Skocz do zawartości

TheBlade

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O TheBlade

Informacje

  • Imię
    Konrad
  • Miasto
    Jelenia Góra

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia TheBlade

0

Reputacja

  1. Szanowni Panowie, Podkładka do zacisku tylnego aluminiowego jakie ma wymiary i z jakiego materiału jest zrobiona ?
  2. Witam jak w temacie muszę dostać wzmacniacz razem z anteną do a4 b5 97''. Problem jest taki ze mam wzmacniacz ROKA z zasilaniem zew ( tak sadze , jeśli się mylę to poprawcie ). Jeśli użyje więc separatora to czy będzie zasilanie na wzmacniaczu jeśli ( patrze wyżej ) jest ono poprowadzone osobno. Problem z dostaniem wzmacniacza z anteną z tym wejście tylko RAKU. Proszę o wyjście z tej sytuacji. Edit Jak zwiększyć odbiór fal, po zamontowaniu takie samego wzmacniacza dalej jest problem z odbiorem. Brak możliwości złapania stacji , każdej. Gdzie szukać problemu ? Przy wymianie wzmacniacza czyściłem antenę jak i wejście sprayem do połączeń elektrycznych.
  3. TheBlade

    Kopcenie

    Witam , wysłużony AFN ( 800-900 kkm) , kopci i żre olej jak powalony a dokładniej powyżej 3tys obrotów . Olej to valvoline max life 10W40 (od momentu zalania go i zmianie co 8-10kkm nie bierze silnik oleju przy jeździe poniżej 3 tys obrotów). Płyn chłodniczy na tym samym poziomie . Pytanie nastaje , czemu pobiera olej ( kolor dymu biało niebieski ) ?
  4. TheBlade

    generalka w AFN

    precyzujac pytanie , chodzi mi ogólna wymianę wszystkiego co się mogło zużyć podczas eksploatacji , opis tego co się dzieje jest tylko jedna rzecz do wymiany , czyli co i za ile trzeba zrobić podczas całego remontu silnika ?
  5. TheBlade

    generalka w AFN

    witam , chciałbym zabrać się za kapitlany remont silnika [AFN] , przebieg 900 kkm , olej bierze 300 ml/1000 km . zalany od pół roku 10/40 valvoline max life (dało efekt mniejszego wyciągania oleju , wcześniej 1l/1000 km ) interwał wymiany jakoś 8 kkm . wracajac do meritum koszt materiałów (średnia półka) i robocizna , jak wycenić , chce zrobić wszystko na tip top , ( nawet z tłokami jeśli taka potrzeba ) , ktoś może robił albo się zna , z góry dzięki
  6. Dwa dni na forum a widzę ze to forum dziala jak caly internet , gównoburza w 2 minuty . Wracajac do tematu , odpowiedz od tomasz102 jest wystarczająca , po wymianie oleju i turbawki postaram sie cos napisać jakie zmiany zaszły
  7. Napraw turbo, bo żaden olej nie naprawi Ci jej. Jednej z najlepszych olejów do Twojego silnika to: liqui moly 5w40 diesel synthoil Nie przebieg, lecz norma definiuje jaki olej należy użyć. Dla mnie naprawienie turbo= wymiana oleju i filtrów , po oby udanej naprawie .
  8. Witam , temat rzeka także przejdę do konkretów , a4 b5 97' afn , lany był olej castrol magnatec 10-40 od x czasu zamierzam wymienic w końcu tylko teraz pytanie na co , chodzi mi po głowie ciągle Liquin Moly high tech 10-40 . Problem jest taki ze turbawka bierze duzo oleju (do regenracji jak najszybciej , przechodzi w tryb awaryjny itd) usłyszałem od jednego janusza lej chłopie 15-40 bo bierze olej i jeszcze jedna ważna rzecz 750 kkm przebiegu . Licze na jakieś ciekawe propozycje i wyjaśnienie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...