zamienniki w ocynku do lakierowania lub w kolorze. Bardzo niedroga alternatywa, rozpytałem Pana- twierdzi, że nie ma różnicy z ori. Błotnik ten sam do s-line i bez. Pracują na lakierach bazowych, nie ma możliwości "postarzenia" lakieru.