
KonradR40
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
20 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O KonradR40

Informacje
-
Imię
Konrad
-
Miasto
Sanok
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1996
-
Silnik
1.8
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
-
Połączenia są dobrze polutowane mase spiołem do kupy razem reszte tak jak napisane jest na forum Może inaczej u mnie jest sterowanie, chociaż jak ten kabel co przeciąłem od pompki przypadkowo spowrotem złączyłem to pompka się włączyła, aż mnie przestraszyła
-
Ani nie działa centralka z pilota, ani po przekręceniu kluczyka. Próbowałem wszystkich opcji zamykania i otwierania.
-
Tak podłączyłem. Mam nadzieję, że dobrze zakodowałem pilota, ale skoro cyka centralka to chyba tak.
-
Sterownik cyka po wciśnięciu przycisków na pilocie, ale pompka nie rusza ?
-
A ten odciety od pompki gdzie podlaczam? Czy musze odpiac akumulator podczas tej pracy?
-
Niezrozumiałem mam zrobic tak jak z zasilaniem czy tak jak naposalem ostatni post sorki za moje moze i glupie pytania ale jestem laik z elektroniki
-
A jak jest w przypadku masy, jezeli przetne kabel od masy i połącze dwa kable od sterownika centralnego zamka to ten przewód masowy co idzie do pompki tez musze podpiac do masy w sensie 3 przewody złaczyć do jednego masowego?
-
Czy to ma tak wyglądac?
-
-
Ale skręcić z tym czerwonym co wychodzi z pompki?
-
Witam, planuję podpiąć sterownik centralnego zamka według schematu Damian5589. Mam pytanie odnośnie podpunku "5).żółto czarny z twojej centralki którą kupiłeś podłaczasz do zasilania + czyli do grubego czerwonego który wychodzi z twojej centralki na aucie (pompki)" Czy chodzi o to aby przeciąć czerwony przewód i podłączyć żółto czarny z mojej centralki ale do tego przewodu co idzie do pompki czy co idzie nim zasilanie? Bo zastanawiam się dlaczego są dwa zasilania.
-
Witam, mam problem z Audi A4 B5 1.8Adr, otóż zawsze odpalam samochód delikatnie dodając gazu poprostu jest mu łatwiej, ostatnio pojawił się problem, ponieważ samochód odpala i po chwili gaśnie, dodając gazu obroty wzrastają lecz zaraz spadają i samochód gaśnie, silnik przestaje reagować na dodanie gazu. Po kilku próbach odpala i pracuje normalnie, podczas jazdu wszystko jest w porządku. Co moze być przyczyną tego problemu?
-
Niestety ale u mnie jest jedna podwójna i nie mam takiej możliwosci sprawdzenia
-
Będę musiał jeszcze raz podpiąć bo nie wiem co to za kod był, a dodam jeszcze, że powyżej 4.5tys obrotów zaczyna go też dławić i tak jak by go odcinało.
-
Bardzo dziękuję za pomoc.