Skocz do zawartości

Filipmec

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Filipmec

Informacje

  • Imię
    Filip
  • Miasto
    Gdansk

Auto

  • Model
    A4 B8 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

317 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Filipmec

1

Reputacja

  1. Napisz Kolego jak efekty Twojej walki, bez tego info forum trochę traci sens. Udalo się opanować problem?
  2. Nawet jeśli się da to nie oszczędzał bym na klucz w aucie w którym jest keyless...
  3. Magnes na giętkim ramieniu z marketu i po sprawie ? po zdjęciu boczku będziesz musiał delikatnie odkleić gąbkę wygłuszającą żeby jej nie porwać ( najlepiej podgrzać klej suszarka albo delikatnie opalarką)
  4. Ja u siebie miałem dwa czujniki nowego typu i dwa starego, te starego typu były uszkodzone i dopuki nie wymieniłem obydwóch to wciąż keyless grymasił... Ja sprawdziłbym wszystkie na Twoim miejscu i w pierwszej kolejności wymienił bym stare jeśli takie masz. W tych nowego typu sprawdź czy nie ma widocznych pęknięć! Jesli wszystkie masz nowego typu a wyraźnie w któryś drzwiach czujnik grymasi to zacząłbym od niego. Błedy w teorii powinny być widoczne na vcds . U mnie czasem pokazywało błąd czujnika któryś drzwi a czasem błąd modułu... Wymieniłem wiec czujniki które były widocznie uszkodzone i startego typu na nowe i problemu nie ma. Czasami jak naprawdę długo jeżdżę w deszczu zdarzy się ze nie zadziała ale to już wina samej konstrukcji niestety klamki (jeśli jest przez długi czas narażona na wodę to niestety jej obecność indukuje czujnik i ten czasem przestaje działać). Powodzenia w walce.
  5. Najbardziej prawdopodobne jest to że masz uszkodzenie czujniki/czujnik w klamkach. Zdemontuj klamkę kierowcy (znajdziesz toturiale na yt) wysuń z niej czujnik i jeśli będzie z przezroczystego silikonu to na 100% będzie pęknięty i zalany wodą. Trzeba wymienić wszystkie uszkodzone bo nawet z jednym niesprawny cały Keyless może wariować. Powodzenia :)
  6. Czy może mi ktoś wytłumaczyć do czego służą te magnesy??? W moim allroad-dzie 2013, nie ma magnesów, jest keyless, u mojego Brata w S4 tak samo, ma keyless i brak magnesów w klamkach. Nasze auta są z US, czy na tamten rynek keyless wychodził bez magnesów?
  7. Problemy z piciem oleju tfsi miały do 26tyg 2011 (jeśli znajomy pracujący w aso się nie myli ) Moje a4b8all jest z 2013 i nie pije ani grama oleju. Co do awaryjności dzisiaj to raczej cecha każdego nowoczesnego auta... Wolę jednak płacić w audi połowę tego co w bmw... ...takie małe ot. Co do nierównych obrotów to proponuje po pierwsze i przede wszystkim sprawdzić zawór PCV (separator oleju). Po zdjęciu osłony silnika na szczycie głowicy plastikowy element z okrągłym czarnym dekielkiem - na jego obwodzie jest mały otwór, jeśli zasysane jest przez niego powietrze na pracującym silniku to mamy pewność że separator jest uszkodzony. Świadczy to o tym że pękła membrana. Zawór trzeba wymienić od razu zanim uszkodzimy uszczelnienia silnika. Wymiana jest bajecznie prosta a koszt nowego w aso do silnika cpma to 300PLN.
  8. W mieście 13 do 16l /100KM. W trasie przy naprawdę spokojnej jeździe 10.5/11l. Tak wygląda spalanie po tym jak skończył się separator oleju. Jest zdecydowanie duże. Zaraz po zakupie auta w trasie przy 170km/h palił 9,7l Ma ktoś może pomysł co może być przyczyną?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...