Skocz do zawartości

Patrycjusz555

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Patrycjusz555

Informacje

  • Imię
    Patrycjusz
  • Miasto
    Lichfield

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

343 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Patrycjusz555

0

Reputacja

  1. Witam w moim A4 z 2010 padło serwo hamulcow. Czy ktos juz je wymienial w swoim audi i czy ewentyalnie moglby ktos wrzucic schematy jak to zrobic. Czy mozna to zrobic bez zapowietrzania hamulcow tzn rozkrecic pompe od serwa. Czy tez wymagane jest wyciagniecie calego podzespolu. pozdrawiam
  2. Witam Chciałem sie podłaczyc z pytaniem Gateway 19> group 7 error code 155 Co to takiego?
  3. Hej Jasne akumulator zakodowany. Mam oryginalnego vcds wiec nie bylo problemu. To byl pierwszy powod aby go wymienic bo myslalem ze wlasnie tam tkwi problem. Juz umowilem wizyte w audi byc moze oni cos znajda bo ja nie daje rady. Dzisiaj start stopp zostal wylaczony. Sam to zrobilem vcds-em. Jednakze bylem w serwisie w Audi i powiedzieli ze zalogowali sie do sterownika i ze w historii znalezli bład polegajacy na tym ze temperatura akumulatora odbiegala od normy o 3 'C powiedzieli ze powinno byc ok i oddali mi auto. Ok nie jest i usterka tkwi gdzies indziej. Namawiali mnie na wymiane akumulatora ale akumulator jest nowka i jest zaprogramowany. Znalazlem przy okazji jakis bład 155 ???. Can Gateway 19> group 7 error code 155 Count 0 Po za tym ładowanie na Alternatorze 15v na akumulatorze 14,4-14,7v Moze za wysoko ładuje?
  4. Witam ja w swojej Audi wymienilem aku na nowy bo myslalem ze nie dzialajacy system start/stopp to jego wina ale jest bez zmian. Start stopp wylacza silnik tylko na sekunde i potem go uruchamia. Pomiary na altku 13,5v podszybie 13,4 akumulator 13,4 jak myslicie regulator napiecia zdycha? Pozdrawiam Dzisiaj poruszalem kable i ten gruby przy alternatorze i ten cienki rowniez. Napiecie ladowania na multimetrze zmienilo sie na 14,5 i to juz na akumulatorze. Cos tu nie gra czyli moze jakis zimny lut w regulatorze albo nie wiem??? Zaobserwuje przez kilka dni i jezeli zacznie cos sie dziac to wymienie regulator. Co do start stopp to jeszcze nie zadzialalo bo zdaje sie ze jest troche za zimno. Poobserwuje co sie bedzie dzialo. Mam nadzieje ze wszystko wroci do normy.
  5. Dzisiaj wymienilem to ustrojstwo, w sumie to moze ze 30 minut roboty. Rzeczywiscie potrzebny srubokret, torx i przydaja sie plastikowe łyzki do demontazu tapicerki. Zaczęłem od odkrecenia torxa i demontazu samej klapki pozniej zluzowania lewego gornego rogu naciskajac srubokretem w dol i pociagajac go do siebie potem prawy gorny i reszta po lekkim pociagnieciu zluzowala sie sama. Pozniej juz tylko pozostaje wyciagniecie starego silownika przekladka kabelka i iprzeciagniecie czerwonego ciegła. Demontaz odwrotnie. Pozniej tylko usuniecie bledu i dziala na nowo. Oczywiscie artykuł ktory znalazlem na forum z obrazkami ułatwil mi to zadanie o jakies 80% Dzieki za to to bardzo i pozdrawiam wszystkich
  6. Witam Mam takowy problem z moim Audi. System s/s nie spisuje sie tak jak powinen. Wiadomo ze nie zadziala jak sie wyswietli ta literka A przekreslona. Natomiast jezeli A wyswietla sie na zielono autko gasi silnik ale zaraz po sekundzie uruchamia je na nowo. Dodam ze akumulator jest nowka a bledow brak. Znaczy jest jeden ale to modol komfortu mowi ze klapka paliwa silownik padl. Ale nie widze zwiazku. Jezeli ktos sie spotkal z takim problemem prosze o pomoc lub podpowiedz. Pozdrawiam Pat
×
×
  • Dodaj nową pozycję...