Skocz do zawartości

KonradR40

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KonradR40

Informacje

  • Imię
    Konrad
  • Miasto
    Sanok

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia KonradR40

0

Reputacja

  1. Połączenia są dobrze polutowane mase spiołem do kupy razem reszte tak jak napisane jest na forum Może inaczej u mnie jest sterowanie, chociaż jak ten kabel co przeciąłem od pompki przypadkowo spowrotem złączyłem to pompka się włączyła, aż mnie przestraszyła
  2. Ani nie działa centralka z pilota, ani po przekręceniu kluczyka. Próbowałem wszystkich opcji zamykania i otwierania.
  3. Tak podłączyłem. Mam nadzieję, że dobrze zakodowałem pilota, ale skoro cyka centralka to chyba tak.
  4. Sterownik cyka po wciśnięciu przycisków na pilocie, ale pompka nie rusza ?
  5. A ten odciety od pompki gdzie podlaczam? Czy musze odpiac akumulator podczas tej pracy?
  6. Niezrozumiałem mam zrobic tak jak z zasilaniem czy tak jak naposalem ostatni post sorki za moje moze i glupie pytania ale jestem laik z elektroniki
  7. A jak jest w przypadku masy, jezeli przetne kabel od masy i połącze dwa kable od sterownika centralnego zamka to ten przewód masowy co idzie do pompki tez musze podpiac do masy w sensie 3 przewody złaczyć do jednego masowego?
  8. Ale skręcić z tym czerwonym co wychodzi z pompki?
  9. Witam, planuję podpiąć sterownik centralnego zamka według schematu Damian5589. Mam pytanie odnośnie podpunku "5).żółto czarny z twojej centralki którą kupiłeś podłaczasz do zasilania + czyli do grubego czerwonego który wychodzi z twojej centralki na aucie (pompki)" Czy chodzi o to aby przeciąć czerwony przewód i podłączyć żółto czarny z mojej centralki ale do tego przewodu co idzie do pompki czy co idzie nim zasilanie? Bo zastanawiam się dlaczego są dwa zasilania.
  10. Witam, mam problem z Audi A4 B5 1.8Adr, otóż zawsze odpalam samochód delikatnie dodając gazu poprostu jest mu łatwiej, ostatnio pojawił się problem, ponieważ samochód odpala i po chwili gaśnie, dodając gazu obroty wzrastają lecz zaraz spadają i samochód gaśnie, silnik przestaje reagować na dodanie gazu. Po kilku próbach odpala i pracuje normalnie, podczas jazdu wszystko jest w porządku. Co moze być przyczyną tego problemu?
  11. Niestety ale u mnie jest jedna podwójna i nie mam takiej możliwosci sprawdzenia
  12. Będę musiał jeszcze raz podpiąć bo nie wiem co to za kod był, a dodam jeszcze, że powyżej 4.5tys obrotów zaczyna go też dławić i tak jak by go odcinało.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...