Skocz do zawartości

dekiel 13

Pasjonat
  • Postów

    1425
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

259

O dekiel 13

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    PL

Auto

  • Model
    A4 B9 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2018
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Może spadek napięcia spowodowany brakiem dobrych styków przy lampie jeśli i DRL cuduje ? Koniecznie zajrzyj do lampy.
  2. Masz wilgoć wewnątrz na 100% , kwestia gdzie i dlaczego. Zacznij od bagażnika , boczków i do przodu pod wykładziną.
  3. Ja wymieniłem na nówkę z ASO do b6 avant. .Na końcach lotki /miałem ori sline do b7/ podszpachlowałem oby lepiej spasować ze stopem.
  4. Wymień trzeci stop na nowy i po sprawie ,ja tak zrobiłem w swoim byłym a4b6 .
  5. O umiejscowieniu sterownika za tylnym kołem w a4b9 decydował jełop w audi to bezsprzeczne skoro w innych modelach jest przy tylnej lampie. Wracając do sprawy należy też uszczelnić plastikową osłonę sterownika ,która też jest niedoróbką szpary nawet po 4 cm i wali woda z syfem wszelkiego rodzaju spod kół. to tak jak sterownik dać pod myjkę ciśnieniową i czekać ile wytrzyma membrana i wtyczka.
  6. >>>rwa porąbany kraj i to już kradną. trzeba będzie zabierać do domu jak kiedyś kierownice od fiatów , jeśli ktoś parkuje pod chmurką.
  7. Zapodaj Auto Hold , praktyczna sprawa. |Polecam. Czym tek kratki radarów wyszmalcowałeś ?
  8. Reasumując , nikt nie wie w jakim stanie jest środek sterownika . Może paść predzej lub póżniej.
  9. Gwarancji bezawaryjności sterownika naklejenie membrany nie daje zatem na moim przykładzie.
  10. Wygladać bedzie dobrze bo się sama nie odklei jeśli była prawidłowo przyklejona. Może być przytkana błotem i napewno jej przepustowość się zmniejszy , kwestia jak bardzo. Niestety nie wiadomo co się dzieje w środku i na moim /pierwszym z reszta przypadku/ gdzie miałem również przyklejoną membranę szlag trafił sterownik. Dużo też zależy od przebiegu i pogody w jaką było jeżdżone.
  11. Kwesta czy naklejając drugą membranę od zewnątrz nie ograniczy sie wentylacji. Moim zdaniem trzeba tam zaglądać i czyścić. Dodatkowe uszczelnienie osłony też jest wskazane ,ograniczy znacznie brud i wode która leci prosto spod kół.
  12. Dziś zajrzałem sobie do sterownika aby zobaczyć jak wygląda po kilku tygodniach. Odkręciłem i taka niespodzianka. Na focie po prawej stronie jest tylko przetłoczenie ,po lewej jest otwór z ... membraną. O ile pon prawej przy dotknięciu delikatnym imbusem 2mm słychać metaliczny odgłos i jest to tylko przetłoczenie to po lewej , tego nie słychać a otwór jest zaklejony od wewnątrz. Czyżby audi poszło po rozum do głowy? Osłonę sterownika dodatkowo uszczelniłem przed wodą i błotem bo szczelina była na jakieś 3 cm. Membrany dodatkowej nie naklejałem
  13. Spróbuj w Eurojackpota .😉 Poważnie to pozazdrościć przebiegu .,
  14. Całkiem spoko to wygląda. 👍 Miałem ori carbon w 330Cd e46 dość zbliżone wizualnie .
  15. Wszystko da się spasować kwestia czasu , kasy , narzędzi i możliwości. Jak dłubałeś to ogarniesz , ale bedzie rzeżba. Ja jakieś 15 lat temu spasowałem ori przedni zderzak M3 E46 do 330CD E46.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...