-
Postów
21 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Riven

Informacje
-
Imię
Marek
-
Miasto
Lublin
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
441 wyświetleń profilu
-
A jednak masz racje bo i dzisiaj gadalem z kolega, ktory ma 2000 rok i tez AVG, to samo sie tyczy AHU i AHH.
-
Nie mam pewności, ale wydaje mi się, że AFN tez był po 2000 roku, ale niech mnie ktoś poprawi jak sie myle
-
Zrob logi 003 008 011 z gazem w podlodze od 1200 do 4500 rpm i wtedy bedzie cos widac
-
W takim razie poczekam az sie po prostu kiedys nie wlaczy
-
Witam, otóż mam dziwny problem z radiem, zarówno podczas przekręcania kluczyka w pozycję zapłonu (ale tylko dopiero włożonego do stacyjki) jak i przy odpalaniu auta, słychać z radia takie jakby bzyczenie przez 1-2 sekundy. Domyślam się, że dzwięk ten występuje przy zasileniu radia, ale moje pytania są takie: Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Radio już kaput czy to może być gdzieś przy kostce? Dodam, że radia nie wyjmowałem.
-
http://audi80.pl/19tdi-1z-przeskakujacy-rozrzad-vt78637.htm?sid=7042dc88539a381a7a7c582d3c7058cd Czytales to? Tu maja jakies patenty.
-
Tak zrobie bo widzac jakosc tych zamiennikow to na pewno ori uzywka bedzie lepsza. Co ciekawe na eberspasherze zadnych oznaczen/numerow.. Nic teraz juz mi tak nie odcina jak wczesniej ale auto ma spora turbo dziure i generalnie muli.. Nie polecam
-
W n75 podczas wymiany wezy podcisnienia pekl krociec i wymienilem go na nowy, wczoraj przeplywke wyczyscilem i jazda probna: pierwsze kilka minut jazdy calkowity trup, potem na kilka minut auto odzylo i byla rakieta i nie do poznania, po czym wszystko wrocilo do stanu z przed czyszczenia, wiec raczej znalazlem winowajce problemu.
-
Czesc, wybaczcie za brak polskich znakow ale niestety mam klopot z telefonem. Mianowicie od jakiegos czasu mam problem z moim 1.9 tdi afn taki, ze przy trzymaniu pedalu gazu do polowy auto ladnie przyspiesza, a przy wbiciu w podloge nie dzieje sie zupelnie nic przez jakies 6 sekund po czym cyklicznie co kilka sekund wbija w fotel, odpuszcza, wbija odpuszcza i tak sobie przyspiesza nawet do 180. Robi tak na chyba kazdym biegu. Bardzo duzo sie tu naczytalem, powymienialem filtry i olej i oczekuje teraz na kabel vag. Czekajac pomyslalem, ze wyczyszcze egr niestety nie pomoglo ALE dzisiaj wyjalem swoja przeplywke w celu wyczyszczenia, a tu zonk.. Jakis chyba zamiennik firmy EBERSPACHER.. I tu mnie tknelo.. Co sadzicie o tej firmie? Domyslam sie, ze prawdopodobnie tej przeplywki zadne mycie nie uratuje prosze opinie
-
Kolega wyzej wspomnial ze wiercenie moze nie byc dobrym pomyslem, lecz pomyslalem, ze nie mam nic do stracenia i sprobowalem. Gdyby komus zdarzyl sie taki wypadek jak mi to bardzo latwo mozna sobie z tym poradzic. W moim przypadku urwana byla sruba w taki sposob, ze otwor trzeba bylo rozwiercac. Uzylem do tego wiertla fi 4 mm, nastepnie odkrecilem filtr od opaski(bez odkrecania podstawy i przewodow) i jedna reka trzymajac go jak najwyzej (tak zeby uchwyt gwintownika w trakcie obracania o nic nie zahaczal) druga w tym czasie gwintowalem otwor gwintownikiem M5x0,8. Wkrecilem nowa srubke i sprawa zalatwiona w 30 min P.S W blaszce dociskajacej zaworek otwor rowniez trzeba rozwiercic (na fi 5 mm) i tutaj potrzebne jest imadlo lub wiertarka stolowa.
-
afn ori 197 900 km
-
Dobra dzieki za zainteresowanie chopoki
-
A co najlepiej zrobić jak zerwało gwint? tez prędzej jestem za ty, że jednak gwint oberwał... W sensie gwint na tym filtrze
-
Dzieki po tym jak wydawało mi się, że urwałem spieszyłem się, a potem nie miałem dostępu do auta(pożyczyłem bratu) dlatego pomyślałem, że napiszę. Jeszcze jedno pytanie bo dalej do auta nie mam dojścia dopiero jutro rano - ciekawi mnie co by się uszkodziło prędzej.. czy śruba się mogła urwać, czy gwint w filtrze zerwałem?. W każdym razie dzięki za pomoc.